Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Opet to LPG a Filcka 1,3 MPi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12991
Stránka 1 z 1

Autor:  simisim [ 14.9.08, 18:42 ]
Předmět příspěvku:  Opet to LPG a Filcka 1,3 MPi

Zdravim, tak jakožto amatér v Felicia a LPG branži se táži takto: Je možný aby měly pumpy LPG jinej tlak plnění? Zdálo se mi že když už je nádrž skoro plná tak to někde cvaká ten stojan dýl a někde kratší dobu. Proč se vůbec ptám. Jestli plní všechny stejně tak mi to žere 12 litrů LPG a to se mi moc nelíbí, skoro bych řekl že LPG ztrácí svůj efekt. Na benzin sem to zatim nezkoušel přeci jen mám jí dva dny a kapsu prázdnou a děravou. :)
Nedalo mi to spát tak sem prozkoumal motor, seřéídil ventilový vůle, zjistil že hadice od airboxu do krytu škrtící klapky je oblepená izolačkou (tak jestli to má vliv), dále jsem dotáhl spoj mezi parořžím a prvním dílem výfuku s lambda sondou (nevim jestli to LPG počítá i výsledky lambdy, ale trochu to tam prdělo tak to mohlo třeba přisávat).
Takže otázka je jak je to s tim plněním u pumpy a další zdali se uplatňuje i lambda a zdali má vliv průchod vzduchu ještě před směšovačem nebo jak se to jmenuje.

Jo ještě sem zkoušel utahovat ten šroubek na zplynovači ale po jedný otáčce se zhoupnou otáčky při klesání na volnoběh a teprve se vrátí na svojí hodnotu. Ale zdá se že to jede normálně, tak jestli už je to moc ochuzený či nikoliv. (na dálnici sem s tim nejel)

díky všm plynařům a plynařkám za info

Autor:  Jarda S. [ 14.9.08, 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

vzduchovej filtr je ok ?

Autor:  simisim [ 14.9.08, 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jo ten vypadá čerstvě.

Autor:  slovacek.milos [ 14.9.08, 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

stím šroubkem moc netoč MPi umí vybouchnout a zničit filtrbox, vem si kletě a jak máž tu černou velkou hadici co vede do deklu s nápisem MPi tak sdělej objímku, když ti buchne plyn tak ta hadice uletí a nezničí filtr,

že ti to chlastá tak prase příčinu bych hledal v multiventilu co máš na nádrži, těch šest šroubků ibmbus postupně dotáhni on se uvolnuje a plyn uniká a pak opěnovat všechny spoje miloš

Autor:  simisim [ 14.9.08, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Je to po revizi tak tam snad kontrolujou úniky ne? A multiventil je uvnitř kufru v troidní nádrži?

Autor:  Drak [ 14.9.08, 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Tlak máš všude stejnej, to brnění závisí na pumpařovi, Nádrž se má plnit na 80%, na to je nastavený i to brkání. Těch 20% se dá doplnit i přes to brkání, hrozí ale, že se ti deformuje plovák a nebude rafička ukazovat dobře.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/