|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
ŘJ Favo
Nevíte prosím někdo, na co je ten rozpojený drát u ŘJ u fáva? Nevím jestli to tak mají všechny, ale u mého to je. Je to u svazku drátů, které vedou do jednotky na ten velký konektor. Když se sundá ten plastový kryt, tak tam je černý drát spojený konektorkem, ještě hnědý a ten je pávě rozpojený. Dnes jsem to v práci zkoušel spojit a zdálo se mi že to lépe táhne.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
31.8.08, 16:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: ŘJ Favo
varok píše: Nevíte prosím někdo, na co je ten rozpojený drát u ŘJ u fáva? Nevím jestli to tak mají všechny, ale u mého to je. Je to u svazku drátů, které vedou do jednotky na ten velký konektor. Když se sundá ten plastový kryt, tak tam je černý drát spojený konektorkem, ještě hnědý a ten je pávě rozpojený. Dnes jsem to v práci zkoušel spojit a zdálo se mi že to lépe táhne.
to je nejaké "kódovanie dátového poľa"
podľa mňa to slúži iba na servisné účely, ale stretol som sa z názorom že je to zníženie predzápalu pri detonáciach....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.8.08, 16:49 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ja som pocul podobne, vraj sa tym prestavuje jednotka na horsi benzin, nakolko favo nema cidlo detonacii
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.8.08, 17:38 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Aha, takže se v podstatě nic nestane? Jezdím na Shel V-Pover, ten co má 95 oktanů. Zdá se mi že to jezdí lépe než na Natural 95. Já myslel, jestli to není nějaký náhradní režim, kdyby náhodou blbla ŘJ, nebo něco podobného. Díky za informace.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
31.8.08, 19:56 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
To že to slouží ke snížení předzápalu při detonacích je jasně uvedené v servisní příručce od mono-motronicu. Nikdy jsem nezkoušel jestli to fakt funguje, ale když to rozpojíš tak ti to líp potáhne v nízkých otáčkách a dobře se s tím jezdí po městě. S klepáním v ČR problémy nejsou, problém jsem s tím měl v západní Evropě kde mají větší obsah biopaliv (musel jsem tankovat Super 98), tohle jsem pro jistotu nezkoušel (přecejenom 1000km od baráku je dost blbé riskovat)
|
3.9.08, 18:57 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
cyz píše: To že to slouží ke snížení předzápalu při detonacích je jasně uvedené v servisní příručce od mono-motronicu. Nikdy jsem nezkoušel jestli to fakt funguje, ale když to rozpojíš tak ti to líp potáhne v nízkých otáčkách a dobře se s tím jezdí po městě. S klepáním v ČR problémy nejsou, problém jsem s tím měl v západní Evropě kde mají větší obsah biopaliv (musel jsem tankovat Super 98), tohle jsem pro jistotu nezkoušel (přecejenom 1000km od baráku je dost blbé riskovat)
cyzi, takže když ten kablík rozpojim, pude líp od spoda??
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
3.9.08, 20:54 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Jo, docela je to znát, ale ve vyšších otáčkách to zase dost ubírá, brutálně se to dusí nad 4000 takže je to dobré fakt tak do města. Ten záběr v malých otáčkách je podobný jako u staré 130ky.
|
3.9.08, 23:31 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Presne ako pise CYZ, je to na znizenie predstihu pri detonaciach, ked sa musi znizovat hlava alebo horsi benzin. Tak som to aj ja nasiel v BMM materialoch. P. Svarc od cimbu mi vravel, ze to rozpajaju na favoch po chiptuningu, lebo je tam vraj mapa predstihu moc vysoka. Mozno mas RJ po chipe. Skus to zapojit a uvidis ako to pojde. Co sa tyka vykonu a spotreby je vzdy lepsie jazdit na vysoky predstih, pretoze tak pracuje motor efektivne. Sak si to len skuste ako to pojde biedne na starych skodach ked je nizky predstih a narasta spotreba. _Nanizky predstih ide motor jemnejsie ale straca vykon. Inac ani ten Chip pri lpg nie je citit, okrem toho ze mas zdvihnuty obmedzovac a lepsie to taha nad 4000. Kedze som eko jazdec, boli to pre mna vyhodene peniaze...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
4.9.08, 07:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já to zkoušel spojit a zdálo se mi že to trošičku zlepšilo výkon. Bylo to možná ale jen zdání. Ujel jsem jen pár metrů a pak jsem to zase rozpojil. Mám právě upravený motor od fy Excel, tak možná proto je to rozpojené, jak tady už bylo napsáno.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.9.08, 17:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|