Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Svieti, trubi no nestartuje https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12934 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vinters [ 11.9.08, 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | Svieti, trubi no nestartuje |
Ahojte vseci, chcel by som vas poprosit o radu, dnes rano som vysiel vonku ze preparkujem svoju feliciu, a neviem ju nastartovat, je to 1,3mpi, len nataca a nataca a nic, ani tuk, pritom vcera vecer som dosiel z prace vsetko bolo v poriadku ( akurat ked som ju vecer startoval tak som ju nastartoval az na druhy krat, zvycajne ide na prvy krat)...prosiiim o radu co s tym moze byt. |
Autor: | Matthes [ 11.9.08, 10:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
A benzin tam jde? Svicky hazi jiskry? |
Autor: | kwiko [ 11.9.08, 10:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Svieti, trubi no nestartuje |
vinters píše: Ahojte vseci, chcel by som vas poprosit o radu, dnes rano som vysiel vonku ze preparkujem svoju feliciu, a neviem ju nastartovat, je to 1,3mpi, len nataca a nataca a nic, ani tuk, pritom vcera vecer som dosiel z prace vsetko bolo v poriadku ( akurat ked som ju vecer startoval tak som ju nastartoval az na druhy krat, zvycajne ide na prvy krat)...prosiiim o radu co s tym moze byt. Mo zno i mo Skus rezervny klucik |
Autor: | Matthes [ 11.9.08, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
IMO spis ne to nam rekne Milos... By chytlo zdechlo. |
Autor: | fatal [ 11.9.08, 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Svieti, trubi no nestartuje |
vinters píše: Ahojte vseci, chcel by som vas poprosit o radu... Tady je každá rada drahá. Mám zkušenost se stejným problémem, naběhli jsme k autu s multimetrem a chytrou knihou, proměřovali napětí, čistili kontakty, a občas zkoušeli startovat... Když jsme už prošli celý motorový prostor, pokračovali jsme směrem dozadu. Změna nastala u konektoru, jenž se nachází u levého A sloupku (tuším tak v půlce mezi podlahou a palubkou). Netuším, zda to bylo opravdu jen tím konektorem, ale chvilku po jeho rozpojení, vyčištění a zapojení se nastartovat podařilo a od té doby není problém. Už si nepamatuju, k čemu tam ten konektor je, možná napájení čerpadla... |
Autor: | Drak [ 11.9.08, 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když zapneš klíček, poslouchej, jestli zavrčí vzadu čerpadlo, pak někoho popros, ať ti zatočí startérem a vyzkoušej, jestli vůbez de jiskra na svíčku, když to pude tak jak má, tak potom jedině měnit věci jako ve sportce, nebo zajet na VAG. |
Autor: | fatal [ 11.9.08, 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: ...vyzkoušej, jestli vůbez de jiskra na svíčku... U MPi je zapalovací lišta, jak na to? |
Autor: | Drak [ 11.9.08, 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
povolíš celou lištu a dáš ju k hlavě, nebo vyšroubuješ svíčky a necháš je na liště venku, záleží, jak se ti chce. |
Autor: | slovacek.milos [ 12.9.08, 08:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
a to je všechno, čerpadlo mušíš slyšet když zapneš klíček do první polohy 2 sekundy a vypne jak píše drak a pak ještě jak budeš prověřovat ty jiskry stou lištou na víku ventilů, musí tam být všecny čtyři svíčky a ukostřené tak napiš jestli byl vidět a cítít benál jak lítal z válců, pak ještě dvě věci 1.pokud má MPi při startu na aku méně jak 7V nechytne, nemaká řj 2.pokud neuvidíš žádnou jisktru a nebude cítit benál tak řj asi neví že se motor točí a možná snímač otáček zkoumej napiš miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |