Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zvýšení výkonu motoru Š 105 - 130 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1283 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Herbie [ 8.7.06, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | Zvýšení výkonu motoru Š 105 - 130 |
Jakým způsobem zvýšit výkon motorů starých škodovek. Podotýkám že jezdím na LPG. |
Autor: | Matthes [ 8.7.06, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jest otazka kterou si klade mnoho skodovkaru Zalezi jak moc uprav by si chtel delat. Jedinee co by melo kyzeny efekt by bylo vymenit motor za novejsi model, treba z fa Jinak ptakoviny jako snizit hlavu apod, do toho bych se nepoustel. Myslim ze pokud se o tento stary motor dobre staras, podava vykon adeqatni postarsi Škodě (a jeji mensi bezpecnosti, hlavne kdyz si nekdo necha karoserii sezrat rzi) |
Autor: | ferrari [ 9.7.06, 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vzhľadom na problémy so zabudovaním motoru Š Favorit v ČR (= bodový systém) by sa dalo nesledovne: Motor Š130, znížiť hlavu na kompresný pomer cca 10,5 (ak ale jazdíš na 99% na LPG, inak na benzín by motor detonoval), použiť vačku z Felície 50 kW do r.v.98 (musí mať pohon na palivové čerpadlo) - vačka 254/254, jemne odlahčiť zotrvačník a "stuningovať" číslo motora (keď sa to urobí dobre, nikto to okom nespozná a pochybujem, že nejaká škodovka pôjde na expetízu). Nemalo by to byť nejak extra nákladné, len pripomínam jednu vec . pokiaľ trvale jazdíš na LPG, musíš si dať upraviť hlavu na jazdenie bez olova = nalisovať sedlá ventilov zo spekaných karbidov, inak ti hlava vydrží "pri dobrom vetre" tak 30 000 km - to platí vo všeobecnosti, nielen pre vyššie popisovanú úpravu... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |