Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Úprava hlavy favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12879 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | wr8 [ 7.9.08, 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | Úprava hlavy favorit |
takze semka piste co vsechno jde udelat pri uprave hlavy,srovnana a zaroven i snizena uz je, - zvetsení kanalku(sacích,výfukových??) -spasování kanálků -úprava spalovacích prostoru(jinací tvar?? vylesteni) -uprava ventilů? samozrejme nove ventily a ventilove gufirka + potrebné těsnění,vacka od Čepka 260,motor 136 |
Autor: | wr8 [ 8.9.08, 14:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
nikdo? |
Autor: | michalkatka [ 8.9.08, 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
wr8 píše: nikdo? to je ťažko radiť na čo si trúfaš, ja by som dal hlavu MPi a máš to hotové bez roboty, má tvarované sacie aj výfuckové kanály, užšie drieky ventilov.... z hlavou sa dajú robiť zázraky, známy ma na Favo hlave nejaké väčšie ventily zo Seatu, samozrejme iné vodítka aj guferá a je spokojný.... |
Autor: | patrik-hp [ 8.9.08, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Všecko co jsi napsal je přibližně to,čím by ses měl zabívat...tak nesmutni a pusť se do toho...Felda je opravdu lépe tvarovaná a tak jednodušší a rychlejší na úpravy.Není nic jednoduššího než jí koupit a upravit...Ale to neznamená,že Favorit má hlavu akorát na kovošrot a že to nejede.Dá se z ní vykopat hodně...Snaž se všecko udělat tak,aby všude kudy něco proudí,proudilo bez velkého odporu... A pamatuj,že všecky velké zásahy do hlavy motor přemění tak,že je těžké ho pak vracet do smysluplného originálu, to jest plynulosti chodu v provozních režimech a životnosti motoru jako celku...To znamená,že pokud budeš mít sny o maximu ještě neznamená,že to pojede maximálně.Může se stát že tě zpraží sériovej motor bez jakýhokoliv zásahu?! ...Méně tedy někdy znamená více |
Autor: | wr8 [ 8.9.08, 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
jenze jak upravit ty spalováky?podle dokumentace ze 130L/A? |
Autor: | bitmap [ 8.9.08, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spalovaky neupravuj nijak, staci srovnat ostry hrany. Cim vic tam uberes materialu, tim vic budes muset hlavu snizit a o to vic zprasis jeho tvar, coz bude treba napravit dalsim brousenim a jsme v zacarovanem kruhu Neco se ted aktualne probira na virtu v Motoru, tak se tam mrkni, treba se ti to bude k necemu hodit. |
Autor: | Ondras83 [ 9.9.08, 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
wr8 píše: jenze jak upravit ty spalováky?podle dokumentace ze 130L/A? doprdele....podivej se tady na foru, je toho tady hafo, já mám vyleštěný spalováky, kanály, ventily, zafrézovaný a zabroušený sedla, sníženo o 0,4mm trošku poleštěný sání, vybranej kat a jezdí to jako svině, v pohodě sem si potahal do kopečka favorita BMM s motorem z MPI v hořicích na okruhu, když sem s tim favoritem jel pro pívo, tak sem si myslel, že jede jako svině, ale když sme si jeli projet okruh, na rovince do kopečka sem vyjel vedle něj a v pohodě sem ho předjel, oba sme jeli ve 2 lidech, oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku |
Autor: | michalkatka [ 9.9.08, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: ...vyleštěnou klapku toto počujem prvý krát |
Autor: | Ondras83 [ 9.9.08, 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: Ondras83 píše: ...vyleštěnou klapku toto počujem prvý krát když se mrkneš do klapky, jak vidíš ten konus, tak sem ho vzal takovym kobercem...rozhodně se ten povrch zjemnil...... |
