Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Odfuk z motora? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=13548 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Speedy125 [ 16.10.08, 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | Odfuk z motora? |
Chcem sa opytat ze na co je na skodovkach pri vicku oleja ten odfuk alebo ako by som to nazval ktory vedie hadicou do filtrboxu. V tej hadicke sa drzi iba sajrajt ktory sa tam nakondenzuje tak nevidim ziadny rozumny dovod preco je to napojene na privod vzduchu do karburatoru. Ved predsa ked sa ten sajrajt dostane do karburatora tak to asi dobre nenarobi... Myslim si ze by sa nic nestalo keby som dieru kde je hadica s tadialto privedena zaslepil a nechal by som tuto hadicu iba volne "odfukovat" do motoroveho priestoru... Da sa to takto spravit alebo je fakt nejaky rozumny dovod preco je to takto riesene? |
Autor: | Šemik [ 16.10.08, 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jezdíš na LPG nebo jen na benzín? Jestli LPG, nech hadici jak je, plyn je suchý a díky mastnotě z tohoto odfuku se aspoň trochu maže karburátor apod. Jestli jen benzín tak to klidně udělej jak píšeš. Ta hadice je tam takhle proto, že odfuk z karteru prostě být musí a aby auto bylo kdysi schváleno pro provoz na silnicích tak pochopitelně nemohlo mít odfuk do okolní atmosféry |
Autor: | superflo [ 16.10.08, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Odfuk z motora? |
Speedy125 píše: Chcem sa opytat ze na co je na skodovkach pri vicku oleja ten odfuk alebo ako by som to nazval ktory vedie hadicou do filtrboxu. V tej hadicke sa drzi iba sajrajt ktory sa tam nakondenzuje tak nevidim ziadny rozumny dovod preco je to napojene na privod vzduchu do karburatoru. Ved predsa ked sa ten sajrajt dostane do karburatora tak to asi dobre nenarobi... Myslim si ze by sa nic nestalo keby som dieru kde je hadica s tadialto privedena zaslepil a nechal by som tuto hadicu iba volne "odfukovat" do motoroveho priestoru... Da sa to takto spravit alebo je fakt nejaky rozumny dovod preco je to takto riesene? je to vsetko koli ochrane zivotneho prostredia... cize aby si vypary z klukovky nevypustal priamodo ovdusia ale aby si ich vracal naspat do sania... "zacarovany kruh"... |
Autor: | Speedy125 [ 16.10.08, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky hosi moc ste mi pomohli. Na plyn to nemam takze pri najblizsej prilezitosti tu dieru na filtrboxu zaslepim a hadicku necham pekne odfukovat do motoroveho priestoru. |
Autor: | Šemik [ 16.10.08, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to ještě doporučím tu hadičku zahodit a koupit v metráži hadici s vnitřním průměrem 16mm kterou dáš místo té původní a její druhý konec dáš někam dolů, třeba jej zachytíš k silentblokům motoru, pokud bys nechal jen tu krátkou původní tak bys za jízdy s otevřeným oknem při jisté rychlosti cítil spaliny v kabině |
Autor: | NOVON [ 17.10.08, 18:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj,chlapi tohle už mám uděláno i na AUDI a musím říct,že to funguje-karbec je pořád pěkně čistý..Někdo sice tvrdí,že pokud je hadice svedena jen pod auto,tak se tama může nasát prach do motoru,ale to si nemyslím,protože to z toho odvětrání fouká a né saje.. |
Autor: | fatal [ 17.10.08, 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebylo by lepší dát mezi odfuk a sání nějaký "odkalovač", který by se občas vylil? |
Autor: | NOVON [ 17.10.08, 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
ŠEMIK: No neřekl bych,že je lpg až tak suché..Pokaždé jak odkaluju reduktor,tak z něj vyteče pěkně mastný sajrajt.. |
Autor: | NOVON [ 17.10.08, 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Nebylo by lepší dát mezi odfuk a sání nějaký "odkalovač", který by se občas vylil? Jo dává se třebas pixla od litrovky fridexu s úzkým hrdlem,do které uděláš nahoře po obvodě nažhaveným hřebíkem dírky ať to odfukuje a sajrajt bude kapat dovnitř té pixly.. |
Autor: | Speedy125 [ 17.10.08, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Inak mal by som este taky dotaz, niekto tu uz pisal ze ked je tento odfuk takto rieseny ze je vyvedeny pod autom ze moze nasat do motora nejaky bordel alebo prach. Neviem ci sa mi to iba zda alebo je to fakt pravda ze na volnobeh naozaj motor "odfukuje" ale ked pridam a zvisia sa otacky ze zase naopak cez tento odfuk luft nasava. Mozno je to blbost ale ja ked som tam dal ruku sa mi zdalo ze to pri urcitych otackach vzduch naozaj nasava... |
Autor: | NOVON [ 17.10.08, 19:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jsi to zkoušel,tak je to pravda,tak že je třeba tu hadici zakončit nějakou pixlou nebo se dají koupit takové malé filtříky,vypadají jako velké sportovní filtry a slouží právě k tomuto ůčelu..Zítra si to předělám taky.. |
Autor: | septim [ 18.10.08, 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zabudli ste na jednu vec este preco to tam je. V motore dochadza k znacnemu vireniu vzduchu od kluky, piestov, ojnic. Vznikaju tam teda dost velke prechodne tlaky a aerodynamicke straty. Ked piest nasava vzduch do motora, zaroven take iste mnozstvo spod seba vyttlaca, pri expanzii nieco unikne cez kruhy. A preto: 1. unik cez kruhy sa privedie cez sanie na spalenie=emisie 2. Znizenim tlaku vzduchu v motorovej skrini dojde ku znizeniu aerodynamickych strat v motore 3. Hovori sa aj o funkcii mazania klapky mastnymi parami z motora. Zaroven sa aj znecistuje klapka ale u karbu a BMM sa cisti benzinom. Preto MPI problemy so spinavou klapkou, kedze benal je az pred ventilom vstrekovany. Dufam, ze to bude takto uz dostatocne objasnene. |
Autor: | NOVON [ 18.10.08, 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
SEPTIM: Dík za objasnění..Jak to máš ty?Seriově? |
Autor: | Vít [ 18.10.08, 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vymejšlíte voloviny, ta hadice tam patří a hotovo. Bez ní to sice jde, ale on to člověk se bez konečníku taky vysere, když má vývod bokem. Ale optejte se někoho takovýho, jak se mu to líbí. |
Autor: | bitmap [ 18.10.08, 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam "vyvod konecniku" bokem primo pod auto a vidim v tom jen sama pozitiva. Karbec je porad stejne cisty jako kdyz jsem ho namontoval, stejne tak kanaly, na ventilech se neusazuji zadne sracky a v neposledni rade, kdyz nekde chvili stojim a auto brbla na volnobeh, tak to smrdi jak cert, coz v dobe ekologickeho silenstvi vidim jako jednoznacne + ) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |