Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Pístní sada z FEL na FAV
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12882
Stránka 1 z 1

Autor:  Dyno [ 7.9.08, 16:55 ]
Předmět příspěvku:  Pístní sada z FEL na FAV

Zdravím, motor už pomalu neví, kama by chcal olej a tak přemýšlím co s tím. Jako na pístní sadu nemám!

Mám možnost sehnat použitou,ale velice zachovalou málo jetou pístní sadu+ojnice z FELicie 1.3. Potřeboval bych vědět jestli to všechno sedí do FAVo motoru. Nejspíš by mělo,ale radši se ptám, hlavně ty ojnice a vložky.
Určitě se s tím pohne a píst nebude tam kde byl ani válce asi,takže je to taky na pikaču,ale furt si říkám že je to možná lepší než jenom kruhy. :idea: Cena by byla přibližně stejná jako nové pístní kroužky.

A nebo radši koupit nové pístní kroužky?

Dneska už se dá vpoho sehnat za 1000-1500kč druhý motor,to by bylo nej..., ale kdo ví co to je a kdo se za něho zaručí.

Dík za rady! :wink:

Autor:  ventYl [ 7.9.08, 17:11 ]
Předmět příspěvku: 

z BMMkovej feldy by to malo sediet na 100%, z MPickovej tiez, ale tam uz boli robene nejake zmeny na hlave (tensie drieky ventilov a tak), piestna skupina by ale mala byt rovnaka.

Ked to budes vyberat, to, ze pohnes s piestami vo vlozkach, moc nevadi. Vlozky do motora ide vlozit len dvoma sposobmi, preto si treba oznacit, ktora polka piestu smeruje k vackovemu hriadelu, aby si to potom vedel namontovat naspat. Vlozky maju zarazky, takze pootocit sa to neda (iba o 180 stupnov).

Autor:  Šemik [ 7.9.08, 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

Na pístech je šipka, směřuje k vačce :)

Autor:  ventYl [ 7.9.08, 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Na pístech je šipka, směřuje k vačce :)


na piestoch hej, ale na vlozkach nie. pri prevoze sa piest vo vlozke moze otocit.

Autor:  Dyno [ 7.9.08, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

No to já právě nevím,jestli si něco majitel na vložkách označil. A když to bude z MPi, tak to asi nebudu brát,páč to už by bylo docela hodně se sníženou hlavou o 0,9mm.


A ojnice teda OK? Sedí uložení na klice? Pro jistotu...

Autor:  Ondras83 [ 9.9.08, 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

dneska sem dělal rozvody na MPI fildě, dal sem rozvody z MPI a ty byli jiný, klikovka měla větší průměr než rozvody, takže sem tam musel dát z favorita...takže neim, jestli jsou i ojniční ložiska na klice stejný...písty na MPI jsou o 0,3 vyšší než BMM...

Autor:  Šemik [ 9.9.08, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

Rozdíl byl od roku 1998 ne?

Autor:  Ondras83 [ 9.9.08, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Rozdíl byl od roku 1998 ne?

no...to sem si myslel taky, ale děda má MPI z 1997 a má už tu novější hlavu atd, ale je možný, že už má model 98, jinak tohle MPI co sem dneska dělal je vlastně favorit MPI, prostě ještě BMM motor :wink:

Autor:  Kachnis [ 11.9.08, 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska

Autor:  kwiko [ 11.9.08, 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska


Neposterhol si co pisal Ondro :wink:
On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm
Ale ze vraj len niektore.

Autor:  spartra [ 11.9.08, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Kachnis píše:
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska


Neposterhol si co pisal Ondro :wink:
On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm
Ale ze vraj len niektore.


co já vidím na rozvodech pro 12/97 od 12/97 mpi

Autor:  Ondras83 [ 11.9.08, 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
kwiko píše:
Kachnis píše:
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska


Neposterhol si co pisal Ondro :wink:
On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm
Ale ze vraj len niektore.


co já vidím na rozvodech pro 12/97 od 12/97 mpi

já měl rozdělaný rozvody pro MPI a tam bylo od 8/1998, průměr klikovky 30mm....

Autor:  Ondras83 [ 11.9.08, 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Kachnis píše:
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska


Neposterhol si co pisal Ondro :wink:
On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm
Ale ze vraj len niektore.

jo, měli to prostě ty první MPIčka, kde byl blok z BMM (nemá díru na pohon benzínový pumpy) ale už měl díru na čidlo klepání, když sem sundal ventilový výko, na ventilech byli pružiny rovný, ne do konusu, děda je má do konusu, podle toho uvažuju, že má už tu novější hlavu

já mám BMM 1996 (nechápu, ale je tam plastová příruba na termostat-z MPI-originál, takže poslední model před MPIčkem) no a mám ty péra rovný, fotřik na fávu 1989 má taky ty péra rovný ne do konusu...

Autor:  septim [ 12.9.08, 08:16 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam 4/96 BMM a mam tiez platovu komoru termostatu so sdruzenym cidlom teploty. To je posledna modernizacia BMM. Kedze nemas cidlo kapaliny v sani, mozes odpojit okruh ohrevu sania. Proste si najdi kus trupky a spoj hadice privod odpod vody do sania. Jazdi aspon tyzden a napis ako to ide + spotreba. Ja tak jazdim uz 2 mesiace.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/