Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zniženie hlavy na škodu 120 POOOOMOooC! https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1298 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mrpichanda [ 10.7.06, 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | Zniženie hlavy na škodu 120 POOOOMOooC! |
chcel bi som znižiť hlavu valcov ale neviem ake su potrebne upravy na motore abi to bežalo či stači len hlavu znižit a namontovať a beži to alebo treba niečo na ventyloch a podobne a ešte sa chcem apitať na aky kompresny pomer mam znižiť hlavu 9,5:1 stači alebo niečo viac ja mam zakladny tušim 8,5:1 .POradte DIKY |
Autor: | ŠádeMan [ 10.7.06, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bud si tam dej hlavu ze 150 ale ta ma male ventyly a nebo to normalne sniz..vzdyt o nic nejde....ale jestli mas v prdeli krouzky valcu tak to jestte zhorsis |
Autor: | ferrari [ 10.7.06, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak chceš kompresný pomer 9,5 treba znížiť hlavu o cca 1,5 mm (platí pre Š120L). Myslím, že nemusíš nič iné robiť (pravda, nie som si istý nastavením ventilov = Š120 LS má iné, len neviem isto prečo). Len ozaj, ak máš vybehaný motor, tak sa to neoplatí. |
Autor: | spartra [ 12.7.06, 07:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
při úpravě, se většinou mění i pístní kroužky |
Autor: | ferrari [ 13.7.06, 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: při úpravě, se většinou mění i pístní kroužky Poiaľ sú ako-tak dobré kompresné tlaky, ani by som sa krúžkov nechytil (jednak staré sú už zabehnuté , jednak to nie je také jednoduché ako unížíť hlavu, jednak nikdy nevieš čo kúpiš a ja som sa nestretol s prípadom, žeby výmena krúžkov niečomu pomohla,...) |
Autor: | spartra [ 14.7.06, 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
pomohla, já je neměnil, kapánek to bere víc oleje, bráchovi se vyměnily, dá se říct, že tam olej vydržel od výměny k výměně, teda motory jsou z favorita |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |