Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zabeh po prekruzkovani
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=13507
Stránka 1 z 3

Autor:  deekay [ 14.10.08, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  zabeh po prekruzkovani

-ako?,
-ako dlho?
-a ci vobec :lol:

dovod: zere olej

PS: dnes mam velmi aktivny prispievatelsky den ;)

Autor:  Martin 007 [ 14.10.08, 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

Zajíždět určitě...vyměnit dříve oil...nový oil při překroužkování je samozřejmostí...

Motor nedusit a hlavně nevytáčet...jak se začnou ozývat nepěkné zvuky tak hned slevit...ale neměly by...

Já si řikal zajíždět tak aspon 1000km ale to nevydržíš...

Po prvním natočení motoru sem ho nechal 30 minut běžet na volnoběh...pak projel 25 km v kuse v jedné osobě max 80km/h...

Řekl bych že prvních 5 - 10 km je kritických...25 - 50km velmi důležitých a do 300 km sem ho stále velice šetřil...postupem času a km je to na motoru znát že už více táhne má lepší zvuk...

Prostě poslouchej a nespěchej...hlavně omez zátěž...takže vynech kopce a náklad či více osob...

Autor:  deekay [ 14.10.08, 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

a tiez si ho len prekruzkovaval alebo cele GO?

Autor:  NOVON [ 14.10.08, 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

DEEKAY: Nestačilo by vyměnit guferka kolem ventilů,popř. udělat repas hlavy? Jak víš,že ti to bere olej přes kroužky?

Autor:  deekay [ 14.10.08, 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
DEEKAY: Nestačilo by vyměnit guferka kolem ventilů,popř. udělat repas hlavy? Jak víš,že ti to bere olej přes kroužky?

:roll: hlava je z feldy, upravena, "repasnuta", nasadena pred pol rokom... a hned na zaciatku pisem ze gufera su nove

Autor:  ferrari [ 15.10.08, 07:35 ]
Předmět příspěvku: 

No neviem, ja som na otcovej šáde menil krúžky a nejak zvlášť som to nezabiehal...možno by bolo lepšie aspoň prvých 1000 km jazdiť kľudne, hlavne to extrémne nevytáčať...to, čo tu niekto píše - nedusiť - je dôležité hlavne, ak sa niečo robí s kľukou, kľukovými, alebo ojničnými ložiskami...

Tiež by som skrátil prvú výmenu oleja na polovicu - ale to skôr preventívne, bo neočakávam, žeby mal byť veľmi znečistený...

teda, môj názor je - normálne jazdenie, bez extrémov (ale isto nezaškodí nejaké to vytočenie do nejakých 4000 ot).

Autor:  septim [ 15.10.08, 07:40 ]
Předmět příspěvku: 

No toto poznam dobre. Mne "prdol" motor v júli. Isiel olej do vody.. Takze sa zacalo rozoberat, vadne tesnenie, rozozrana hlava od chladiacej... Pred tym som dal menit gufera ale oklamali ma a menili len sacie, ale aj tak zralo olej rovnako. Tak som dal menit vsetko okrem valco, piestov a kluky.
Na zabeh mi dali (stary poctivy servis) olej mineral 10W40, potom som jazdil setrne tak do 80km/h a max do 2500-3000ot 1500km. Potom som prisiel na vymenu oleja uz polosynt Valvoline 10W40 a nastavenie ventilov + kontrola pamäte zavad a zakladne nastavenie. Potom som postupne pridaval zataz velmi pozvolna, ale mysli po 3-čtis km uz jazdim normalne. V servise hovorili, ze tych 1500 je dolezitych, inak pohoda... asi tolko ma narychlo napada...

Autor:  Ondras83 [ 15.10.08, 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

prvních 5 startování s rozladěnejma ventilama, aby motor neměl kompresi, potom seřidit ventily, motor nastartovat a nechal sem ho chvilku běžet, prvních 1200km piánko (od 2000 tis do 3500 tis) a pak sem začal jezdit já a začal sem ho zkoušet...(5500rpm)

olej vyměnit po 300 km (nějakej mineral) a hlavně vždycky OHŘÁT MOTOR

Autor:  Matthes [ 15.10.08, 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

Vy ty kruhy nejak moc hrotite panove :)

Autor:  deekay [ 15.10.08, 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

nevim no, asi sa na to vyserem, 1200 ok u mna znamena niekedy aj pol roka....

Autor:  slovacek.milos [ 15.10.08, 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

taky bych rešil jen gufera, jakýkoliv zásah do motoru stojí za ho....,

zrovna včera jsem slyšel fáčko ojniční šálky KO, borec říkal měsíc po výbrusu kliky, když jsem měnil olej tekly stříbrné šupinky , asi to byl výdrus ne výbrus

pokud to nebrousí vyzkoušený brusič a neskládá pan motorář oničem :roll:

miloš

Autor:  deekay [ 15.10.08, 12:36 ]
Předmět příspěvku: 

:( tak to asi necham tak

Autor:  Matthes [ 15.10.08, 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tezko rict, na mym motoru to melo velky uspech. Spotreba oleje klesla o 90% stary krouzky mely vuli v zamku 2mm :)

Autor:  deekay [ 15.10.08, 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Tezko rict, na mym motoru to melo velky uspech. Spotreba oleje klesla o 90% stary krouzky mely vuli v zamku 2mm :)

spotreba zacala ked sme museli podlozit vlozky kvoli presahu a teda bolo nutne vyberat vsetko von :( :( KP su ok, len to zere olej

Autor:  kwiko [ 15.10.08, 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

No a kolko sa ti straca? Teraz sa mi do ruk dostal zase sOpel a pozeram, ze za dva mesiace zhltol 1,5 litra. To je to Combo '98 1.4, 44kW, 290 000km. :lol:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/