Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Tesneni pod hlavou S120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12838
Stránka 1 z 2

Autor:  PetrVTR [ 5.9.08, 07:25 ]
Předmět příspěvku:  Tesneni pod hlavou S120

Zdar panove,

tak jsem dnes cestou zjistil radostnou vec a to ze mam vodu v oleji. Nebudu ztracet cas a o vikendu vymenim tesneni pod hlavou. Vzhledem k tomu ze to nemam jeste nemam rozdelany a az to rozdelam tak si pro veci nedojedu se ptam: pamatujete si nekdo rozmery klicu (orechu, inbusu) ktere si mam na hlavu pripravit (pujcit v praci)? Srouby jsou tam origo, hlava jeste od roku 83 dole nebyla.

Autor:  Viky [ 5.9.08, 07:50 ]
Předmět příspěvku: 

Orechy: 14, 13, 10, imbus myslim taky 10, k tomu stredne dlouhej nastavec, trhak a momentovej klic (nebo od oka, ale to bych napoprvy nezkousel), stranovy 13 a 10.
Jestli budes sundavat karburator tak jeste 12 stranovej s ockem na druhym konci... nejaky sroubovaky a kleste a jinak to je snad vsechno.

Autor:  PetrVTR [ 5.9.08, 07:57 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
Orechy: 14, 13, 10, imbus myslim taky 10, k tomu stredne dlouhej nastavec, trhak a momentovej klic (nebo od oka, ale to bych napoprvy nezkousel), stranovy 13 a 10.
Jestli budes sundavat karburator tak jeste 12 stranovej s ockem na druhym konci... nejaky sroubovaky a kleste a jinak to je snad vsechno.


Diky :-)

Jinak napoprve to opravdu neni, pouze poprve na tomto aute. Delal jsem to nekolikrat v dobe kdy me tato auta bavila, tj asi pred 15 lety :-), takze si to nepamatuju. Kdo by rek ze na stary kolena zacnu zas :-)

Autor:  ventYl [ 5.9.08, 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

imbus, ak nema iny rozmer, ako na Favo hlave, tak je naozaj 10tka.

Autor:  PetrVTR [ 5.9.08, 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
imbus, ak nema iny rozmer, ako na Favo hlave, tak je naozaj 10tka.


Dekuju!

Autor:  fatal [ 5.9.08, 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

Imbus na stodvacítce je 2x a je to osmička, nemýlím-li se. A nezapomeň na momentový klíč pro montáž...

Autor:  LiMaK [ 7.9.08, 02:42 ]
Předmět příspěvku: 

jake tesneni kupujes? 105kove tesneni je OKa, ale davej bacha na TEMAC tesneni pro 120tku!!
u nas v mototechne uz ti tam propiskou vyznaci kde mas udelat 2 diry.
jedna se o 4.valec, chybi tam diry na vodu. voda na 4.valci tak stoji a necirkuluje.
nejlepsi je kdyz vemes stare tesneni na 120 a jakoby podle sablony zkontrolujes diry, anebo pokud by jsi mel v motoru to tesneni bez dir, uvidis na nem takove fleky jak se voda snazi protlacit. diry v tesneni musi sedet s diry v hlave.

TEMAC (cerne tesneni s takovou tou cervenou ¨barvou) mel jednu serii proste kazovou....mozna uz se polepsili...

PS: vsecky 120tky co jsem mel moznost delat mely to tesneni nasazene tak jak ho koupili a na nekterych kouscich uz si voda vyzrala svoji dirku sama....

Autor:  škodař [ 7.9.08, 07:34 ]
Předmět příspěvku: 

možná ještě na co si dát bacha nepovažuji tě za amatéra ale na těsnění je na jednom kraji takový měděný očko tím to má jít dozadu je o těsnění na mazací kamálek :wink: S těsněním značky temac mám dobrý zkušenosti i co se tu píše tak si nikdo nestěžoval :wink:

Autor:  Jonny [ 7.9.08, 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

LiMaK píše:
jake tesneni kupujes? 105kove tesneni je OKa, ale davej bacha na TEMAC tesneni pro 120tku!!
u nas v mototechne uz ti tam propiskou vyznaci kde mas udelat 2 diry.
jedna se o 4.valec, chybi tam diry na vodu. voda na 4.valci tak stoji a necirkuluje.
nejlepsi je kdyz vemes stare tesneni na 120 a jakoby podle sablony zkontrolujes diry, anebo pokud by jsi mel v motoru to tesneni bez dir, uvidis na nem takove fleky jak se voda snazi protlacit. diry v tesneni musi sedet s diry v hlave.

TEMAC (cerne tesneni s takovou tou cervenou ¨barvou) mel jednu serii proste kazovou....mozna uz se polepsili...

PS: vsecky 120tky co jsem mel moznost delat mely to tesneni nasazene tak jak ho koupili a na nekterych kouscich uz si voda vyzrala svoji dirku sama....
TEMAC nebrat ! je to tesnenie k hovnu ! ak ho das , o pol roka to robis znova . Mam favo motor s Temac-om , po 2000 km uz prepusta vodu do oleja a naopak :sick:

Autor:  fatal [ 7.9.08, 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jonny píše:
TEMAC nebrat ! je to tesnenie k hovnu ! ak ho das , o pol roka to robis znova . Mam favo motor s Temac-om , po 2000 km uz prepusta vodu do oleja a naopak :sick:


To nebude těsněním... :roll:

Autor:  Jonny [ 7.9.08, 10:51 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Jonny píše:
TEMAC nebrat ! je to tesnenie k hovnu ! ak ho das , o pol roka to robis znova . Mam favo motor s Temac-om , po 2000 km uz prepusta vodu do oleja a naopak :sick:


To nebude těsněním... :roll:
a cim ? ja najazdim ako prasa !

Autor:  Matthes [ 7.9.08, 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Jonny píše:
TEMAC nebrat ! je to tesnenie k hovnu ! ak ho das , o pol roka to robis znova . Mam favo motor s Temac-om , po 2000 km uz prepusta vodu do oleja a naopak :sick:


To nebude těsněním... :roll:


Ne, no, ja jiny tesneni neuzivam a jezdi to bez problemu vsechno :)

Autor:  deekay [ 7.9.08, 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

Jonny píše:
fatal píše:
Jonny píše:
TEMAC nebrat ! je to tesnenie k hovnu ! ak ho das , o pol roka to robis znova . Mam favo motor s Temac-om , po 2000 km uz prepusta vodu do oleja a naopak :sick:


To nebude těsněním... :roll:
a cim ? ja najazdim ako prasa !

temac je origo skodovkove
utahujes to momentakom? nemas velky presah vloziek? krivu hlavu?

Autor:  slovacek.milos [ 7.9.08, 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

a nevidím tu dvě podstatné věci, hlava musí být přebroušená a chladící kapalina nová miloš

Autor:  fatal [ 7.9.08, 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jonny píše:
a cim ? ja najazdim ako prasa !


Spíše než ježděním to bude špatným postupem montáže. Dával jsem Temac na Fávo a i přes nepříliš pečlivou montáž vydrželo, na stodvacítce mám taky Temac a zvýšenou kompresi zvládá v pohodě.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/