Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Studený BMM škube https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12795 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tomasjavorsky [ 2.9.08, 09:44 ] |
Předmět příspěvku: | Studený BMM škube |
Ahoj, mám Formáče '94 s motorem BMM. Je to původně 40kW, ale je tam vstřikovač a ŘJ z 50kW verze. Přes dva roky to jezdí OK, ale poslední dobou za studena dost škube. Do 2000 ot. má hodně nepravidelný tah a vynechává; když se ohřeje, je to už lepší. Pokud je mokro, zdá se mi, že je to ještě znatelnější. Krom toho, když uberu plyn úplně a chci brzdit motorem, tak je to doprovázeno také citelným škubnutím, i když plyn pustím velmi jemně. Toto dělá i za ohřátého stavu. Před 2 měsíci jsem měnil svíčky (Bosch) a seřizoval ventily, vzduchový filtr je půl roku starý, výfuk za katalyzátorem mírně funí. Čím by to mohlo být? Může to být nějaké čidlo, či co? Díky |
Autor: | Pajas [ 2.9.08, 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co VN kabely? Rozdělovač OK??Benzín jde dobře není ucpaná hadička či nevynechává čerpadlo? |
Autor: | tomasjavorsky [ 2.9.08, 11:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na ty hadičky a čerpadlo se tedy podívám. Škubání je ale dost citelné, a benzín mi nikde neteče. Rozdělovač to taky může dělat? I když je to BMM? Jaký by měly VN kabely mít odpor, když je chci proměřit? |
Autor: | kwiko [ 2.9.08, 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pomohla by diagnostika Bezinove cerpadlo a prisun paliva to skor nebude. To by blblo hlavne pri vyssich otackach a zatazi. Mohol by to byt ale vadny regulator tlaku paliva. Alebo fakt niekde v zapalovani.Ako sviecky, VN kable, palec rozdelovaca... Prip. porucha v kabelazi. Startuje ti to dobre? |
Autor: | tomasjavorsky [ 2.9.08, 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na diagnostiku do servisu se mi právě nechce, když by to byla nějaká drobnost zvládnutelná doma. Ve vyšších otáčkách opravdu problém není, v pohodě to točí až k červenému pásmu, když je potřeba. Svíčky jsem měnil začátkem prázdnin za nové a od Bosche, takže bych se nebál, že by byl nějaký problém s nimi. Takže co s těmi kabely? Jak bych si je mohl proměřit? Je možné, že se to projevuje opravdu víc, když je vlhko (déšť, nebo po dešti)? A hlavně když se motor trošku ohřeje, tak je to už OK. Starty jsou úplně v pohodě, za 3 roky provozu ani jeden problém... |
Autor: | škodař [ 2.9.08, 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
tomasjavorsky píše: Na diagnostiku do servisu se mi právě nechce, když by to byla nějaká drobnost zvládnutelná doma. Ve vyšších otáčkách opravdu problém není, v pohodě to točí až k červenému pásmu, když je potřeba. Svíčky jsem měnil začátkem prázdnin za nové a od Bosche, takže bych se nebál, že by byl nějaký problém s nimi. Takže co s těmi kabely? Jak bych si je mohl proměřit? Je možné, že se to projevuje opravdu víc, když je vlhko (déšť, nebo po dešti)? A hlavně když se motor trošku ohřeje, tak je to už OK. Starty jsou úplně v pohodě, za 3 roky provozu ani jeden problém... |
Autor: | kwiko [ 2.9.08, 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
tomasjavorsky píše: Na diagnostiku do servisu se mi právě nechce, když by to byla nějaká drobnost zvládnutelná doma. Ve vyšších otáčkách opravdu problém není, v pohodě to točí až k červenému pásmu, když je potřeba. Svíčky jsem měnil začátkem prázdnin za nové a od Bosche, takže bych se nebál, že by byl nějaký problém s nimi. Takže co s těmi kabely? Jak bych si je mohl proměřit? Je možné, že se to projevuje opravdu víc, když je vlhko (déšť, nebo po dešti)? A hlavně když se motor trošku ohřeje, tak je to už OK. Starty jsou úplně v pohodě, za 3 roky provozu ani jeden problém... On by ti fakt pomohol ten vypis z pamati zavad. Teraz ma napadlo, ze ci sa ti nepootocilo telo rozdelovaca. A potom mas prilis velky predstih, ale ten by sa pootoci skorej opacnym smerom... Moze byt zavada aj v samotnej RJ. Akej farby su sviecky? Teda elektroda na nich. Mas tam predpisane vyrobcom alebo 4bodove, ktore tiez zvyknu robit neporiadok. Dalej to moze byt oxidacia na ukostreni, uvolnene spony na kabelazi. Mozno by uz bolo nacase vymenit viecko rozdelovaca. Riesenie vidim v pouziti metody pokus-omyl, najlepsie ak ma kamarat tiez BMM. Mozes este premerat odpory teplotnych senzorov (udaje su v priruckach, napr. felicia od Rene. M. Cedrych, al. dielenska prirucka). A potom nakoniec (po mnohych hodinach badania) zajst na diagnostiku |
Autor: | kwiko [ 2.9.08, 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dopis si do popisu odkial si Mozno ma Cyz formana piamo oproti |
Autor: | tomasjavorsky [ 3.9.08, 07:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Škubalo to už se starýma svíčkama, jejich výměnou se nic nezlepšilo. Je to pořád stejný. Svíčky jsou klasické jednobodové, typ teď přesně nevím - ale jsou to ty určené pro Fávo / Feldu 135. Večer, až přijedu z práce, tak kouknu na ty elektrody a rozdělovač, a prolezu kabely. Jinak jsem z Rudné, to je Praha-západ. |
Autor: | barton [ 3.9.08, 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
tomasjavorsky píše: Škubalo to už se starýma svíčkama, jejich výměnou se nic nezlepšilo. Je to pořád stejný. Svíčky jsou klasické jednobodové, typ teď přesně nevím - ale jsou to ty určené pro Fávo / Feldu 135. Večer, až přijedu z práce, tak kouknu na ty elektrody a rozdělovač, a prolezu kabely. Jinak jsem z Rudné, to je Praha-západ. jo tam to trochu znám |
Autor: | Ondras83 [ 3.9.08, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych se právě bál vo ty svíčky Bosh, každý auto je citlivý úplně na něco jinýho, fotrův fágl na Bošácký svíčky cuká jako prase, prdnu tam Brisky a klídek, moje filda cuká jako svině na Brisky, na Bošky v pohodě, zkus vyměnit svíčky, kabely, víčko a ještě zkus nastavit jednotku...návod najdeš někde tady na foru |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |