Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Leštěné sání
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12941
Stránka 1 z 5

Autor:  KrejciBenjamin [ 11.9.08, 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Leštěné sání

Ahoj,
chtěl bych se poradit, jestli se vyplatí si vyleštit sání, popřípadě jak dlouho asi vydrží?? díky Rapid 130 snižovaná hlava, SEDR - klasika

Autor:  deekay [ 11.9.08, 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

podla mna nie, neoplati a asi by ti to ani vobec nepomohlo, nazory na lestenie sa rôznia
radsej si vsetko zlicuj

Autor:  slovacek.milos [ 11.9.08, 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart :roll: miloš

Autor:  Šemik [ 11.9.08, 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

Lepší koupit motor 136 :)

Autor:  Viky [ 11.9.08, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart :roll: miloš

Vono se to tu nejak nema rado... ale ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost... :-)
Ty kanaly.... nekdo rika ze nelestit, jenom slicovat a vybrousit do hladka, ale ne do lesku.

Autor:  Ondras83 [ 11.9.08, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
slovacek.milos píše:
jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart :roll: miloš

Vono se to tu nejak nema rado... ale ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost... :-)
Ty kanaly.... nekdo rika ze nelestit, jenom slicovat a vybrousit do hladka, ale ne do lesku.

mám to lehce slícovaný (spíš skoro ne) a vyleštěný do hladka, hlava dole o 0,4, když sem to složil, mysleli sme s fotřikem co to bude za pilu a je to jen trošku lepší felda :D...jestli chceš mít větší popis u motoru, jaks leštil, tak to udělej, ale jestli chceš jen vyleštit a zbytek originál, tak sen a to hned vykašli :lol:

Autor:  Dyno [ 11.9.08, 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

JAko když už,tak si vybrus ty přebytky co jsou hned pod karbecem,to prej pomáhá. Viz. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=61

Ale jinak leštit sání je ti asi k ničemu. :wink:

Autor:  fatal [ 11.9.08, 23:51 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
...ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost...


Ty setrváky byly na litřík docela předimenzované. :wink:


A k tématu, leštit zevnitř nebo zvenku?

Autor:  ondra120 [ 12.9.08, 05:35 ]
Předmět příspěvku: 

Vyleštit úplně do lesku nee, nejlepší je vyleštit a poté opískovat sklem, tak to dostane tu správnou srukturu...(dělá se třeba na klice,ojnicích...ale kvůli něčemu jiném.../únavové trhliny/).
Důležité to je slícovat a potom tak nějak lehce pobrousit největší přetoky...

Autor:  slovacek.milos [ 12.9.08, 06:35 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Lepší koupit motor 136 :)



já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal :D miloš

Autor:  MATTESS [ 12.9.08, 07:17 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos: dle tacho by to šlo. Jsme se 120kou taky dostali ručičku na 180 :lol: Ale realita je někde jinde :wink:

Autor:  spartra [ 12.9.08, 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Šemik píše:
Lepší koupit motor 136 :)



já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal :D miloš


hee s mojí 105 cca 160 dle tacho, digitálně cca 145+-3km/h na nižších gumách

Autor:  Jarda S. [ 12.9.08, 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:


já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal :D miloš


pokud měl gumy 185/13 tak musel točit 6500ot 8) aby jel reálných 180

Autor:  Tuner#2 [ 12.9.08, 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle psal kamarád a plně s ním souhlasím, leštěné sání je blbost :!:

"Nerad bych bral iluže o leštění kanálků ale leštěním do zrcadlového lesku není zakladní požadavek pro tuto operaci s požadovaným efektem. kanálky by měly mít drsnost od 0,8-1,6 čili broušené pokud plochu vyleštíš do zrcadlového lesku tak to bude spíš horší než vubec neupravený kanálky. vzhledem k tomu že pak nemá směs žádný odpor tak se začne usazovat na stěnách, kondenzovat a vytvářet kapičky který ti způsobí nerovnoměrné plnění při uvolnění. ten povrch musí být trošku porezni kvuli tomu aby turbulence pravě při pruchodu přez nerovnost strhly případný kondenzát. běžne je v sacích drsnost okolo 3,2-6,4 a snižuje se to na tu jak jsem psal. menší drsnost je pak už spíš na škodu"

Citace odtud: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... y-al-hlav/

Autor:  KrejciBenjamin [ 12.9.08, 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Tuner#2 píše:
Tohle psal kamarád a plně s ním souhlasím, leštěné sání je blbost :!:

"Nerad bych bral iluže o leštění kanálků ale leštěním do zrcadlového lesku není zakladní požadavek pro tuto operaci s požadovaným efektem. kanálky by měly mít drsnost od 0,8-1,6 čili broušené pokud plochu vyleštíš do zrcadlového lesku tak to bude spíš horší než vubec neupravený kanálky. vzhledem k tomu že pak nemá směs žádný odpor tak se začne usazovat na stěnách, kondenzovat a vytvářet kapičky který ti způsobí nerovnoměrné plnění při uvolnění. ten povrch musí být trošku porezni kvuli tomu aby turbulence pravě při pruchodu přez nerovnost strhly případný kondenzát. běžne je v sacích drsnost okolo 3,2-6,4 a snižuje se to na tu jak jsem psal. menší drsnost je pak už spíš na škodu"

Citace odtud: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... y-al-hlav/


Díky, už je mi to jasný.

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/