|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Pístní sada z FEL na FAV
Zdravím, motor už pomalu neví, kama by chcal olej a tak přemýšlím co s tím. Jako na pístní sadu nemám!
Mám možnost sehnat použitou,ale velice zachovalou málo jetou pístní sadu+ojnice z FELicie 1.3. Potřeboval bych vědět jestli to všechno sedí do FAVo motoru. Nejspíš by mělo,ale radši se ptám, hlavně ty ojnice a vložky.
Určitě se s tím pohne a píst nebude tam kde byl ani válce asi,takže je to taky na pikaču,ale furt si říkám že je to možná lepší než jenom kruhy. Cena by byla přibližně stejná jako nové pístní kroužky.
A nebo radši koupit nové pístní kroužky?
Dneska už se dá vpoho sehnat za 1000-1500kč druhý motor,to by bylo nej..., ale kdo ví co to je a kdo se za něho zaručí.
Dík za rady!
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
7.9.08, 16:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
z BMMkovej feldy by to malo sediet na 100%, z MPickovej tiez, ale tam uz boli robene nejake zmeny na hlave (tensie drieky ventilov a tak), piestna skupina by ale mala byt rovnaka.
Ked to budes vyberat, to, ze pohnes s piestami vo vlozkach, moc nevadi. Vlozky do motora ide vlozit len dvoma sposobmi, preto si treba oznacit, ktora polka piestu smeruje k vackovemu hriadelu, aby si to potom vedel namontovat naspat. Vlozky maju zarazky, takze pootocit sa to neda (iba o 180 stupnov).
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
7.9.08, 17:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Na pístech je šipka, směřuje k vačce
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.9.08, 17:21 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Šemik píše: Na pístech je šipka, směřuje k vačce
na piestoch hej, ale na vlozkach nie. pri prevoze sa piest vo vlozke moze otocit.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
7.9.08, 17:26 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
No to já právě nevím,jestli si něco majitel na vložkách označil. A když to bude z MPi, tak to asi nebudu brát,páč to už by bylo docela hodně se sníženou hlavou o 0,9mm.
A ojnice teda OK? Sedí uložení na klice? Pro jistotu...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
7.9.08, 17:56 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
dneska sem dělal rozvody na MPI fildě, dal sem rozvody z MPI a ty byli jiný, klikovka měla větší průměr než rozvody, takže sem tam musel dát z favorita...takže neim, jestli jsou i ojniční ložiska na klice stejný...písty na MPI jsou o 0,3 vyšší než BMM...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.9.08, 20:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Rozdíl byl od roku 1998 ne?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.9.08, 20:21 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Šemik píše: Rozdíl byl od roku 1998 ne?
no...to sem si myslel taky, ale děda má MPI z 1997 a má už tu novější hlavu atd, ale je možný, že už má model 98, jinak tohle MPI co sem dneska dělal je vlastně favorit MPI, prostě ještě BMM motor
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.9.08, 20:41 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.9.08, 11:45 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Kachnis píše: s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska
Neposterhol si co pisal Ondro
On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm
Ale ze vraj len niektore.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
11.9.08, 11:50 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
kwiko píše: Kachnis píše: s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska Neposterhol si co pisal Ondro On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm Ale ze vraj len niektore.
co já vidím na rozvodech pro 12/97 od 12/97 mpi
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
11.9.08, 19:46 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
spartra píše: kwiko píše: Kachnis píše: s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska Neposterhol si co pisal Ondro On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm Ale ze vraj len niektore. co já vidím na rozvodech pro 12/97 od 12/97 mpi
já měl rozdělaný rozvody pro MPI a tam bylo od 8/1998, průměr klikovky 30mm....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.9.08, 21:17 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kwiko píše: Kachnis píše: s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska Neposterhol si co pisal Ondro On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm Ale ze vraj len niektore.
jo, měli to prostě ty první MPIčka, kde byl blok z BMM (nemá díru na pohon benzínový pumpy) ale už měl díru na čidlo klepání, když sem sundal ventilový výko, na ventilech byli pružiny rovný, ne do konusu, děda je má do konusu, podle toho uvažuju, že má už tu novější hlavu
já mám BMM 1996 (nechápu, ale je tam plastová příruba na termostat-z MPI-originál, takže poslední model před MPIčkem) no a mám ty péra rovný, fotřik na fávu 1989 má taky ty péra rovný ne do konusu...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.9.08, 21:20 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
ja mam 4/96 BMM a mam tiez platovu komoru termostatu so sdruzenym cidlom teploty. To je posledna modernizacia BMM. Kedze nemas cidlo kapaliny v sani, mozes odpojit okruh ohrevu sania. Proste si najdi kus trupky a spoj hadice privod odpod vody do sania. Jazdi aspon tyzden a napis ako to ide + spotreba. Ja tak jazdim uz 2 mesiace.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
12.9.08, 08:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|