|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Melly
Příspěvky: 33
|
zlobí mě sytič
zdravim, mam jeden takovej malej problem a podle me to dela sytic... kdyz auto naskoci a treba dva dny stalo tak misto aby se to chytlo na sytic tak otacky hnedka jdou dolu a motoh zdechne, obcas se to povede chytit jeste noznim plynem. ale tedka co se ochladilo, tak nastartuju a ten sytic to proste bez nozniho plynu neudrzi, porad jsou tendence aby padali otacky a motor zdechl takze to musim chytat nohou. a pak dela takovy povedeny vtipky, ze treba dojizdim na krzovatku a tam samozrejme musim brzdit, takze na plynu nestiham, tak proste vyradim neutral a motor zdechne a to i treba za stavu, kdyz uz se bez toho sytice udrzi... takze prosim o rady a napady cim to a co s tim, diky
|
21.9.08, 00:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Nejprve bych poprosil o uvedení značky a typu vozu, co nejpřesněji.
Obecně:
-je v okamžiku startu načerpáno palivo a má dostatečný tlak?
-není uvolněn nějaký spoj nebo těsnění v okolí systému pro přípravu směsi?
-není přidřená nějaká pohyblivá část ovlivňující systém pro přípravu směsi?
|
21.9.08, 00:58 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
Re: zlobí mě sytič
Melly píše: ... kdyz auto naskoci a treba dva dny stalo tak misto aby se to chytlo na sytic tak otacky hnedka jdou dolu a motoh zdechne, obcas se to povede chytit jeste noznim plynem. ale tedka co se ochladilo, tak nastartuju a ten sytic to proste bez nozniho plynu neudrzi, porad jsou tendence aby padali otacky a motor zdechl takze to musim chytat nohou... napumpoval si palivo pred štartom ? Melly píše: ... dojizdim na krzovatku a tam samozrejme musim brzdit, takze na plynu nestiham, tak proste vyradim neutral a motor zdechne a to i treba za stavu, kdyz uz se bez toho sytice udrzi... ň
robí to bezprostredne po starte ? napr mne to robi ked vychadzam z nasej ulice tak na krizovatke vzdy zdechne ale pomohlo mi ked som viac povytiaholy sytič ... ak t orobi stale možeš mat napr nizku hladinu v karbeci (?) a može sa ti pri brzdeni odlieat palivo ...
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
21.9.08, 08:19 |
|
|
PETR TOMALA
Příspěvky: 167 Bydliště: Ostrava
|
Máš funkční elektromagnet na karburátoru?To chcípání při dojíždění na křižovatku může způsobit netěsná hadice od sání k posilovači brzd,či netěsný posilovač.Ale spíše ta hadice.Pokud je tam původní,tak ji určitě vyměň a všechno bude OK!
|
21.9.08, 08:31 |
|
|
Melly
Příspěvky: 33
|
hele pred ani ne dvema mesicema jsem to mel u mechanika a prej vsechno v pohode... jinak to chcipani mi dela hned po startu a to mam vzdycky sytic na doraz a kdyz je tedka vic zima, tak to proste ten sytic neudrzi... jinak nejaky uvolneny tesneni nebo neco podobnyho jsem nevidel, kdyz jsem koukal dovnitr, ale mohl jsem mozna taky prehlednout... jeste teda dodat, ze kdyz stoji dyl, tak napumpuju palivo, ale udela mi to klidne i kdyz jen stala pres noc... a jedna se o škoda 125L r. v. 1989...
|
21.9.08, 16:20 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ale to sa tu uý miliónkrát riešilo...možno by si to mal troška lepšie popísať, no to že ťažko chytá na sýtič (teda ľahko, ale chytí, hneď zdochne, potom zasa chytí a eventuélne ešte raz zdochne a potom priďalšom štarte ide normálne) je u 742ek (teda aj 125ky) úplne normálne...je to choroba tejto rady a to hlavne karbecov...trošku pomôže výmena ventilčekov vo víku AC pumpy (v Tvojom prípade jedine celé víko, bo Ty máš ventilčeky asi už zalisované) a tiež riadne nastavenie hladiny v plavákovej komore karburátora...a tiež je podmienkou, aby víko karburátora nebolo prehnuté...
Inak, tá výmena víka AC pumpy je dosť drahá (asi 500 peňazí), tak sa možno s tým štartovaním na 2x zmier, alebo vždy pred jazdou načerpaj ručne palivo...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.9.08, 17:12 |
|
|
Melly
Příspěvky: 33
|
no kdyby slo o starty na dvakrat, tak bych se smiril bez problemu, spis jde o to, ze nemuzu jet na sytic, protoze kdykoliv vyradim na neutral tak riskuju, ze to zhasne a na svetlech neni uplne idealni to znova startovat i kdyz zpravidla chyta uz bez problemu...
|
21.9.08, 17:40 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nejspíš prohnuté víko karburátoru.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.9.08, 08:11 |
|
|
Melly
Příspěvky: 33
|
ok, a kolik by tak mohla stat oprava, nejen toho vika, ale celkove, v tom nejhorsim pripade (nemyslim treba vymenu motoru)...
|
23.9.08, 21:06 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Melly píše: ok, a kolik by tak mohla stat oprava, nejen toho vika, ale celkove, v tom nejhorsim pripade (nemyslim treba vymenu motoru)...
Odkud jsi? Pokud se obcas objevis v Praze tak to na 100% hod k panu Kratochvilovi. Je to skutecnej borec pres karburatory. Me udelal pretryskovani a repasy 135 karburatoru(byl ale 7000km jetej pouze) za 400,- A je to o poznani lepsi. POkud ne tak je to na tobe jak si to postelujes. Musis sehnat neco z ceho ty komponenty pouzijes...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
24.9.08, 08:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|