Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
zabeh po prekruzkovani
-ako?,
-ako dlho?
-a ci vobec
dovod: zere olej
PS: dnes mam velmi aktivny prispievatelsky den
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
14.10.08, 21:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Zajíždět určitě...vyměnit dříve oil...nový oil při překroužkování je samozřejmostí...
Motor nedusit a hlavně nevytáčet...jak se začnou ozývat nepěkné zvuky tak hned slevit...ale neměly by...
Já si řikal zajíždět tak aspon 1000km ale to nevydržíš...
Po prvním natočení motoru sem ho nechal 30 minut běžet na volnoběh...pak projel 25 km v kuse v jedné osobě max 80km/h...
Řekl bych že prvních 5 - 10 km je kritických...25 - 50km velmi důležitých a do 300 km sem ho stále velice šetřil...postupem času a km je to na motoru znát že už více táhne má lepší zvuk...
Prostě poslouchej a nespěchej...hlavně omez zátěž...takže vynech kopce a náklad či více osob...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
14.10.08, 21:41 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
a tiez si ho len prekruzkovaval alebo cele GO?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
14.10.08, 21:44 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
DEEKAY: Nestačilo by vyměnit guferka kolem ventilů,popř. udělat repas hlavy? Jak víš,že ti to bere olej přes kroužky?
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
14.10.08, 23:06 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
NOVON píše: DEEKAY: Nestačilo by vyměnit guferka kolem ventilů,popř. udělat repas hlavy? Jak víš,že ti to bere olej přes kroužky?
hlava je z feldy, upravena, "repasnuta", nasadena pred pol rokom... a hned na zaciatku pisem ze gufera su nove
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
14.10.08, 23:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No neviem, ja som na otcovej šáde menil krúžky a nejak zvlášť som to nezabiehal...možno by bolo lepšie aspoň prvých 1000 km jazdiť kľudne, hlavne to extrémne nevytáčať...to, čo tu niekto píše - nedusiť - je dôležité hlavne, ak sa niečo robí s kľukou, kľukovými, alebo ojničnými ložiskami...
Tiež by som skrátil prvú výmenu oleja na polovicu - ale to skôr preventívne, bo neočakávam, žeby mal byť veľmi znečistený...
teda, môj názor je - normálne jazdenie, bez extrémov (ale isto nezaškodí nejaké to vytočenie do nejakých 4000 ot).
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.10.08, 07:35 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
No toto poznam dobre. Mne "prdol" motor v júli. Isiel olej do vody.. Takze sa zacalo rozoberat, vadne tesnenie, rozozrana hlava od chladiacej... Pred tym som dal menit gufera ale oklamali ma a menili len sacie, ale aj tak zralo olej rovnako. Tak som dal menit vsetko okrem valco, piestov a kluky.
Na zabeh mi dali (stary poctivy servis) olej mineral 10W40, potom som jazdil setrne tak do 80km/h a max do 2500-3000ot 1500km. Potom som prisiel na vymenu oleja uz polosynt Valvoline 10W40 a nastavenie ventilov + kontrola pamäte zavad a zakladne nastavenie. Potom som postupne pridaval zataz velmi pozvolna, ale mysli po 3-čtis km uz jazdim normalne. V servise hovorili, ze tych 1500 je dolezitych, inak pohoda... asi tolko ma narychlo napada...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
15.10.08, 07:40 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
prvních 5 startování s rozladěnejma ventilama, aby motor neměl kompresi, potom seřidit ventily, motor nastartovat a nechal sem ho chvilku běžet, prvních 1200km piánko (od 2000 tis do 3500 tis) a pak sem začal jezdit já a začal sem ho zkoušet...(5500rpm)
olej vyměnit po 300 km (nějakej mineral) a hlavně vždycky OHŘÁT MOTOR
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.10.08, 09:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vy ty kruhy nejak moc hrotite panove
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.10.08, 09:36 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
nevim no, asi sa na to vyserem, 1200 ok u mna znamena niekedy aj pol roka....
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.10.08, 10:25 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
taky bych rešil jen gufera, jakýkoliv zásah do motoru stojí za ho....,
zrovna včera jsem slyšel fáčko ojniční šálky KO, borec říkal měsíc po výbrusu kliky, když jsem měnil olej tekly stříbrné šupinky , asi to byl výdrus ne výbrus
pokud to nebrousí vyzkoušený brusič a neskládá pan motorář oničem
miloš
|
15.10.08, 12:30 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak to asi necham tak
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.10.08, 12:36 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tezko rict, na mym motoru to melo velky uspech. Spotreba oleje klesla o 90% stary krouzky mely vuli v zamku 2mm
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.10.08, 12:55 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Matthes píše: Tezko rict, na mym motoru to melo velky uspech. Spotreba oleje klesla o 90% stary krouzky mely vuli v zamku 2mm
spotreba zacala ked sme museli podlozit vlozky kvoli presahu a teda bolo nutne vyberat vsetko von KP su ok, len to zere olej
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.10.08, 13:00 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
No a kolko sa ti straca? Teraz sa mi do ruk dostal zase sOpel a pozeram, ze za dva mesiace zhltol 1,5 litra. To je to Combo '98 1.4, 44kW, 290 000km.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
15.10.08, 13:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|