Autor: | michalkatka [ 9.9.08, 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: když se mrkneš do klapky, jak vidíš ten konus, tak sem ho vzal takovym kobercem...rozhodně se ten povrch zjemnil...... neviem čo je na tom pravdy ale počul som že kanály, sanie, hlavu a pod nieje dobré leštiť na zrkadlo, že najlepšie je iba zraziť hrany, nedokonalosti pri odlievaní, ale povrch nechať matný.... osobne si myslím že je to jedno.... |
Autor: | wr8 [ 10.9.08, 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: wr8 píše: jenze jak upravit ty spalováky?podle dokumentace ze 130L/A? doprdele....podivej se tady na foru, je toho tady hafo, já mám vyleštěný spalováky, kanály, ventily, zafrézovaný a zabroušený sedla, sníženo o 0,4mm trošku poleštěný sání, vybranej kat a jezdí to jako svině, v pohodě sem si potahal do kopečka favorita BMM s motorem z MPI v hořicích na okruhu, když sem s tim favoritem jel pro pívo, tak sem si myslel, že jede jako svině, ale když sme si jeli projet okruh, na rovince do kopečka sem vyjel vedle něj a v pohodě sem ho předjel, oba sme jeli ve 2 lidech, oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku o.k ja jsem to vsechno cetl,ale chci to udelat vsechno poradne dokud to mam rozdelany,Zatím to je takto: vylešteny spalováky,kanály zvětšeny a vyleštěny, na ventily teprve cekam budou novy a vylesteny,sedla uz zabrouseny samozrejme,hlava snizena asi o 0,7 mm,vačka 260 od Ecxelu,zvetseny a vylesteny kanaly v sani,kat samozrejme pryc,jeste chci udelat první díl vyfuku podle navodu na závodní favority,zbytek je z 1,9D feldy,odlehcena remenice a jeste k tomu upravena ecu od CIMBU tak snad to nebude tak liny jak do ted |
Autor: | Ondras83 [ 10.9.08, 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
wr8 píše: Ondras83 píše: wr8 píše: jenze jak upravit ty spalováky?podle dokumentace ze 130L/A? doprdele....podivej se tady na foru, je toho tady hafo, já mám vyleštěný spalováky, kanály, ventily, zafrézovaný a zabroušený sedla, sníženo o 0,4mm trošku poleštěný sání, vybranej kat a jezdí to jako svině, v pohodě sem si potahal do kopečka favorita BMM s motorem z MPI v hořicích na okruhu, když sem s tim favoritem jel pro pívo, tak sem si myslel, že jede jako svině, ale když sme si jeli projet okruh, na rovince do kopečka sem vyjel vedle něj a v pohodě sem ho předjel, oba sme jeli ve 2 lidech, oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku o.k ja jsem to vsechno cetl,ale chci to udelat vsechno poradne dokud to mam rozdelany,Zatím to je takto: vylešteny spalováky,kanály zvětšeny a vyleštěny, na ventily teprve cekam budou novy a vylesteny,sedla uz zabrouseny samozrejme,hlava snizena asi o 0,7 mm,vačka 260 od Ecxelu,zvetseny a vylesteny kanaly v sani,kat samozrejme pryc,jeste chci udelat první díl vyfuku podle navodu na závodní favority,zbytek je z 1,9D feldy,odlehcena remenice a jeste k tomu upravena ecu od CIMBU tak snad to nebude tak liny jak do ted to bude OK, jinak já mám hlavu leštěnou do matna, zrcadlo to není, taky sem to totiž někde slyšel nebo čet |
Autor: | Kachnis [ 11.9.08, 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku a nema felda kratsi prevodovku??tim nechci rict, ze ti to nejede, to ne, ale jen, ze ten kratsi prevod ti proste pomuze...peace... |
Autor: | Ondras83 [ 11.9.08, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: Ondras83 píše: oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku a nema felda kratsi prevodovku??tim nechci rict, ze ti to nejede, to ne, ale jen, ze ten kratsi prevod ti proste pomuze...peace... BMM měli všechny stejný převodovky (kromě formana a kombi feldy) takže ne ...já se nezlobim, když mi někdo řekne, že mi to nejede, fotr mi to řiká furt... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |