Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 motor excel 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek motor excel
mám tu formana v úpravě motor excel praha :shock: zjistětě prosím o co se jedná je tam jiná hlava ventily prej se dělají zatepla 0.25 sací a 0.40 výfuk :roll: je to stříkačka 94 bleckline, nikdy jsem to neviděl,
nebo jestli máte někdo zájem je na odpaL ZA 15.000 Kčs :D miloš


16.8.08, 16:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
0,25 sací za tepla????? To se mě nějak nezdá, ten výfuk by odpovídal ale ty sací když to vychladne nebo bude venku -15 tak to bude mít vůly tak -0,10 takže ventil pootevřenej :?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.8.08, 16:06
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
0,25 sací za tepla????? To se mě nějak nezdá, ten výfuk by odpovídal ale ty sací když to vychladne nebo bude venku -15 tak to bude mít vůly tak -0,10 takže ventil pootevřenej :?



já to vzal na protihodnotu a nemám čas po tom bádat opékáme prase si děti vymyslely :D miloš


16.8.08, 16:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
0,25 sací za tepla????? To se mě nějak nezdá, ten výfuk by odpovídal ale ty sací když to vychladne nebo bude venku -15 tak to bude mít vůly tak -0,10 takže ventil pootevřenej :?



já to vzal na protihodnotu a nemám čas po tom bádat opékáme prase si děti vymyslely :D miloš


Jak to??? Vždyť sedím u PC tak jak mě můžete opékat??? :lol: :lol: :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.8.08, 16:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
Kristensen píše:
slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
0,25 sací za tepla????? To se mě nějak nezdá, ten výfuk by odpovídal ale ty sací když to vychladne nebo bude venku -15 tak to bude mít vůly tak -0,10 takže ventil pootevřenej :?



já to vzal na protihodnotu a nemám čas po tom bádat opékáme prase si děti vymyslely :D miloš


Jak to??? Vždyť sedím u PC tak jak mě můžete opékat??? :lol: :lol: :lol:

klídek, to bude asi nějakej tvůj brácha :)


16.8.08, 18:11
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já mám taky ve Favoritu upravený motor firmou EXCEL MOTOR. Já mám Solitaire r.v. 94 BMM. Jednou jsem psal tomu chlápkovi do firmy, jestli je ten můj motor opravdu upravovaný. Už jsem to auto tak koupil. Protože mám na hlavě motoru vyražené EXCEL a všude po autě samolepky Motor excel tuning. Podle čísla na hlavě motoru mi napsal pan Čepek z té firmy, že ho ten můj motor v roce 99 vážně upravovaly. Je to ale úplně překuchané. Ta firma většinou upravuje nejvíce hlavu motoru. Sníží ji(nevím o kolik), upraví ventily(asi dají tvrdší pružiny), dají nějakou sportovní vačku a vyleští kanálky. Můj motor navíc prý převrtaly a průměr pístu 77mm místo 75.5, a s tatíkem jsem vypočítal, že by měl mít motor nyní obsah asi 1340. Původní majitel prý to tak chtěl, protože nějaké sportovní písty byly drahé. Psal mi, že to není na každodenní ježdění, ale co už udělám, že? Jinak jsem se chtěl prosím zeptat Miloši, protože mi připadá, že tomu docela rozumíte. Když se mi už motor zdá línější a když sundám víčko na hlavě motoru, kde se dolívá olej a je cítit výfukové plyny, už je motor utahaný? Myslím, jestli už jsou v háji kroužky? Předem děkuji.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.8.08, 18:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
niekde som čítal že Favo má vložky z nejkého fosforového matrošu a nemajú sa vŕtať, alebo frézovať, ak nemajú tú svoju povrchovú úpravu tak sa derú, alebo zapekajú krúžky...

na závodný motor je to zanedbateľné, ale na sérii :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.8.08, 19:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
michalkatka píše:
niekde som čítal že Favo má vložky z nejkého fosforového matrošu a nemajú sa vŕtať, alebo frézovať, ak nemajú tú svoju povrchovú úpravu tak sa derú, alebo zapekajú krúžky...

na závodný motor je to zanedbateľné, ale na sérii :?:


fávo to nemělo, běžně se brousej a funguje to, nemyslíš Nicasil? Něco takovýho by měly mít Hondy

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.8.08, 19:23
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
To chápu, ale přece jenom to je jedna z nejlepších firem v ČR, alespoň co jsem četl. Jestli ne dokonce nejlepší. Vyrábí i závodní motory, tak tomu asi docela rozumí. Nevím jestli brousili původní vložky válců, nebo mají nějaké speciál jen pro jejich firmu :?: Však jsem na konci psal, že ten pan Čech s té firmy EXCEL mi psal v mailu, že upozorňovaly toho minulého majitele, že to není na každodenní ježdění. Ale když tedy sundám to víčko na dolévání oleje, a při nastartovaném motoru na benzín, jezdím teď hlavně na LPG, cítím výfukové plyny, tak je motor před smrtí? Zdá se mi totiž poslední dobou trošku línější. Nevím, možná se mi to jen zdá. Mám to auto asi tři roky a možná jsem si na ten výkon už zvykl a zdá se mi líný, nevím.


16.8.08, 19:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Podle mě myslel tím že to není na každodenní ježdění, že ten výkon a kroutící moment je natlačenej do jiného rozsahu otáček než je ideální pro každodenní ježdění, prostě je potřeba ten motor honit aby se měl dobře.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.8.08, 19:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kristensen píše:
michalkatka píše:
niekde som čítal že Favo má vložky z nejkého fosforového matrošu a nemajú sa vŕtať, alebo frézovať, ak nemajú tú svoju povrchovú úpravu tak sa derú, alebo zapekajú krúžky...

na závodný motor je to zanedbateľné, ale na sérii :?:


fávo to nemělo, běžně se brousej a funguje to, nemyslíš Nicasil? Něco takovýho by měly mít Hondy


viem že sa bežne brúsia až na 77mm... to som sa iba dočítal... je to s cedrycha

Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.8.08, 19:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No jasné ale ten fosfor je obsažeň v celé té litině a neměly by se brousit kvůli tomu že už takhle je ta stěna poměrně slabá, ale to opět jen AZNP, jinak to každej brousí protože to je uplně v poho

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.8.08, 20:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kristensen píše:
No jasné ale ten fosfor je obsažeň v celé té litině a neměly by se brousit kvůli tomu že už takhle je ta stěna poměrně slabá, ale to opět jen AZNP, jinak to každej brousí protože to je uplně v poho


ja som pochopil že výbrusy by sa nemali robiť kôli tomu honovaniu....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.8.08, 20:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
michalkatka píše:
Kristensen píše:
No jasné ale ten fosfor je obsažeň v celé té litině a neměly by se brousit kvůli tomu že už takhle je ta stěna poměrně slabá, ale to opět jen AZNP, jinak to každej brousí protože to je uplně v poho


ja som pochopil že výbrusy by sa nemali robiť kôli tomu honovaniu....
taky jsme to tak pochopil ted mimo je lepší převrtat vložky nebo dát kliku z fábie abych měl z fava 1.4?

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


16.8.08, 20:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
michalkatka píše:
Kristensen píše:
No jasné ale ten fosfor je obsažeň v celé té litině a neměly by se brousit kvůli tomu že už takhle je ta stěna poměrně slabá, ale to opět jen AZNP, jinak to každej brousí protože to je uplně v poho


ja som pochopil že výbrusy by sa nemali robiť kôli tomu honovaniu....


Ne, výbrus je právě honování, protože se to nevrtá ani nestruží ale je na to honovací stolice, je to taková jako by velká vrtačka která má cca do 100 otáček za minutu a jezdí pořád nahoru dolu nahoru dolu, automaticky a na ní jsou přidělané honovací kameny který ti brousej vložku

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.8.08, 20:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz