Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Leštěné sání https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12941 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | KrejciBenjamin [ 11.9.08, 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | Leštěné sání |
Ahoj, chtěl bych se poradit, jestli se vyplatí si vyleštit sání, popřípadě jak dlouho asi vydrží?? díky Rapid 130 snižovaná hlava, SEDR - klasika |
Autor: | deekay [ 11.9.08, 18:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
podla mna nie, neoplati a asi by ti to ani vobec nepomohlo, nazory na lestenie sa rôznia radsej si vsetko zlicuj |
Autor: | slovacek.milos [ 11.9.08, 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart miloš |
Autor: | Šemik [ 11.9.08, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lepší koupit motor 136 |
Autor: | Viky [ 11.9.08, 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart miloš Vono se to tu nejak nema rado... ale ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost... Ty kanaly.... nekdo rika ze nelestit, jenom slicovat a vybrousit do hladka, ale ne do lesku. |
Autor: | Ondras83 [ 11.9.08, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: slovacek.milos píše: jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart miloš Vono se to tu nejak nema rado... ale ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost... Ty kanaly.... nekdo rika ze nelestit, jenom slicovat a vybrousit do hladka, ale ne do lesku. mám to lehce slícovaný (spíš skoro ne) a vyleštěný do hladka, hlava dole o 0,4, když sem to složil, mysleli sme s fotřikem co to bude za pilu a je to jen trošku lepší felda ...jestli chceš mít větší popis u motoru, jaks leštil, tak to udělej, ale jestli chceš jen vyleštit a zbytek originál, tak sen a to hned vykašli |
Autor: | Dyno [ 11.9.08, 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
JAko když už,tak si vybrus ty přebytky co jsou hned pod karbecem,to prej pomáhá. Viz. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=61 Ale jinak leštit sání je ti asi k ničemu. |
Autor: | fatal [ 11.9.08, 23:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: ...ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost... Ty setrváky byly na litřík docela předimenzované. A k tématu, leštit zevnitř nebo zvenku? |
Autor: | ondra120 [ 12.9.08, 05:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyleštit úplně do lesku nee, nejlepší je vyleštit a poté opískovat sklem, tak to dostane tu správnou srukturu...(dělá se třeba na klice,ojnicích...ale kvůli něčemu jiném.../únavové trhliny/). Důležité to je slícovat a potom tak nějak lehce pobrousit největší přetoky... |
Autor: | slovacek.milos [ 12.9.08, 06:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Lepší koupit motor 136 já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal miloš |
Autor: | MATTESS [ 12.9.08, 07:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos: dle tacho by to šlo. Jsme se 120kou taky dostali ručičku na 180 Ale realita je někde jinde |
Autor: | spartra [ 12.9.08, 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Šemik píše: Lepší koupit motor 136 já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal miloš hee s mojí 105 cca 160 dle tacho, digitálně cca 145+-3km/h na nižších gumách |
Autor: | Jarda S. [ 12.9.08, 14:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal miloš pokud měl gumy 185/13 tak musel točit 6500ot aby jel reálných 180 |
Autor: | Tuner#2 [ 12.9.08, 14:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle psal kamarád a plně s ním souhlasím, leštěné sání je blbost "Nerad bych bral iluže o leštění kanálků ale leštěním do zrcadlového lesku není zakladní požadavek pro tuto operaci s požadovaným efektem. kanálky by měly mít drsnost od 0,8-1,6 čili broušené pokud plochu vyleštíš do zrcadlového lesku tak to bude spíš horší než vubec neupravený kanálky. vzhledem k tomu že pak nemá směs žádný odpor tak se začne usazovat na stěnách, kondenzovat a vytvářet kapičky který ti způsobí nerovnoměrné plnění při uvolnění. ten povrch musí být trošku porezni kvuli tomu aby turbulence pravě při pruchodu přez nerovnost strhly případný kondenzát. běžne je v sacích drsnost okolo 3,2-6,4 a snižuje se to na tu jak jsem psal. menší drsnost je pak už spíš na škodu" Citace odtud: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... y-al-hlav/ |
Autor: | KrejciBenjamin [ 12.9.08, 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tuner#2 píše: Tohle psal kamarád a plně s ním souhlasím, leštěné sání je blbost "Nerad bych bral iluže o leštění kanálků ale leštěním do zrcadlového lesku není zakladní požadavek pro tuto operaci s požadovaným efektem. kanálky by měly mít drsnost od 0,8-1,6 čili broušené pokud plochu vyleštíš do zrcadlového lesku tak to bude spíš horší než vubec neupravený kanálky. vzhledem k tomu že pak nemá směs žádný odpor tak se začne usazovat na stěnách, kondenzovat a vytvářet kapičky který ti způsobí nerovnoměrné plnění při uvolnění. ten povrch musí být trošku porezni kvuli tomu aby turbulence pravě při pruchodu přez nerovnost strhly případný kondenzát. běžne je v sacích drsnost okolo 3,2-6,4 a snižuje se to na tu jak jsem psal. menší drsnost je pak už spíš na škodu" Citace odtud: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... y-al-hlav/ Díky, už je mi to jasný. |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |