Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

136 vs 136
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=13501
Stránka 1 z 1

Autor:  kozina [ 14.10.08, 20:19 ]
Předmět příspěvku:  136 vs 136

dostalů jsem v praci na popojíždění fav.136 l r.v.91 sednu do něj a o proti mýmu 136 l r.v.89 to auto řekl bych má větší sílu,lepší akceleraci, šlápnu na plyn a auto gumuje Tak jsem nasranej protože jsem si myslel jak mě to jede v pohodě a to moje mě přijde vyhoněný bez štávy .V čem může byt problem Nědělal jsem asi 80000 předstih ani něčistil karbec nijak to nehoním ale sere to

Autor:  slovacek.milos [ 14.10.08, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

se ti zdá se dej dvoujku červeného ti ro přejde :D miloš

Autor:  michalkatka [ 14.10.08, 20:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: 136 vs 136

môže to byť aj inou prevodovkou, alebo jednoducho ten tvoj motor je po nejakom dôchodcovi....

ďalej to môže byť karbom, nastavením, alebo niečim znečisteným, alebo zaneseným...

nemalú úlohu majú aj sviečky a VN časti....

Autor:  Viky [ 14.10.08, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Neni to tim, ze ten tvuj starej ma este dlouhej diferak a ten novejsi uz kratkej?

Autor:  kozina [ 14.10.08, 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: 136 vs 136

michalkatka píše:
môže to byť aj inou prevodovkou, alebo jednoducho ten tvoj motor je po nejakom dôchodcovi....

ďalej to môže byť karbom, nastavením, alebo niečim znečisteným, alebo zaneseným...

nemalú úlohu majú aj sviečky a VN časti....


jeden rozdíl jsem si všiml když jsem čuměl na svíčky toho fav. v praci tak je má krasně vypálené a já je mám černé od sazí ˇ--- bohata směs? Jinak né že by mě to nejelo . Jinak svíčky tam mam jak mají být Vn časti nové akorat rozdělovač má už 183000 km

Autor:  deekay [ 14.10.08, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

no skontroloval by som cele zapalovanie, spravi to vela na spotrebe aj vykone
v momente ako som vymenil rozdelovac, ine auto...

Autor:  kozina [ 14.10.08, 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
no skontroloval by som cele zapalovanie, spravi to vela na spotrebe aj vykone
v momente ako som vymenil rozdelovac, ine auto...

ok chystá se tento týden koupit nový rozdělovač a dám to nekam seřídit tak jsem zvědavej pomůže taky výměna?- spínač elektronický zapalování 6U0905349A značení výrobce JW26, pro Škoda Favorit, ?

Autor:  deekay [ 14.10.08, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

nehovorim teraz ze vymena rozdelovaca je vseobecny liek
ak mas vytahane rozvody tak ti to pomoze ale nevyrieswi problem s kolisanim predstihu
dalej nove kable nie su odveci, sviecky ok,ETZ ak funguje tak funguje, myslim ze tam nie je nic medzi, rovnako ako cievka

Autor:  Majlanky [ 14.10.08, 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

V prevodovkach by rozdil byt nemel. Az do prelomu roku 93/94 se montovali 3,9 a potom 4,2. Takze bud menena prevodovka nebo tvoje zapalovani neni co byvalo nebo holt motor uz neni co byval. Ale jak tu casto pada. U skodovek co kus to original...

Autor:  deekay [ 14.10.08, 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
V prevodovkach by rozdil byt nemel. Az do prelomu roku 93/94 se montovali 3,9 a potom 4,2. Takze bud menena prevodovka nebo tvoje zapalovani neni co byvalo nebo holt motor uz neni co byval. Ale jak tu casto pada. U skodovek co kus to original...

veru nie, obe prevodovky sa montovali celu dobu vyroby (alebo takmer) ale rozdiel je v standardnej: raz bola standard 3,9 a za priplatok 4,2, ku koncu bol standard 4,2...

Autor:  Majlanky [ 14.10.08, 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
Majlanky píše:
V prevodovkach by rozdil byt nemel. Az do prelomu roku 93/94 se montovali 3,9 a potom 4,2. Takze bud menena prevodovka nebo tvoje zapalovani neni co byvalo nebo holt motor uz neni co byval. Ale jak tu casto pada. U skodovek co kus to original...

veru nie, obe prevodovky sa montovali celu dobu vyroby (alebo takmer) ale rozdiel je v standardnej: raz bola standard 3,9 a za priplatok 4,2, ku koncu bol standard 4,2...


Jo tak je to takhle. Ja cerpal s Andrta a Maliny a tam to pisou asi jenom z pohledu standartu a neberou v uvahu moznost s priplatkem...

Autor:  ferrari [ 15.10.08, 07:46 ]
Předmět příspěvku: 

No, ale tie odlišné prevodovky by si mal relatívne ľahko vydedukovať - je to dosť veľký rozdiel v otáčkach (a teda aj zvuku-hluku)...no, ono je celko ľahko možné, že ten služobák má zvyknutý motor na tvrdšie zaobchádzanie - jednoducho je často výtáčaný a motor si potom zvykne jazdiť v tomto pásme otáčok...ale ak naozaj jazdíš na Tvojom Fáve ako dôchodca, potom sa nediv...

Autor:  kozina [ 15.10.08, 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
No, ale tie odlišné prevodovky by si mal relatívne ľahko vydedukovať - je to dosť veľký rozdiel v otáčkach (a teda aj zvuku-hluku)...no, ono je celko ľahko možné, že ten služobák má zvyknutý motor na tvrdšie zaobchádzanie - jednoducho je často výtáčaný a motor si potom zvykne jazdiť v tomto pásme otáčok...ale ak naozaj jazdíš na Tvojom Fáve ako dôchodca, potom sa nediv...


Tak tos mě naštval že jezdím jak důchodce! Taky mu někdy naložím ale zas ho nehoním ---myslím auto. :shock: :shock: :shock:

Autor:  patrik-hp [ 16.10.08, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ho tedy hoň do ruda... :P Ať to toho tvýho pavouka vyfoukne.. Si najde místo u nějakýho klidnýho důchodce.Ale všecko nejdříve nech nastavit a seřídit....aby to bylo k jízdě schopný...Vytáhni ho občas i na dálnici provětrat,ta přímo motory léčí a pavouky vyhání.. :wink: :P :P Ale pozor...???To co jiné motory vyléčí jiné užene...Doufejme v to že máš i vyměněný olej a filtry...protože s asfaltem ve vaně a kostkou magi ve filtru se to čerpadlo nejspíš vykotí :)

Autor:  Ondras83 [ 16.10.08, 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

fotřikovo fávo jezdí jak splašený....136L 1989 něco přes 200 tis bude mit (3. tachometr)

no a jiný fáva s mnohem míň km jezděj jak zdechliny...prostě záleží, jak je to auto zajetý, jak se s nim jezdí a jak je seřízený :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/