Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

seřízení LPG favorit - dvouhadicově
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1313
Stránka 1 z 1

Autor:  krf [ 11.7.06, 17:24 ]
Předmět příspěvku:  seřízení LPG favorit - dvouhadicově

cau kluci, mam problem na favoritu, jak mam seřídit LPG, když jsou nad každou komorou karbu dva směšovače, dvě hadice a dva redukční vetily? strašně to žere a na benzin normálně :-) díky za rady nebo jestli někdo víte o kolik +/- otočit, bylo yb to to nejlešpí ;-) ještě jednou diky

Autor:  michalkatka [ 11.7.06, 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení LPG favorit - dvouhadicově

presne tento problem som mal, vymenil som zmiešavač za jednoitý a nepomohlo to, pomohlo až nastavenie motora, predzápal 10°, pretesnenie sacieho potrubia, kontrola a nastavenie karburátora na sonde a z 12 som to stiahol na 9,5 čo sa mi stále zdá byť veľa, ale už neviem čo s tým... už mám najazdených na LPG skoro 50tis, takže ma čaká výmena membrán, uvidím čo to s tým spraví...

a všeobecne tie skrtiče nastaviť zhruba narovnako, a zaskrutkovávať pokiaľ auto ochotne akceleruje...

Autor:  spartra [ 12.7.06, 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

stačí je utahovat, dokad to obstojně pojede, bude akcelerovat

Autor:  Martin [ 12.7.06, 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení LPG favorit - dvouhadicově

michalkatka píše:
presne tento problem som mal, vymenil som zmiešavač za jednoitý a nepomohlo to, pomohlo až nastavenie motora, predzápal 10°, pretesnenie sacieho potrubia, kontrola a nastavenie karburátora na sonde a z 12 som to stiahol na 9,5 čo sa mi stále zdá byť veľa, ale už neviem čo s tým... už mám najazdených na LPG skoro 50tis, takže ma čaká výmena membrán, uvidím čo to s tým spraví...

a všeobecne tie skrtiče nastaviť zhruba narovnako, a zaskrutkovávať pokiaľ auto ochotne akceleruje...


Jo ty membrány dělají strašně moc, jak už to netěsní, tak tam plyn valí furt a moc přitom zbytečně

Autor:  krf [ 12.7.06, 08:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení LPG favorit - dvouhadicově

Martin píše:
michalkatka píše:
presne tento problem som mal, vymenil som zmiešavač za jednoitý a nepomohlo to, pomohlo až nastavenie motora, predzápal 10°, pretesnenie sacieho potrubia, kontrola a nastavenie karburátora na sonde a z 12 som to stiahol na 9,5 čo sa mi stále zdá byť veľa, ale už neviem čo s tým... už mám najazdených na LPG skoro 50tis, takže ma čaká výmena membrán, uvidím čo to s tým spraví...

a všeobecne tie skrtiče nastaviť zhruba narovnako, a zaskrutkovávať pokiaľ auto ochotne akceleruje...


Jo ty membrány dělají strašně moc, jak už to netěsní, tak tam plyn valí furt a moc přitom zbytečně


membrány jsou nové :-) předtím top už ani nejelo a chcípalo :-)
skusim to poutahovat :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/