Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nejede na Benzin....Pomooooc
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=13416
Stránka 1 z 3

Autor:  sharpers [ 9.10.08, 14:20 ]
Předmět příspěvku:  Nejede na Benzin....Pomooooc

Tak je to tu zas ale v složitější verzi :lol: můj fáček jezdí na LPG , už půl roku nejezdí na benzín.....před nedávnem se to začalo řešit , koupil se novy palivovy filtr, zkontrolovaly pojistky, prepinac LPG . Pak sem s tim zajel do servisu kde mi řekli že je blbé palivové čerpadlo. Dneska sem koupil nové , vyměnil , a furt nic . Poradí mi někdo co by to ještě mohlo být ? nějak už mě nic nenapadá. Když odpojím přívodní hadici v motoru tak z ní benzín stříkne. Když jedu na LPG , přepnu na benzín tak to ještě 2-3 sec jede, pak ztratí otáčky a zadusí se... poradte pls...uz fakt nevim co delat... jako posledni reseni budu povazovat to ,ze dam auto do servisu, dam jim penize a zpravte to :lol:

co by to mohlo jeste byt ? muze to byt rele palivoveho cerpadla ? anebo by to mohlo byt to ze mi kdysy amatersky odpojili imobilizer tak tam mohli neco pojebat ? ale to by to zas nejelo ani na LPG....

Autor:  trady [ 9.10.08, 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

Jaky mas palivovy cerpadlo? mechanicke? muze byt problem na vetilu co pousti benzin do karburatoru (pokud nemas strikacku)

Autor:  michalkatka [ 9.10.08, 15:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejede na Benzin....Pomooooc

sharpers píše:
Tak je to tu zas ale v složitější verzi :lol: můj fáček jezdí na LPG , už půl roku nejezdí na benzín.....před nedávnem se to začalo řešit , koupil se novy palivovy filtr, zkontrolovaly pojistky, prepinac LPG . Pak sem s tim zajel do servisu kde mi řekli že je blbé palivové čerpadlo. Dneska sem koupil nové , vyměnil , a furt nic . Poradí mi někdo co by to ještě mohlo být ? nějak už mě nic nenapadá. Když odpojím přívodní hadici v motoru tak z ní benzín stříkne. Když jedu na LPG , přepnu na benzín tak to ještě 2-3 sec jede, pak ztratí otáčky a zadusí se... poradte pls...uz fakt nevim co delat... jako posledni reseni budu povazovat to ,ze dam auto do servisu, dam jim penize a zpravte to :lol:

co by to mohlo jeste byt ? muze to byt rele palivoveho cerpadla ? anebo by to mohlo byt to ze mi kdysy amatersky odpojili imobilizer tak tam mohli neco pojebat ? ale to by to zas nejelo ani na LPG....


vstrekovač, alebo relátko čo pri pohone na LPG odpája vstrekovač, alebo tlakový venkil na klapke...

Autor:  sharpers [ 9.10.08, 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

je to stříkačka takže o čerpadlo je takovej ten váleček se sítkou dole...nevím jak to jinak popsat....no nez ja bych nasel nejaky relatko a zjistil ktery je blby to uz bych moh mit chlupate decka....zitra jedu do servisu kde mi to LPG montovali at se mi nato mrknou :lol: čerpadlo je nové, filtr taky tak si myslím že by mohl byt problem opravdu v tom prepinani na LPG/benzin

Autor:  michalkatka [ 9.10.08, 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

sharpers píše:
je to stříkačka takže o čerpadlo je takovej ten váleček se sítkou dole...nevím jak to jinak popsat....no nez ja bych nasel nejaky relatko a zjistil ktery je blby to uz bych moh mit chlupate decka....zitra jedu do servisu kde mi to LPG montovali at se mi nato mrknou :lol: čerpadlo je nové, filtr taky tak si myslím že by mohl byt problem opravdu v tom prepinani na LPG/benzin


čerpadlo má relé aj s poistkami pod RJ...

Autor:  slovacek.milos [ 9.10.08, 16:00 ]
Předmět příspěvku: 

budeš muset jí na vag, tam zjistíš příčinu proč ti to nejede

jestli jsi amaterský odpojil imo tak přepni na benál a nastartuj jestli to chytne a zdechne tak asi imo chybí,

tovární imobilezer ti totiž odstaví čerpadlo a vstřikování, ale jiskra jde normálně, takže na LPG ti to jede miloš

Autor:  gokralik [ 9.10.08, 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
tovární imobilezer ti totiž odstaví čerpadlo a vstřikování, ale jiskra jde normálně, takže na LPG ti to jede miloš


Favority ještě němívaly tovární imobilizér.

