Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Škoda 120 nechce jet
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12862
Stránka 1 z 2

Autor:  novomi [ 6.9.08, 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Škoda 120 nechce jet

Ahoj, mám problém a nevim si rady (na motor moc nejsem). Je to Škoda 120.
Když jedu na 2-4, tak se hodně blbě dá rozjet, jelikož když přišlápnu plyn, tak jako bych šlapal na brzdu, motor kucká a né a né se rozjet, až musim přeřadit na menší a jít pořádně do otáček. Stalo se to zničeho nic. Už se to jednou zažil, když sem stál v prudším kopci čumákem :D nahoru. Pak se taky nedalo pořádně přidat a kuckalo to. Po delším stání na rovině to ustalo.

Můžete mi tedy pomoc. Díky moc. novomi

Autor:  fatal [ 6.9.08, 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

Dělá to při teplém motoru nebo studeném nebo vždy? Zkoušels přidávat se zapnutým sytičem?

Autor:  slovacek.milos [ 6.9.08, 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

svíčky a VN kabely máš v háji miloš

Autor:  novomi [ 6.9.08, 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak zapoměl jsem říct, že to dělá při zahřátem motoru, ale to by asi bylo jedno a to důležitý, že když zapnu sytič, tak to je jak nitro :lol: . Se sytičem to jede.

Autor:  Matthes [ 6.9.08, 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

Vycisti karbec a dej filtr na hadici :)

Autor:  novomi [ 6.9.08, 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Vycisti karbec a dej filtr na hadici :)


Nejsem v tom tak zběhlý, tak jak bych se tam měl dostat. Co mám sundat.

Autor:  fatal [ 6.9.08, 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

novomi píše:
Co mám sundat.


Začneš rozebírat shora a budeš postupovat dolů až se dostaneš k sacímu potrubí. Prostě shodíš filtrbox, pak shodíš karbec. Karbec otevřeš, vyčistíš kam se dostaneš, vyšroubuješ trysky a profoukneš je, stejně tak vzdušníky. Poté opačný postup, a pozor, karbec dotahovat jemně! A otvor pro sání je vhodné něčím zakrýt, aby tam něco nespadlo.

Autor:  novomi [ 6.9.08, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc za návod, to mi bude stačit :D . Co se myslelo tím filtrem na hadici ?

A co to stání z kopce, už se Vám to taky stalo ?

Autor:  fatal [ 6.9.08, 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

novomi píše:
A co to stání z kopce, už se Vám to taky stalo ?


Ne, ale stala se mi spousta jiných příhod s karburátorem. :wink:

Autor:  ferrari [ 6.9.08, 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

No, pravdepodobne sa tym, ze si velmi zdvihol predok dostala necistota z dna plavákovej komory do hl. trysky...a predpokladám, že nad 3500 otáčok to vcelku ide...takže treba zhodiť teleso vzduch.filtra (ten modrý celok nad karbecom), potom dať dolu víko karburátora, vyskrutkovať trysku z 1 stupňa (je na dne plavákovej komory - tam, kde je benzín), prefúknuť vzduchom (keď ju dáš von, skús kuknúť proti svetlu, čio v nej nie je nečistota a až potom prefúkni) a potom dať trysku naspäť, víko karbeca naspäť (najlepšie použiť nové tesnenie), s citom dotiahnuť, dať naspäť vzduch filter...pozor, ak máš na vzduch filtri aj ten šróbik, ktorým sa uchytáva o víko karbeca (ide jednoducho zvrchu cez kryt filtra do víka karbeca), pri doťahovaní pozor - iba veľmi jemne, ina skrivíš víko karburátora...

Ale možno to má inú príčinu, no tipol by som takto...ak to ide na sýtič, aj vo vysokých otáčkach...

Autor:  novomi [ 7.9.08, 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

Vyčistil jsem 2 vzdušníky a ty 2 trysky co jsou pod plovákem. Zatím to šlape v pohodě, jen se ve volnoběhu trochu zvýšily otáčky.

Autor:  novomi [ 7.9.08, 12:01 ]
Předmět příspěvku: 

U každého ze vzdušníků byly ucpaný 3 dirky. Pod plovákem ještě plavala smeť...asi z těsnění. Těsnění jsem neměnil, žádný nový nemám a starý bylo ještě dobrý.

Autor:  ventYl [ 7.9.08, 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

tesnenie treba vymenit. stare je otlacene a nasiaknute benzinom, pri novej montazi ho nenamontujes uplne presne a prestane si plnit svoju funkciu - tesnit. navyse svojou hrubkou vymedzuje aj hladinu v plavakovej komore. Ked kupujes nove, pozri si, ci pri pravom kanale (pri pohlade na karburator od zadneho cela motora) ma na druhej hodine vyrez. Ak nie, jedna sa o tesnenie na EDSR karburator, ktore je na SEDR nepouzitelne (nebude sa dat nastavit volnobeh).

Autor:  Jarda S. [ 7.9.08, 14:59 ]
Předmět příspěvku: 

kecy muj bejvalej mistr dělal škodovky přes dvacet let a těsnění neměnil 8)

Autor:  Matthes [ 7.9.08, 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
kecy muj bejvalej mistr dělal škodovky přes dvacet let a těsnění neměnil 8)


Tak je blbej :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/