Autor |
Zpráva |
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Leštěné sání
Ahoj,
chtěl bych se poradit, jestli se vyplatí si vyleštit sání, popřípadě jak dlouho asi vydrží?? díky Rapid 130 snižovaná hlava, SEDR - klasika
|
11.9.08, 18:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
podla mna nie, neoplati a asi by ti to ani vobec nepomohlo, nazory na lestenie sa rôznia
radsej si vsetko zlicuj
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.9.08, 18:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart miloš
|
11.9.08, 18:47 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Lepší koupit motor 136
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.9.08, 18:50 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
slovacek.milos píše: jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart miloš
Vono se to tu nejak nema rado... ale ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost...
Ty kanaly.... nekdo rika ze nelestit, jenom slicovat a vybrousit do hladka, ale ne do lesku.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
11.9.08, 19:05 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Viky píše: slovacek.milos píše: jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart miloš Vono se to tu nejak nema rado... ale ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost... Ty kanaly.... nekdo rika ze nelestit, jenom slicovat a vybrousit do hladka, ale ne do lesku.
mám to lehce slícovaný (spíš skoro ne) a vyleštěný do hladka, hlava dole o 0,4, když sem to složil, mysleli sme s fotřikem co to bude za pilu a je to jen trošku lepší felda ...jestli chceš mít větší popis u motoru, jaks leštil, tak to udělej, ale jestli chceš jen vyleštit a zbytek originál, tak sen a to hned vykašli
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.9.08, 21:15 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
JAko když už,tak si vybrus ty přebytky co jsou hned pod karbecem,to prej pomáhá. Viz. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=61
Ale jinak leštit sání je ti asi k ničemu.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
11.9.08, 23:04 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Viky píše: ...ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost...
Ty setrváky byly na litřík docela předimenzované.
A k tématu, leštit zevnitř nebo zvenku?
|
11.9.08, 23:51 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
Vyleštit úplně do lesku nee, nejlepší je vyleštit a poté opískovat sklem, tak to dostane tu správnou srukturu...(dělá se třeba na klice,ojnicích...ale kvůli něčemu jiném.../únavové trhliny/).
Důležité to je slícovat a potom tak nějak lehce pobrousit největší přetoky...
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
12.9.08, 05:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Šemik píše: Lepší koupit motor 136
já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal miloš
|
12.9.08, 06:35 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
slovacek.milos: dle tacho by to šlo. Jsme se 120kou taky dostali ručičku na 180 Ale realita je někde jinde
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
12.9.08, 07:17 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
slovacek.milos píše: Šemik píše: Lepší koupit motor 136 já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal miloš
hee s mojí 105 cca 160 dle tacho, digitálně cca 145+-3km/h na nižších gumách
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
12.9.08, 08:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
slovacek.milos píše: já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal miloš
pokud měl gumy 185/13 tak musel točit 6500ot aby jel reálných 180
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.9.08, 14:12 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Tohle psal kamarád a plně s ním souhlasím, leštěné sání je blbost
"Nerad bych bral iluže o leštění kanálků ale leštěním do zrcadlového lesku není zakladní požadavek pro tuto operaci s požadovaným efektem. kanálky by měly mít drsnost od 0,8-1,6 čili broušené pokud plochu vyleštíš do zrcadlového lesku tak to bude spíš horší než vubec neupravený kanálky. vzhledem k tomu že pak nemá směs žádný odpor tak se začne usazovat na stěnách, kondenzovat a vytvářet kapičky který ti způsobí nerovnoměrné plnění při uvolnění. ten povrch musí být trošku porezni kvuli tomu aby turbulence pravě při pruchodu přez nerovnost strhly případný kondenzát. běžne je v sacích drsnost okolo 3,2-6,4 a snižuje se to na tu jak jsem psal. menší drsnost je pak už spíš na škodu"
Citace odtud: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... y-al-hlav/
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
12.9.08, 14:56 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Tuner#2 píše: Tohle psal kamarád a plně s ním souhlasím, leštěné sání je blbost "Nerad bych bral iluže o leštění kanálků ale leštěním do zrcadlového lesku není zakladní požadavek pro tuto operaci s požadovaným efektem. kanálky by měly mít drsnost od 0,8-1,6 čili broušené pokud plochu vyleštíš do zrcadlového lesku tak to bude spíš horší než vubec neupravený kanálky. vzhledem k tomu že pak nemá směs žádný odpor tak se začne usazovat na stěnách, kondenzovat a vytvářet kapičky který ti způsobí nerovnoměrné plnění při uvolnění. ten povrch musí být trošku porezni kvuli tomu aby turbulence pravě při pruchodu přez nerovnost strhly případný kondenzát. běžne je v sacích drsnost okolo 3,2-6,4 a snižuje se to na tu jak jsem psal. menší drsnost je pak už spíš na škodu" Citace odtud: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... y-al-hlav/
Díky, už je mi to jasný.
|
12.9.08, 16:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|