Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Svieti, trubi no nestartuje
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12934
Stránka 1 z 1

Autor:  vinters [ 11.9.08, 09:29 ]
Předmět příspěvku:  Svieti, trubi no nestartuje

Ahojte vseci, chcel by som vas poprosit o radu, dnes rano som vysiel vonku ze preparkujem svoju feliciu, a neviem ju nastartovat, je to 1,3mpi, len nataca a nataca a nic, ani tuk, pritom vcera vecer som dosiel z prace vsetko bolo v poriadku ( akurat ked som ju vecer startoval tak som ju nastartoval az na druhy krat, zvycajne ide na prvy krat)...prosiiim o radu co s tym moze byt.

Autor:  Matthes [ 11.9.08, 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

A benzin tam jde? Svicky hazi jiskry?

Autor:  kwiko [ 11.9.08, 10:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svieti, trubi no nestartuje

vinters píše:
Ahojte vseci, chcel by som vas poprosit o radu, dnes rano som vysiel vonku ze preparkujem svoju feliciu, a neviem ju nastartovat, je to 1,3mpi, len nataca a nataca a nic, ani tuk, pritom vcera vecer som dosiel z prace vsetko bolo v poriadku ( akurat ked som ju vecer startoval tak som ju nastartoval az na druhy krat, zvycajne ide na prvy krat)...prosiiim o radu co s tym moze byt.


Mo zno i mo :wink:

Skus rezervny klucik

Autor:  Matthes [ 11.9.08, 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

IMO spis ne to nam rekne Milos... By chytlo zdechlo.

Autor:  fatal [ 11.9.08, 11:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svieti, trubi no nestartuje

vinters píše:
Ahojte vseci, chcel by som vas poprosit o radu...


Tady je každá rada drahá. Mám zkušenost se stejným problémem, naběhli jsme k autu s multimetrem a chytrou knihou, proměřovali napětí, čistili kontakty, a občas zkoušeli startovat... Když jsme už prošli celý motorový prostor, pokračovali jsme směrem dozadu. Změna nastala u konektoru, jenž se nachází u levého A sloupku (tuším tak v půlce mezi podlahou a palubkou). Netuším, zda to bylo opravdu jen tím konektorem, ale chvilku po jeho rozpojení, vyčištění a zapojení se nastartovat podařilo a od té doby není problém. Už si nepamatuju, k čemu tam ten konektor je, možná napájení čerpadla...

Autor:  Drak [ 11.9.08, 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

Když zapneš klíček, poslouchej, jestli zavrčí vzadu čerpadlo, pak někoho popros, ať ti zatočí startérem a vyzkoušej, jestli vůbez de jiskra na svíčku, když to pude tak jak má, tak potom jedině měnit věci jako ve sportce, nebo zajet na VAG.

Autor:  fatal [ 11.9.08, 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
...vyzkoušej, jestli vůbez de jiskra na svíčku...


U MPi je zapalovací lišta, jak na to?

Autor:  Drak [ 11.9.08, 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

povolíš celou lištu a dáš ju k hlavě, nebo vyšroubuješ svíčky a necháš je na liště venku, záleží, jak se ti chce.

Autor:  slovacek.milos [ 12.9.08, 08:28 ]
Předmět příspěvku: 

a to je všechno,

čerpadlo mušíš slyšet když zapneš klíček do první polohy 2 sekundy a vypne jak píše drak a pak ještě jak budeš prověřovat ty jiskry stou lištou na víku ventilů, :!: musí tam být všecny čtyři svíčky a ukostřené tak napiš jestli byl vidět a cítít benál jak lítal z válců,

pak ještě dvě věci

1.pokud má MPi při startu na aku méně jak 7V nechytne, nemaká řj
2.pokud neuvidíš žádnou jisktru a nebude cítit benál tak řj asi neví že se motor točí a možná snímač otáček

zkoumej napiš miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/