Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 13:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Odfuk z motora? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 51
Bydliště: Stupava
Příspěvek Odfuk z motora?
Chcem sa opytat ze na co je na skodovkach pri vicku oleja ten odfuk alebo ako by som to nazval ktory vedie hadicou do filtrboxu. V tej hadicke sa drzi iba sajrajt ktory sa tam nakondenzuje tak nevidim ziadny rozumny dovod preco je to napojene na privod vzduchu do karburatoru. Ved predsa ked sa ten sajrajt dostane do karburatora tak to asi dobre nenarobi... Myslim si ze by sa nic nestalo keby som dieru kde je hadica s tadialto privedena zaslepil a nechal by som tuto hadicu iba volne "odfukovat" do motoroveho priestoru... Da sa to takto spravit alebo je fakt nejaky rozumny dovod preco je to takto riesene?


16.10.08, 18:42
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jezdíš na LPG nebo jen na benzín? Jestli LPG, nech hadici jak je, plyn je suchý a díky mastnotě z tohoto odfuku se aspoň trochu maže karburátor apod.

Jestli jen benzín tak to klidně udělej jak píšeš. Ta hadice je tam takhle proto, že odfuk z karteru prostě být musí a aby auto bylo kdysi schváleno pro provoz na silnicích tak pochopitelně nemohlo mít odfuk do okolní atmosféry :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.10.08, 18:45
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek Re: Odfuk z motora?
Speedy125 píše:
Chcem sa opytat ze na co je na skodovkach pri vicku oleja ten odfuk alebo ako by som to nazval ktory vedie hadicou do filtrboxu. V tej hadicke sa drzi iba sajrajt ktory sa tam nakondenzuje tak nevidim ziadny rozumny dovod preco je to napojene na privod vzduchu do karburatoru. Ved predsa ked sa ten sajrajt dostane do karburatora tak to asi dobre nenarobi... Myslim si ze by sa nic nestalo keby som dieru kde je hadica s tadialto privedena zaslepil a nechal by som tuto hadicu iba volne "odfukovat" do motoroveho priestoru... Da sa to takto spravit alebo je fakt nejaky rozumny dovod preco je to takto riesene?


je to vsetko koli ochrane zivotneho prostredia... cize aby si vypary z klukovky nevypustal priamodo ovdusia ale aby si ich vracal naspat do sania... "zacarovany kruh"...

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


16.10.08, 18:46
Profil

Příspěvky: 51
Bydliště: Stupava
Příspěvek 
Diky hosi moc ste mi pomohli. Na plyn to nemam takze pri najblizsej prilezitosti tu dieru na filtrboxu zaslepim a hadicku necham pekne odfukovat do motoroveho priestoru. 8)


16.10.08, 18:56
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak to ještě doporučím tu hadičku zahodit a koupit v metráži hadici s vnitřním průměrem 16mm kterou dáš místo té původní a její druhý konec dáš někam dolů, třeba jej zachytíš k silentblokům motoru, pokud bys nechal jen tu krátkou původní tak bys za jízdy s otevřeným oknem při jisté rychlosti cítil spaliny v kabině :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.10.08, 19:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jj,chlapi tohle už mám uděláno i na AUDI a musím říct,že to funguje-karbec je pořád pěkně čistý..Někdo sice tvrdí,že pokud je hadice svedena jen pod auto,tak se tama může nasát prach do motoru,ale to si nemyslím,protože to z toho odvětrání fouká a né saje..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


17.10.08, 18:16
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Nebylo by lepší dát mezi odfuk a sání nějaký "odkalovač", který by se občas vylil?


17.10.08, 18:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
ŠEMIK: No neřekl bych,že je lpg až tak suché..Pokaždé jak odkaluju reduktor,tak z něj vyteče pěkně mastný sajrajt..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


17.10.08, 18:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
fatal píše:
Nebylo by lepší dát mezi odfuk a sání nějaký "odkalovač", který by se občas vylil?

Jo dává se třebas pixla od litrovky fridexu s úzkým hrdlem,do které uděláš nahoře po obvodě nažhaveným hřebíkem dírky ať to odfukuje a sajrajt bude kapat dovnitř té pixly..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


17.10.08, 18:27
Profil

Příspěvky: 51
Bydliště: Stupava
Příspěvek 
Inak mal by som este taky dotaz, niekto tu uz pisal ze ked je tento odfuk takto rieseny ze je vyvedeny pod autom ze moze nasat do motora nejaky bordel alebo prach. Neviem ci sa mi to iba zda alebo je to fakt pravda ze na volnobeh naozaj motor "odfukuje" ale ked pridam a zvisia sa otacky ze zase naopak cez tento odfuk luft nasava. Mozno je to blbost ale ja ked som tam dal ruku sa mi zdalo ze to pri urcitych otackach vzduch naozaj nasava...


17.10.08, 19:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Pokud jsi to zkoušel,tak je to pravda,tak že je třeba tu hadici zakončit nějakou pixlou nebo se dají koupit takové malé filtříky,vypadají jako velké sportovní filtry a slouží právě k tomuto ůčelu..Zítra si to předělám taky..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


17.10.08, 19:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Zabudli ste na jednu vec este preco to tam je. V motore dochadza k znacnemu vireniu vzduchu od kluky, piestov, ojnic. Vznikaju tam teda dost velke prechodne tlaky a aerodynamicke straty. Ked piest nasava vzduch do motora, zaroven take iste mnozstvo spod seba vyttlaca, pri expanzii nieco unikne cez kruhy. A preto:
1. unik cez kruhy sa privedie cez sanie na spalenie=emisie
2. Znizenim tlaku vzduchu v motorovej skrini dojde ku znizeniu aerodynamickych strat v motore
3. Hovori sa aj o funkcii mazania klapky mastnymi parami z motora. Zaroven sa aj znecistuje klapka ale u karbu a BMM sa cisti benzinom. Preto MPI problemy so spinavou klapkou, kedze benal je az pred ventilom vstrekovany.

Dufam, ze to bude takto uz dostatocne objasnene. 8)

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


18.10.08, 08:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
SEPTIM: Dík za objasnění..Jak to máš ty?Seriově?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


18.10.08, 10:20
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Vymejšlíte voloviny, ta hadice tam patří a hotovo. Bez ní to sice jde, ale on to člověk se bez konečníku taky vysere, když má vývod bokem. Ale optejte se někoho takovýho, jak se mu to líbí.


18.10.08, 11:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Ja mam "vyvod konecniku" bokem primo pod auto a vidim v tom jen sama pozitiva.
Karbec je porad stejne cisty jako kdyz jsem ho namontoval, stejne tak kanaly, na ventilech se neusazuji zadne sracky a v neposledni rade, kdyz nekde chvili stojim a auto brbla na volnobeh, tak to smrdi jak cert, coz v dobe ekologickeho silenstvi vidim jako jednoznacne + :))


18.10.08, 12:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz