Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

skrceni lpg
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12937
Stránka 1 z 3

Autor:  Kachnis [ 11.9.08, 12:14 ]
Předmět příspěvku:  skrceni lpg

tak nejak mi zacalo pit krev lpg... pokud se chci svezt, musim mit smes nastavenou na vyssi otacky ( tim myslim tech 5000 az 6000ot.), ale jakmile dorazim na krizovatku, padne volnobeh a je to moc bohaty a chcipa a smrdi to nehorazne, volnobeh seridit nejde...pri jinym prubehu predstihu to volnobeh drzi,ale neni to reseni....
resenim je toto : hadici ze zplynovace rozdvojit a mit 2 skrtici kohouty..jednim nastavit smes aby to jelo rozumne do 3500ot a druhym nastavit smes az do tech 5500ot a ten kohout pripojovat elmag. ventilem. jediny problem je, KDE VZIT PLYNOTESNY VENTIL KTERY BYCH ZAPINAL BUD PODLE OTACEK NEBO PODLE OTEVRENI KLAPEK KARBECU...

Autor:  Kachnis [ 11.9.08, 13:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni lpg

nemate nikdo zadnej napad?????

Autor:  fatal [ 11.9.08, 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

Co třeba jezdit na správné palivo? :wink:

Autor:  Dawid130 [ 11.9.08, 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

Co třeba jezdit do 3500ot/min

Autor:  Drak [ 11.9.08, 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

Co máš za systém LPG? Máš poloautomat, nebo klasickou škatulku s přepínáním B/LPG a čudlikem na obohacení při startu?

Autor:  Vlastik [ 11.9.08, 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim
Problém bych viděl v karburátoru. Pokuď směs nelze správně nastavit tak, aby to moc lpg nepálilo a nadruhou stranu nebyl vůz příliš lenivý, je zřejmě karburátor poškozený. Zkusil bych vyměnit, pojezdit a pak se uvidí....Možná by stačilo tento původní rozebrat, vyčistit a vyměnit trysky či jednotlivá těsnění. Co membrány na lpg směšovači? Kdy byly naposledy měněny, popř. kolik km se na lpg bez výměny membrán vyměnilo?

Vlastik

Autor:  Viky [ 11.9.08, 19:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni lpg

Kachnis píše:
nemate nikdo zadnej napad?????

Co to na volnobeh ridit pridavanim vzduchu nekam ke karbecu?

Treba pouzit trubku odvetrani co jde do filtrboxu a dat tam druhej skrtici ventil propojenej na sosak od posilovace pres nejaky T-cko.... tim bys moh nastavovat bypass vzduchu bez LPG pri volnobehu....

Autor:  Dr Meduza [ 11.9.08, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Na 120 neni karburator 2 komotovej ?
U favoritu je difuzor na plyn oddelenej pro ty dve komory a ma i 2 srouby na stelovani, tim se da resit, ze na malej vykon jede chude a na velkej vykon bohate

Autor:  Viky [ 11.9.08, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Dr Meduza píše:
Na 120 neni karburator 2 komotovej ?
U favoritu je difuzor na plyn oddelenej pro ty dve komory a ma i 2 srouby na stelovani, tim se da resit, ze na malej vykon jede chude a na velkej vykon bohate


Zalezi jakej mas system, nejblbsi systemy maji jednu diru nad dvoukomorakem, ja treba mam dvoudirovej difuzor s jednim vstupem plynu.
Ten dvouregulatorovej bych chtel, ale to asi na SEDR nepude co?

Autor:  spartra [ 11.9.08, 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

tak měl jsem oba, žádnej rozdíl se nekonal :|

Autor:  Kachnis [ 13.9.08, 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Vlastik píše:
Zdravim
Problém bych viděl v karburátoru. vyčistit a vyměnit trysky či jednotlivá těsnění.
Vlastik


vymenou trysek asi s LPG nic neudelam,ne :shock: ..

mam BRC s automatickym syticem, tzn. bez cervenyho tlacitka.

Autor:  Drak [ 13.9.08, 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to vyřeš pomocí obohacovače směsi jako druhej stupeň, dej si nějakej koncák na táhlo membrány druhýho stupně a na zplyňovaču by měl být ventil obohacovače, ten na něho zapoj ten koncák, takže když se zvedne membrána při podtlaku, tak ti přes koncák sepne sytič LPG a při odpadnutí 2. stupně zas vypne. Akorát musíš pobádat, co to udělá se spotřebou, ať to zas nemá dražší provoz jak na benál, to už je pak lepší jet kulturněji na chudší směs.

Autor:  slovacek.milos [ 13.9.08, 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
Vlastik píše:
Zdravim
Problém bych viděl v karburátoru. vyčistit a vyměnit trysky či jednotlivá těsnění.
Vlastik


vymenou trysek asi s LPG nic neudelam,ne :shock: ..

mam BRC s automatickym syticem, tzn. bez cervenyho tlacitka.



pořád dokola jak dlouho to tu čteš, na benál to musíš mít OK vychyténo, pak svíčky 0,5 mm odrh, kabely kolem deseti kiloohmů, palec do pěti, očistit kontakty v rozdělovači a vyčistitt palec a víčko benzínem, pak nastavíš 3000 otáček a držíš, škrtícím ventilem utahuješ až motor chcípá a povolíš o 1,5 otáčky, na reduktoru povoluješ nebo utahuješ šroubem volnoběhu a nastavíš nejvyšší otáčky a utáhneš na 900 miloš

Autor:  Kachnis [ 13.9.08, 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
[ na benál to musíš mít OK vychyténo, pak svíčky 0,5 mm odrh, kabely kolem deseti kiloohmů, palec do pěti, očistit kontakty v rozdělovači a vyčistitt palec a víčko benzínem, pak nastavíš 3000 otáček a držíš, škrtícím ventilem utahuješ až motor chcípá a povolíš o 1,5 otáčky, na reduktoru povoluješ nebo utahuješ šroubem volnoběhu a nastavíš nejvyšší otáčky a utáhneš na 900 miloš


samozrejme bych sem nepsal, kdybych mel s tadytim problem...nestojim o serizeni,ale o zlepseni..serizeno mam...

Autor:  Kachnis [ 13.9.08, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Tak to vyřeš pomocí obohacovače směsi jako druhej stupeň,


to je dobra myslenka,ale obohacovac by musel byt nejak regulovatelny :( takhle bych uchlastaval i ve vysokych otackachale porozpravam se o tom s plynarem, urcite ma nejakej reduktor rozebranej budu experimentovat...

ale jinak jako jedinej si odpovedel na otazku , mas bod :wink:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/