Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Fobie 1,4 MPI 8V vynechává zapalování
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12832
Stránka 1 z 2

Autor:  DRYVER [ 4.9.08, 17:08 ]
Předmět příspěvku:  Fobie 1,4 MPI 8V vynechává zapalování

Bratranec ma foobi 1,4 8V na plyn. Zacalo vynachávat zapalovani a motor nemel zadnej vykon. Poslal sem ho do servisu na VAG ze bez toho se nehnem. Donesl papir se zavadama:
16524 - Řada 1- sonda 2 neaktivní
17526 - Řada 1- sonda 2, topný obvod přerušení
16685 - válec 1 zjisteno vynecháni zapalovani
16688 - válec 4 zjištěno vynechání zapalování
16684 - zjisteno vynechjání zapalovani
16502 - snímac teploty chladíci kapaliny - G62 signál prilis velky

Takze kdyz venechava valec 1 a 4 tak bych to videl na zapalovaci modul co je primo na svickach. Svicky nebyly tak hrozne a vymenene nedavno, takze tem byh to neprisuzoval. Lambda odesla asi kvuli plynu a to cidlo teploty je asi jen zamastene ( v nadobce na kapalinu ma celkem dost oleje)
Tak co mistri mechanici v cem mi jeste poradite. Kde jeste mem hledat chybu???

Autor:  Jarda S. [ 4.9.08, 17:19 ]
Předmět příspěvku: 

měli sme tam fábii 1,2 12Vns tim samým tam to byli vstřiky 8)

Autor:  DRYVER [ 4.9.08, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

No nic tak asi pujdu koupit ten zapalovaci modul a pak se ukaze. Jen doufam ze to nebude stat ranec pak zjistim ze tim to nebylo :lol:

Autor:  Kristensen [ 4.9.08, 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem ještě neviděl Fobii která by neměla chybu - vynechává zapalování, hlavně ty pohrkaný 1,2

Autor:  DRYVER [ 4.9.08, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Já jsem ještě neviděl Fobii která by neměla chybu - vynechává zapalování, hlavně ty pohrkaný 1,2


No jo, ale tohle je jeste stary motor 4valce 8V . Ty svicky na tom 1 a 4 valci meji jinou barvu nez ty prostredni. A aby se pokazily 2 vstrikovace najednou se mi zas nezda. Tak co teda navrhujes?

Autor:  Jarda S. [ 4.9.08, 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Já jsem ještě neviděl Fobii která by neměla chybu - vynechává zapalování, hlavně ty pohrkaný 1,2


jj pak sme tu měli polo se stejným motorem 1,2 12V :lol: s nízkým ůčinkem katalizátorů :lol: mechanik to hodinu šteloval přes pc a nakonec v pohodě

Autor:  Kristensen [ 4.9.08, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

si nevybavuju jestli tam jsou VN kabely nebo lišta ale pokud tam je lišta tak by to mohlo vypadat na ní, protože pokud by to byl vstřik tak jednotka pozná že nejde vstřik a napíše ho jako chybu, myslím si že by vstřik nebyl ukryt pod chybou zapalování

Autor:  DRYVER [ 4.9.08, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
si nevybavuju jestli tam jsou VN kabely nebo lišta ale pokud tam je lišta tak by to mohlo vypadat na ní, protože pokud by to byl vstřik tak jednotka pozná že nejde vstřik a napíše ho jako chybu, myslím si že by vstřik nebyl ukryt pod chybou zapalování


Je tam lista nasazena na vsech 4 svickach. Jako feldy 1,3 MPI. Ja si take myslim ze spis ta lista nez vsriky,ale radsi se 5x zeptam, nez to koupim ze. Jo kdyby to stalo par korun tak to koupim a nic neresim

Autor:  Jarda S. [ 4.9.08, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
si nevybavuju jestli tam jsou VN kabely nebo lišta ale pokud tam je lišta tak by to mohlo vypadat na ní, protože pokud by to byl vstřik tak jednotka pozná že nejde vstřik a napíše ho jako chybu, myslím si že by vstřik nebyl ukryt pod chybou zapalování


na těch 1,2 sou moduly každá svíčka má svuj a zkoušel je vyměnit za nový a furt to samý pak prohodil vstřiky a chyba byla na jiným válci

Autor:  DRYVER [ 4.9.08, 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
na těch 1,2 sou moduly každá svíčka má svuj a zkoušel je vyměnit za nový a furt to samý pak prohodil vstřiky a chyba byla na jiným válci


Ja se tu ted bavim o klasickym starym skodovackym motroru, kterej je starej pres 30 let :lol: :lol: ( s meni upravou no)

Autor:  Kristensen [ 4.9.08, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Sadra17 píše:
na těch 1,2 sou moduly každá svíčka má svuj a zkoušel je vyměnit za nový a furt to samý pak prohodil vstřiky a chyba byla na jiným válci


Ja se tu ted bavim o klasickym starym skodovackym motroru, kterej je starej pres 30 let :lol: :lol: ( s meni upravou no)


Jo jasný on jen dohazuje skušenosti s jiným. No nemáš možnost si od někoho třeba na půl hoďky pujčit lištu z auta který jede? těhle kostitřasů je spousta na silnicích

Autor:  Jarda S. [ 4.9.08, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Sadra17 píše:
na těch 1,2 sou moduly každá svíčka má svuj a zkoušel je vyměnit za nový a furt to samý pak prohodil vstřiky a chyba byla na jiným válci


Ja se tu ted bavim o klasickym starym skodovackym motroru, kterej je starej pres 30 let :lol: :lol: ( s meni upravou no)


já vim ten má modul :lol:

Autor:  DRYVER [ 4.9.08, 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
DRYVER píše:
Sadra17 píše:
na těch 1,2 sou moduly každá svíčka má svuj a zkoušel je vyměnit za nový a furt to samý pak prohodil vstřiky a chyba byla na jiným válci


Ja se tu ted bavim o klasickym starym skodovackym motroru, kterej je starej pres 30 let :lol: :lol: ( s meni upravou no)


já vim ten má modul :lol:


:lol: :lol: :lol: jo jo :lol: :lol:

Autor:  DRYVER [ 4.9.08, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
No nemáš možnost si od někoho třeba na půl hoďky pujčit lištu z auta který jede? těhle kostitřasů je spousta na silnicích


Prave ze nemam. Nastesti mam uz mototechne zname a muzu to pripadne vratit nebo vymenit za jine zbozi, takze se uvidi no. Sand to pomuze

Autor:  DRYVER [ 5.9.08, 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem se dnes kolem toho nejak stoural a zjistil sem ze je tam pretrzenej jeden dratek (celkem tam vedou 4) co vede do konektoru toho modulu. Takze ted otazka jak vypichnout ten pin co je v plastovem konektoru. Je to upadle tak nestasne, se se to neda napajet. Musis se to vytahnout ven a nejak to proste propojit. Takze jak to vytahnout ven? nebo jak to spojit??

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/