Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Tesneni pod hlavou S120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12838 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | PetrVTR [ 5.9.08, 07:25 ] |
Předmět příspěvku: | Tesneni pod hlavou S120 |
Zdar panove, tak jsem dnes cestou zjistil radostnou vec a to ze mam vodu v oleji. Nebudu ztracet cas a o vikendu vymenim tesneni pod hlavou. Vzhledem k tomu ze to nemam jeste nemam rozdelany a az to rozdelam tak si pro veci nedojedu se ptam: pamatujete si nekdo rozmery klicu (orechu, inbusu) ktere si mam na hlavu pripravit (pujcit v praci)? Srouby jsou tam origo, hlava jeste od roku 83 dole nebyla. |
Autor: | Viky [ 5.9.08, 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Orechy: 14, 13, 10, imbus myslim taky 10, k tomu stredne dlouhej nastavec, trhak a momentovej klic (nebo od oka, ale to bych napoprvy nezkousel), stranovy 13 a 10. Jestli budes sundavat karburator tak jeste 12 stranovej s ockem na druhym konci... nejaky sroubovaky a kleste a jinak to je snad vsechno. |
Autor: | PetrVTR [ 5.9.08, 07:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: Orechy: 14, 13, 10, imbus myslim taky 10, k tomu stredne dlouhej nastavec, trhak a momentovej klic (nebo od oka, ale to bych napoprvy nezkousel), stranovy 13 a 10. Jestli budes sundavat karburator tak jeste 12 stranovej s ockem na druhym konci... nejaky sroubovaky a kleste a jinak to je snad vsechno. Diky Jinak napoprve to opravdu neni, pouze poprve na tomto aute. Delal jsem to nekolikrat v dobe kdy me tato auta bavila, tj asi pred 15 lety , takze si to nepamatuju. Kdo by rek ze na stary kolena zacnu zas |
Autor: | ventYl [ 5.9.08, 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
imbus, ak nema iny rozmer, ako na Favo hlave, tak je naozaj 10tka. |
Autor: | PetrVTR [ 5.9.08, 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: imbus, ak nema iny rozmer, ako na Favo hlave, tak je naozaj 10tka. Dekuju! |
Autor: | fatal [ 5.9.08, 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Imbus na stodvacítce je 2x a je to osmička, nemýlím-li se. A nezapomeň na momentový klíč pro montáž... |
Autor: | LiMaK [ 7.9.08, 02:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
jake tesneni kupujes? 105kove tesneni je OKa, ale davej bacha na TEMAC tesneni pro 120tku!! u nas v mototechne uz ti tam propiskou vyznaci kde mas udelat 2 diry. jedna se o 4.valec, chybi tam diry na vodu. voda na 4.valci tak stoji a necirkuluje. nejlepsi je kdyz vemes stare tesneni na 120 a jakoby podle sablony zkontrolujes diry, anebo pokud by jsi mel v motoru to tesneni bez dir, uvidis na nem takove fleky jak se voda snazi protlacit. diry v tesneni musi sedet s diry v hlave. TEMAC (cerne tesneni s takovou tou cervenou ¨barvou) mel jednu serii proste kazovou....mozna uz se polepsili... PS: vsecky 120tky co jsem mel moznost delat mely to tesneni nasazene tak jak ho koupili a na nekterych kouscich uz si voda vyzrala svoji dirku sama.... |
Autor: | škodař [ 7.9.08, 07:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
možná ještě na co si dát bacha nepovažuji tě za amatéra ale na těsnění je na jednom kraji takový měděný očko tím to má jít dozadu je o těsnění na mazací kamálek S těsněním značky temac mám dobrý zkušenosti i co se tu píše tak si nikdo nestěžoval |
Autor: | Jonny [ 7.9.08, 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
LiMaK píše: jake tesneni kupujes? 105kove tesneni je OKa, ale davej bacha na TEMAC tesneni pro 120tku!! u nas v mototechne uz ti tam propiskou vyznaci kde mas udelat 2 diry. jedna se o 4.valec, chybi tam diry na vodu. voda na 4.valci tak stoji a necirkuluje. nejlepsi je kdyz vemes stare tesneni na 120 a jakoby podle sablony zkontrolujes diry, anebo pokud by jsi mel v motoru to tesneni bez dir, uvidis na nem takove fleky jak se voda snazi protlacit. diry v tesneni musi sedet s diry v hlave. TEMAC (cerne tesneni s takovou tou cervenou ¨barvou) mel jednu serii proste kazovou....mozna uz se polepsili... PS: vsecky 120tky co jsem mel moznost delat mely to tesneni nasazene tak jak ho koupili a na nekterych kouscich uz si voda vyzrala svoji dirku sama.... |
Autor: | fatal [ 7.9.08, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jonny píše: TEMAC nebrat ! je to tesnenie k hovnu ! ak ho das , o pol roka to robis znova . Mam favo motor s Temac-om , po 2000 km uz prepusta vodu do oleja a naopak To nebude těsněním... |
Autor: | Jonny [ 7.9.08, 10:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Jonny píše: TEMAC nebrat ! je to tesnenie k hovnu ! ak ho das , o pol roka to robis znova . Mam favo motor s Temac-om , po 2000 km uz prepusta vodu do oleja a naopak To nebude těsněním... |
Autor: | Matthes [ 7.9.08, 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Jonny píše: TEMAC nebrat ! je to tesnenie k hovnu ! ak ho das , o pol roka to robis znova . Mam favo motor s Temac-om , po 2000 km uz prepusta vodu do oleja a naopak To nebude těsněním... Ne, no, ja jiny tesneni neuzivam a jezdi to bez problemu vsechno |
Autor: | deekay [ 7.9.08, 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jonny píše: fatal píše: Jonny píše: TEMAC nebrat ! je to tesnenie k hovnu ! ak ho das , o pol roka to robis znova . Mam favo motor s Temac-om , po 2000 km uz prepusta vodu do oleja a naopak To nebude těsněním... temac je origo skodovkove utahujes to momentakom? nemas velky presah vloziek? krivu hlavu? |
Autor: | slovacek.milos [ 7.9.08, 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nevidím tu dvě podstatné věci, hlava musí být přebroušená a chladící kapalina nová miloš |
Autor: | fatal [ 7.9.08, 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jonny píše: a cim ? ja najazdim ako prasa ! Spíše než ježděním to bude špatným postupem montáže. Dával jsem Temac na Fávo a i přes nepříliš pečlivou montáž vydrželo, na stodvacítce mám taky Temac a zvýšenou kompresi zvládá v pohodě. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |