|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Sytic syti moc
Sytic na mojom Rapide sa sprava divne. Ked ho zatiahnem coilen na polovicu, tak motor za studena grca z vyfuku benzin (ked prilozim ruku k vyfuku, tak mi to ogrca takymi ciernymi bodkami - ale hnacka to nie je) a dymi na cierno. Ked sa motor zohreje, tak sa to na sytic ma dost nepravidelny a pomaly volnobeh (aj ked by to malo byt naopak a volnobeh by mal byt vysoky).
Ked ale sytic vypnem, volnobeh sa ustali (ak motor nie je uplne studeny) a z vyfuku prestane ist cierny dym, ani negrcia benzin.
Problem bude asi v bohatej zmesi na sytic, alebo tak nejako. Otazka znie, ako znizit obohatenie zmesi na sytic nejako komplexne? Co som ten karb tak zbezne pozeral, je nejako pofiderne natryskovany, ale za beznej jazdy funguje dobre. Doteraz mi to nevadilo, pretoze som sytic pouzil max. pri starte a ked som sa hned pohol, tak som ho mohol okamzite vypnut, ale teraz prijde kosa a sytic bude must have.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
15.9.08, 10:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Černé kapky z výfuku nebudou benzín, ale voda která zkondenzovala v tlumiči a obarvila se od sazí.
Sytič na teplém motoru způsobí ulití svíček, proto ta nepravidelnost běhu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.9.08, 11:57 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Po zahřátí motoru se motor začne dusit přechlastáním ne? Alespoň já to tak kdysy měl na 105. Při studeném motoru a zapnutém sytiči otáčky asi 2000/min a po zahřátí se začne motor dusit. Je potřeba sytiči ubrat nebo úplně vypnout.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.9.08, 15:02 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No čo ti poradiť...skontrolovať osadenie sýtiča...možno je tam väčšia tryska ako má byť a možno chýba to tlmítko pod trubičkou, ktorou sa nasáva palivo z plavákovej komory (resp. zásobníka sýtiča, ktorý je vedľa plavákovej komory)...a možno je vysoká hladina v karbeci...
A tie kvapky - to budú ozaj kvapky skondenzovanej vody, to je normálne...a lietajú preto, lebo motor nemá úplne pravidelný chod a na sýtič má vyššie otáčky...skús vypnúť sýtič a trocha popridávať - uvidíš, ako bude výfuk striekať...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.9.08, 15:15 |
|
|
LiMaK
Příspěvky: 205 Bydliště: Ostrava
|
jeste me napada, ze by jsi mel bohatou smes uz tak, a kdyz zapnes sytic tak tu smes vlastne jeste obohatis,coz uz motor nedava a chova se divne....
jak jede zahraty motor bez sytice? nekouri cerne?
pripadne zkus zkontrolovat zakladni nastaveni smesi na teplem motoru...jestli neni moc bohata.
pak bych totiz chapal, ze jeste kdyz k tomu das zastudena sytic, tak to prechlastavas.
_________________ Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742
|
16.9.08, 02:50 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
LiMaK píše: jeste me napada, ze by jsi mel bohatou smes uz tak, a kdyz zapnes sytic tak tu smes vlastne jeste obohatis,coz uz motor nedava a chova se divne....
jak jede zahraty motor bez sytice? nekouri cerne? pripadne zkus zkontrolovat zakladni nastaveni smesi na teplem motoru...jestli neni moc bohata. pak bych totiz chapal, ze jeste kdyz k tomu das zastudena sytic, tak to prechlastavas.
nie, akonahle vypnem sytic, ci pri studenom, alebo teplom motore, pokial pri tom nezdochne, tak vobec nedymi.
ten kondenzat cisto teoreticky moze byt voda, ale preco ju tak intenzivne vystreluje len pri sytici? ono to za studena ma volnobeh na sytic relativne stabilny, akurat to kuri jak nejaky turbodecht pri famoznom zatahu vodspodu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.9.08, 08:07 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
když je směs moc bohatá, sníží se volnoběh a motor začne jít nepravidelně. Při chudé směsi zase motor "vyběhne" do vyšších otáček. Flusání vody na sytič má na triku studenej motor, to co by se normálně odpařilo a opustilo výfuk jako pára ho opouští ve skupenství kapalném ...podle mě to moc řešíš...
jinak černý výfuk máš bohatou směs, ale to na sytič přece chceš ne? Výfuk bílý-voda, modrý-olej, černý-bohatá směs...škodovky obecně studený na sytič pěkně hulej...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
19.9.08, 09:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|