Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Škubání motoru Favorit 94 LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=13199
Stránka 1 z 3

Autor:  varok [ 26.9.08, 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Škubání motoru Favorit 94 LPG

Chtěl jsem poprosit o radu. Teď mi pár dní Favorit škube. Když natočím studený motor, tak běží se zvýšenýma otáčkama, to je normál. Ale když jedu, hodně pomalu tak začne mít motor trhavý chod. Na LPG mi to nedělá. Jezdím hlavně na LPG, ale když mi dojde, nebo když nastartuji tak jedu na benzín a potom se mi to samo přepne. Projevuje se to hlavně když je třeba po ránu chladněji nebo vlhko. Je to ale jen zatím pár dní. Už co jsem auto koupil, asi 3 roky, tak cítím že má motor trhavý chod motoru. Sice otáčky moc nekolísají, jen mírně asi 50ot/min. Cítím ale že motor sebou škube. V servisech na diagnostice nic nenašli. Prosím, prosím, nevíte někdo co by to mohlo být? Předem děkuji.

Autor:  michalkatka [ 26.9.08, 12:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škubání motoru Favorit 94 LPG

varok píše:
Chtěl jsem poprosit o radu. Teď mi pár dní Favorit škube. Když natočím studený motor, tak běží se zvýšenýma otáčkama, to je normál. Ale když jedu, hodně pomalu tak začne mít motor trhavý chod. Na LPG mi to nedělá. Jezdím hlavně na LPG, ale když mi dojde, nebo když nastartuji tak jedu na benzín a potom se mi to samo přepne. Projevuje se to hlavně když je třeba po ránu chladněji nebo vlhko. Je to ale jen zatím pár dní. Už co jsem auto koupil, asi 3 roky, tak cítím že má motor trhavý chod motoru. Sice otáčky moc nekolísají, jen mírně asi 50ot/min. Cítím ale že motor sebou škube. V servisech na diagnostice nic nenašli. Prosím, prosím, nevíte někdo co by to mohlo být? Předem děkuji.


VN, sviečky, káble, rozdeľovač, palec...

Autor:  Ondras83 [ 26.9.08, 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

nejspíš svíčky...zkus taky vyměnit pár výrobců...osobně bych ještě zkusil vyleštit hallův snímač (snímač otáček)

Autor:  varok [ 26.9.08, 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

Díky, kabely zkusím zkontrolovat, popřípadě vyměnit. Měnil jsem je chvíli po koupi, asi 3 roky. Palec je skoro nový, i víčko rozdělovače. Svíčky úplně nové. Mám tam asi 3 měsíce nové LPG a měl jsem tam tříbodové Brisk. Ten chlápek, který mi dělal LPG mi doporučil spíše jednoelektrodové. Brisk se mi zatím zdají jako nejlepší. Bosh drahé a nic moc. Champion dobré výkonově ale zase málo vydrží. Beru to ale podle mého auta, né celkově. Zkusím ještě zkouknout ten snímač otáček. Už když jsem auto koupil, tak měl motor trhavý chod naprázdno.
Dělá to i studený motor i zahřátý. Otáčky nekolísají, nebo jen neznatelně, ale cítím jak motor sebou škube. Jakoby byla moc bohatá směs, nebo tak něco. V servisu mi na diagnostice ale nic nenašli, tak nevím. Teď pár dní, když chci jet na benzín, tak mi jakoby vynechává motor. Na LPG to ale nedělá. Když se zahřeje tak už to nedělá.

Autor:  Šemik [ 27.9.08, 06:53 ]
Předmět příspěvku: 

Brisk pro Fávo nic moc, investuj do svíček NGK, s těmito svíčkami je ten motor jako vyměněný :D

Autor:  Neex [ 27.9.08, 06:55 ]
Předmět příspěvku: 

Šemíku zase bych to nepaušalizoval... mě Favo lítá na Brisk skoro 7 let a neměl jsem nikdy problém.

Autor:  Šemik [ 27.9.08, 07:07 ]
Předmět příspěvku: 

No já si ty NGK prostě nemůžu vynachválit :) I spousta lidí taky má NGK ráda

Autor:  michalkatka [ 27.9.08, 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
No já si ty NGK prostě nemůžu vynachválit :) I spousta lidí taky má NGK ráda


mne sa tiež najlepšie osvedčili NGK, aj keď teraz lietam na nejaké Champion a pred tým Denso, iné vtedy nemali....

Autor:  Ondras83 [ 27.9.08, 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Šemik píše:
No já si ty NGK prostě nemůžu vynachválit :) I spousta lidí taky má NGK ráda


mne sa tiež najlepšie osvedčili NGK, aj keď teraz lietam na nejaké Champion a pred tým Denso, iné vtedy nemali....

champion a denso jsou srovnatelné s NGK...prostě to nejsou taky žádný šunky

Autor:  gokralik [ 27.9.08, 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

A co Bosch? Já na nich najezdil 50tkm a jely by ještě dál.

Autor:  varok [ 27.9.08, 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

NGK jsem ještě nezkoušel. Bosch mě moc neoslovily. Champion byly skvělé, ale vydržely mi krátkou dobu. Brisk používám nejčastěji, sice výkonově nic moc, spíše průměr, ale vydrží mi tam dost dlouho. Dnes když jsem jel ráno do práce, tak studený motor zase škubal. Když jede na zvýšený volnoběh, asi 1100-1200ot/min tak je sice trhavý ale to už mi dělá co jsem to auto koupil. Ale když se rozjedu a jedu pomalu tak motor jakoby vynechává. Musím ho více točit. Při 2500ot/min se mi ale přepíná motor na LPG, tak se snažím chvíli motor moc netočit do těchto otáček. A při těch nižších otáčkách začne škubat. Dříve mi to nedělalo, až teď pár dní. Už si nevím rady, i ten trhavý volnoběh mě trápí, ale nevím co s tím.

Autor:  slovacek.milos [ 27.9.08, 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

dej si do kupy dvě věci palivový filtr a naspodu čerpadla je sítko jde vyloupnout a vyfoukat, pokud to nepomůže tak si změř tlak čerpadla miloš

Autor:  Ondras83 [ 28.9.08, 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
A co Bosch? Já na nich najezdil 50tkm a jely by ještě dál.

to je prostě motor od motoru...na fotřikovym fáčku boschky cukaj, dá tam brisky a jezdí dál, mě na feldě brisky cukaj, dám tam boschky a jedu dál....udělej to co ti píše miloš a když to nepomůže, zkus ty svíce....

mimochodem, svíčky měnim s olejem (10-15 tis)

Autor:  varok [ 28.9.08, 14:14 ]
Předmět příspěvku: 

Dobře vyzkouším. Palivový filtr u nádrže dole mám asi rok starý, je potřeba vyměnit? A to sítko na čerpadle, to se asi musí vytáhnout celé čerpadlo že? A ten tlak čerpadla se dá změřit jak?

Autor:  Ondras83 [ 28.9.08, 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Dobře vyzkouším. Palivový filtr u nádrže dole mám asi rok starý, je potřeba vyměnit? A to sítko na čerpadle, to se asi musí vytáhnout celé čerpadlo že? A ten tlak čerpadla se dá změřit jak?

tlakoměrem....Drak a Miloš si je dělali sami 8)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/