Autor:  sharpers [ 9.10.08, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
sharpers píše:
je to stříkačka takže o čerpadlo je takovej ten váleček se sítkou dole...nevím jak to jinak popsat....no nez ja bych nasel nejaky relatko a zjistil ktery je blby to uz bych moh mit chlupate decka....zitra jedu do servisu kde mi to LPG montovali at se mi nato mrknou :lol: čerpadlo je nové, filtr taky tak si myslím že by mohl byt problem opravdu v tom prepinani na LPG/benzin


čerpadlo má relé aj s poistkami pod RJ...



ty pojistky tam sou dobre, to rele nevim....



slovacek.milos píše:
budeš muset jí na vag, tam zjistíš příčinu proč ti to nejede

jestli jsi amaterský odpojil imo tak přepni na benál a nastartuj jestli to chytne a zdechne tak asi imo chybí,

tovární imobilezer ti totiž odstaví čerpadlo a vstřikování, ale jiskra jde normálně, takže na LPG ti to jede miloš



co je to Vag ?

no já to neodpojoval, delali to známí na firmě ale je to odpojene tak divně :-D dioda blika dal , nevim co s tim udelali .....je fakt ze to tak nejak nejde o te doby co imobilizer odpojili....mozna by stalo za zkousku zeptat se toho co ten imobilizer odpojil a zkusit ho zapojit z5 ...odpojen byl z duvodu blbe funkcnosti DO tak bych misto nej dal nekam skrytej čudl......


jo a když přepnu na benzin tak to fakt chytne, hned se to zadusi, když startuju znova tak už to nechytne......

P.S. ptal sem se otce jak to na te firmě vypojovali ten imo tak prej že z něho vyahli dva draty , zaizolovali a hodily stranou....takže nevim , zitra zjistim kde se k onomu mistu dostanu a zkusim to pripjit z5

Autor:  Jarda S. [ 9.10.08, 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

vag = pc diagnostika

Autor:  slovacek.milos [ 9.10.08, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

možná jsem blázen ale živě si pamatuji jedno fáčko zelená karibik a mělo řídící jednotku s imo, jaké klíče tam byly jsem tehdy nevěděl, nebo si nepamatuji, ale řídící jednotka z jiného fáška tam nějak nešla, zatáhli jsme to do autorizovaného servistu, na LPG to jelo a dále nevím miloš

Autor:  sharpers [ 10.10.08, 07:16 ]
Předmět příspěvku: 

no uvidim zkusim teda pripojit z5 imobilizer, a jeslti to nepomuze tak zajedu do servisu at prohlidne LPG a to prepinani... jinak uz me nenapada kde by co mohlo byt. pak napisu sve poznatky :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 10.10.08, 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

se mi to nechce přečítat ráno sedneš do auta přepneš na benál a slyšíš po zapnutí klíčku 2 sekundy vrčet čerpadlo?

pokud ano tak se podívej k tomu karbecu je tam jedno připojení k servomotoru a druhé nahoře ke stříkačce, podívej se na kabeláž jsou tam rozpojené dráty? někdo to rozpojuje tam někdo u řídící jednotky miloš

Autor:  varok [ 10.10.08, 10:13 ]
Předmět příspěvku: 

Možná tam imobilizér je, podle napsaného. Některé LEVNĚJŠÍ firmy ho tam nechají, ale jen vyřadí vstupní čidlo. Tím myslím že odpojí třeba čidlo na nějaký speciální klíč, nebo kartu a pod. Když jsem vyměňoval centrál s alarmem, byl to nějaký italský velepřístroj který měl hlídané skoro všechno, tak jsem odpojil všechny původní dráty a natáhl raději vše nové. Značka Scarico, nechal jsem jen jednotku od centrálu za budíkama a dálkové ovládání s alarmem jsem dal od Jablotonu. Možná že je u vás odpojené něco důležitého, bez čeho nejde nahodit benzínový provoz. Kdyby to byl poškozený ten přepínač na přepínání LPG/benzín, tak jde někdy zkusit zapojit elektroventil od benzínu přímo na baterku. Někdy je ten ventil zvlášť a někdy je přímo na reduktoru LPG.

Autor:  RadaVal [ 27.9.10, 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

Mam stejnej problem, prepnu na benzin motor se dusi a cerny kour z vyfuku, dnes sem dostal radu za to bude elektroventilem ktery odpojuje privod paliva do karburatoru, ten nezavre plovakova nadobka se tak pri jizde na plyn natlakuje palivem a po prepnuti na benzin jde prilis bohata smes, tim padem cerny kour a auto nejede. :shock:

Autor:  Šemik [ 27.9.10, 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

To ti poradili kde, někde na tržišti u stánku se zelím?

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/