Autor |
Zpráva |
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
Odfuk z motora?
Chcem sa opytat ze na co je na skodovkach pri vicku oleja ten odfuk alebo ako by som to nazval ktory vedie hadicou do filtrboxu. V tej hadicke sa drzi iba sajrajt ktory sa tam nakondenzuje tak nevidim ziadny rozumny dovod preco je to napojene na privod vzduchu do karburatoru. Ved predsa ked sa ten sajrajt dostane do karburatora tak to asi dobre nenarobi... Myslim si ze by sa nic nestalo keby som dieru kde je hadica s tadialto privedena zaslepil a nechal by som tuto hadicu iba volne "odfukovat" do motoroveho priestoru... Da sa to takto spravit alebo je fakt nejaky rozumny dovod preco je to takto riesene?
|
16.10.08, 18:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jezdíš na LPG nebo jen na benzín? Jestli LPG, nech hadici jak je, plyn je suchý a díky mastnotě z tohoto odfuku se aspoň trochu maže karburátor apod.
Jestli jen benzín tak to klidně udělej jak píšeš. Ta hadice je tam takhle proto, že odfuk z karteru prostě být musí a aby auto bylo kdysi schváleno pro provoz na silnicích tak pochopitelně nemohlo mít odfuk do okolní atmosféry
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.10.08, 18:45 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
Re: Odfuk z motora?
Speedy125 píše: Chcem sa opytat ze na co je na skodovkach pri vicku oleja ten odfuk alebo ako by som to nazval ktory vedie hadicou do filtrboxu. V tej hadicke sa drzi iba sajrajt ktory sa tam nakondenzuje tak nevidim ziadny rozumny dovod preco je to napojene na privod vzduchu do karburatoru. Ved predsa ked sa ten sajrajt dostane do karburatora tak to asi dobre nenarobi... Myslim si ze by sa nic nestalo keby som dieru kde je hadica s tadialto privedena zaslepil a nechal by som tuto hadicu iba volne "odfukovat" do motoroveho priestoru... Da sa to takto spravit alebo je fakt nejaky rozumny dovod preco je to takto riesene?
je to vsetko koli ochrane zivotneho prostredia... cize aby si vypary z klukovky nevypustal priamodo ovdusia ale aby si ich vracal naspat do sania... "zacarovany kruh"...
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
16.10.08, 18:46 |
|
|
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
Diky hosi moc ste mi pomohli. Na plyn to nemam takze pri najblizsej prilezitosti tu dieru na filtrboxu zaslepim a hadicku necham pekne odfukovat do motoroveho priestoru.
|
16.10.08, 18:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak to ještě doporučím tu hadičku zahodit a koupit v metráži hadici s vnitřním průměrem 16mm kterou dáš místo té původní a její druhý konec dáš někam dolů, třeba jej zachytíš k silentblokům motoru, pokud bys nechal jen tu krátkou původní tak bys za jízdy s otevřeným oknem při jisté rychlosti cítil spaliny v kabině
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.10.08, 19:00 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jj,chlapi tohle už mám uděláno i na AUDI a musím říct,že to funguje-karbec je pořád pěkně čistý..Někdo sice tvrdí,že pokud je hadice svedena jen pod auto,tak se tama může nasát prach do motoru,ale to si nemyslím,protože to z toho odvětrání fouká a né saje..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
17.10.08, 18:16 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Nebylo by lepší dát mezi odfuk a sání nějaký "odkalovač", který by se občas vylil?
|
17.10.08, 18:19 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
ŠEMIK: No neřekl bych,že je lpg až tak suché..Pokaždé jak odkaluju reduktor,tak z něj vyteče pěkně mastný sajrajt..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
17.10.08, 18:23 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
fatal píše: Nebylo by lepší dát mezi odfuk a sání nějaký "odkalovač", který by se občas vylil?
Jo dává se třebas pixla od litrovky fridexu s úzkým hrdlem,do které uděláš nahoře po obvodě nažhaveným hřebíkem dírky ať to odfukuje a sajrajt bude kapat dovnitř té pixly..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
17.10.08, 18:27 |
|
|
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
Inak mal by som este taky dotaz, niekto tu uz pisal ze ked je tento odfuk takto rieseny ze je vyvedeny pod autom ze moze nasat do motora nejaky bordel alebo prach. Neviem ci sa mi to iba zda alebo je to fakt pravda ze na volnobeh naozaj motor "odfukuje" ale ked pridam a zvisia sa otacky ze zase naopak cez tento odfuk luft nasava. Mozno je to blbost ale ja ked som tam dal ruku sa mi zdalo ze to pri urcitych otackach vzduch naozaj nasava...
|
17.10.08, 19:39 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Pokud jsi to zkoušel,tak je to pravda,tak že je třeba tu hadici zakončit nějakou pixlou nebo se dají koupit takové malé filtříky,vypadají jako velké sportovní filtry a slouží právě k tomuto ůčelu..Zítra si to předělám taky..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
17.10.08, 19:55 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Zabudli ste na jednu vec este preco to tam je. V motore dochadza k znacnemu vireniu vzduchu od kluky, piestov, ojnic. Vznikaju tam teda dost velke prechodne tlaky a aerodynamicke straty. Ked piest nasava vzduch do motora, zaroven take iste mnozstvo spod seba vyttlaca, pri expanzii nieco unikne cez kruhy. A preto:
1. unik cez kruhy sa privedie cez sanie na spalenie=emisie
2. Znizenim tlaku vzduchu v motorovej skrini dojde ku znizeniu aerodynamickych strat v motore
3. Hovori sa aj o funkcii mazania klapky mastnymi parami z motora. Zaroven sa aj znecistuje klapka ale u karbu a BMM sa cisti benzinom. Preto MPI problemy so spinavou klapkou, kedze benal je az pred ventilom vstrekovany.
Dufam, ze to bude takto uz dostatocne objasnene.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
18.10.08, 08:17 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
SEPTIM: Dík za objasnění..Jak to máš ty?Seriově?
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
18.10.08, 10:20 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Vymejšlíte voloviny, ta hadice tam patří a hotovo. Bez ní to sice jde, ale on to člověk se bez konečníku taky vysere, když má vývod bokem. Ale optejte se někoho takovýho, jak se mu to líbí.
|
18.10.08, 11:36 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Ja mam "vyvod konecniku" bokem primo pod auto a vidim v tom jen sama pozitiva.
Karbec je porad stejne cisty jako kdyz jsem ho namontoval, stejne tak kanaly, na ventilech se neusazuji zadne sracky a v neposledni rade, kdyz nekde chvili stojim a auto brbla na volnobeh, tak to smrdi jak cert, coz v dobe ekologickeho silenstvi vidim jako jednoznacne + )
|
18.10.08, 12:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|