Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Fávo LPG blbne
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12834
Stránka 1 z 2

Autor:  Kristensen [ 4.9.08, 17:53 ]
Předmět příspěvku:  Fávo LPG blbne

nazdááááááár, :lol: nevíte někdo co s tím je? Mám tady takovýho dělníka Fávo na plyn a dokud je to studený tak žádnej problem ale jak se to ohřeje tak na LPG když se prudce přidá tak se to zakuckává, to samé při rozjezdu, musí se prostě pomalu přidat a pak to jede hladce ale kdyby chtěl člověk vystřelit s křižovatky tak to nejde to začne skákat jak koza dokud se trochu neubere, dělá to jen na plyn a jen ohřátý zhruba od těch 50 -60 stupňů vejš.

Autor:  septim [ 4.9.08, 18:26 ]
Předmět příspěvku: 

Takto narychlo ak neratam samozrejme chybu VN, tak stare membrany v reduktore. Ale moze to byt vselico.

Autor:  Kristensen [ 4.9.08, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

septim píše:
Takto narychlo ak neratam samozrejme chybu VN, tak stare membrany v reduktore. Ale moze to byt vselico.


Jo tak to by klidně mohlo být páč reduktor tam je nějakejch 8 let a najetý má cca 200 000 :lol: v zapalování chybu nevidím páč na benál to je OK teplý studený a na plyn to je OK jen studený, jak to je teplý na plyn tak je to KO jako jak se rozjede tak dobrý ale při rozjezdu když se šlápne moc na plyn nebo se to někde podusí na cca 1500-2500 otáček tak to začne kuckat

Autor:  florisimo [ 4.9.08, 23:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fávo LPG blbne

Tohle mě dělalo na plyn, když si to přisávalo falešnej vzduch pod karburátorem, trvalo pěkně dlouho než jsem to objevil. Jinak to samozřejmě může být i elektrika. Ještě svíčky odtrh 0,5mm a podívat se na palec a víčko

Autor:  Kristensen [ 6.9.08, 14:31 ]
Předmět příspěvku: 

ještě nějaký další možnosti???

Autor:  gokralik [ 6.9.08, 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Kolik má to LPG seřizovacích šroubů? Pokud jsou na hadici u karbecu dva, tak jeden patří první komoře a další té druhé. Sundej kryt filtrboxu a budeš vědět který je který...no a potom trošku otevři ten pro druhou komoru...nebo na něm uber, bude to takové laborování.

Autor:  slovacek.milos [ 6.9.08, 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

možnost je dělat to pořád dokola,

svíčky 0.5 mm, kabely VN do 10 kilo ohmů, palec 5, perfektně vyčistit kontakry v rozdělovači a na palci,

palec ti nesmí moc lítat a úhel sepnutí máš tam na rozdělovači tu tečku, že ti nesmí házet jiskru někde uprostřed kontaktů,

pak dáš na teplém motoru rukou 3000 otáček a držíš klapku v konstantní poloze, skrtícím ventilem utahujaš až motor skoro chcípá a povolíš o 1.5 otáčky,

na reduktoru našteluješ otáčky a nejvyšší možnou míru a pak utáhneš na 900, pak napiš miloš

Autor:  varok [ 6.9.08, 15:53 ]
Předmět příspěvku: 

To bude asi moc chudá nebo bohatá směs. Nejspíše asi moc bohatá. já to měl jednou u starého fáčka, které bylo taky na LPG. Když je motor studený, tak bohatší směs nevadí, chová se to podobně jako sytič. Ale když je motor teplý, tak se začíná uchlastávat. Při prudším přidání plynového pedálu jde do motoru moc paliva a motor se zadusí a začne škubat. Může to být samozřejmě více věcí. Zkuste ale trošku utáhnout ten šroub na hadici. Třeba o jednu otáčku. Pokud to pomůže, tak je potřeba to ještě doladit. Pokud to nepomůže, tak to bude něčím jiným.

Autor:  Kristensen [ 21.9.08, 10:33 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
možnost je dělat to pořád dokola,

svíčky 0.5 mm, kabely VN do 10 kilo ohmů, palec 5, perfektně vyčistit kontakry v rozdělovači a na palci,

palec ti nesmí moc lítat a úhel sepnutí máš tam na rozdělovači tu tečku, že ti nesmí házet jiskru někde uprostřed kontaktů,

pak dáš na teplém motoru rukou 3000 otáček a držíš klapku v konstantní poloze, skrtícím ventilem utahujaš až motor skoro chcípá a povolíš o 1.5 otáčky,

na reduktoru našteluješ otáčky a nejvyšší možnou míru a pak utáhneš na 900, pak napiš miloš


No jo ale já mám na reduktoru jeden šroub a na hadicích potom rozdvojení a na každej hadici štelovací šroub

Autor:  slovacek.milos [ 21.9.08, 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

tak je utahuj přiměřeně oba až to bude chcípad a povol každý o půl otáčky a pak ten volnoběh miloš

Autor:  Ladin [ 21.9.08, 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

Já to měl to samé,za studena v poho,na benál v poho,ale za tepla LPG v háji,od těch dob co jezdím na obyč. svíčkách brisk no problemo :lol:

Autor:  Kristensen [ 21.9.08, 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
tak je utahuj přiměřeně oba až to bude chcípad a povol každý o půl otáčky a pak ten volnoběh miloš


Takže držet na 3000 a pomalu začít utahovat a jakmile začnou klesat tak povolit o půl otáčky jo? Nebo je utáhnout na doraz a povolit o půl ot?

Autor:  gokralik [ 21.9.08, 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

Na doraz ne. To ti chcípne. Já bych spíš povoloval šroub od druhé komory až to pojede jak raketa.

Autor:  slovacek.milos [ 21.9.08, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
slovacek.milos píše:
tak je utahuj přiměřeně oba až to bude chcípad a povol každý o půl otáčky a pak ten volnoběh miloš


Takže držet na 3000 a pomalu začít utahovat a jakmile začnou klesat tak povolit o půl otáčky jo? Nebo je utáhnout na doraz a povolit o půl ot?



3000 držet a utahovat postupně až to bude chcípat a pak povolit každý o půl točky a pak jezdi a ještě můžeš povolit pokud bude výkon malý, vše závisí na stavu filtru, potom dolad volnoběh dej ten nejvyšší a utáhni na reduktoru na 900 miloš

Autor:  NOVON [ 21.9.08, 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

Kurec,taky mám problém vyštelovat plyn.Mám zplyňovač Lovtec,motor je karbec a ze zplyňovače jde jedna hadice do mixu..Platí to seřizování co píše Miloš taky jako u dvou hadicového mixu?Můj problém je,že to pořád nemůžu vyladit tak,aby to solidně jelo jak v nízkých tak vysokých otáčkách..Na reduktoru mám plastový šroub,ten je dle mého na seřizování volnoběhu nebo má vliv na směs i při jízdě??Dík

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/