Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 ručný "sytič" Favo 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek ručný "sytič" Favo
Obrázek

ja by som si to na auto nedal, ale keby niekto chcel...

http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/prodam-cz/95692-u-k-l-i-d/

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.10.08, 13:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ja som to mal na fave a uplne v pohode.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


19.10.08, 17:46
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
septim píše:
Ja som to mal na fave a uplne v pohode.

ja to nemam na fave a uplne v pohode :)
celkovo nechapem naco to tam ludia cpu, jedine ak im neide sytic a to je potom hlupost, nie vychytavka
mne sa vypne sytic kym vycuvam z garaze...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


19.10.08, 17:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja myslím že najlepšie je mať automat v poriadku, síce tým ručným " vypneš" sytič skôr, ale studený motor nechce dobre ísť, potom ho treba viac vytáčať, to nesvedčí studenému motoru, a v podstate chudobná zmes motoru tiež moc neprospieva...

je to ešte zažité s čias šetrenia...

už staré stovky mali automat sytič.... (mimochodom nemá niekto :?: )

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.10.08, 18:13
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
michalkatka píše:
ja myslím že najlepšie je mať automat v poriadku, síce tým ručným " vypneš" sytič skôr, ale studený motor nechce dobre ísť, potom ho treba viac vytáčať, to nesvedčí studenému motoru, a v podstate chudobná zmes motoru tiež moc neprospieva...

je to ešte zažité s čias šetrenia...

už staré stovky mali automat sytič.... (mimochodom nemá niekto :?: )


Jen ty první série. Pak dali manuál :)

P.S: Jednu z prvních stovek (1970) si otec tehdy koupil novou v mototechně, automatický sytič jí tvrdě uchlastal ještě než z mototechny dojel domů :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


19.10.08, 18:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
stovky automaticky sytic v podstate nemali. mala ho iba prva seria, potom od toho upustili pre relativne velku poruchovost. automaticky sytic pocas celej vyroby mali 1000ky

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.10.08, 18:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Jen ty první série. Pak dali manuál :)

P.S: Jednu z prvních stovek (1970) si otec tehdy koupil novou v mototechně, automatický sytič jí tvrdě uchlastal ještě než z mototechny dojel domů :lol:


no jo, tiež je to citlivé na nastavenie ako Lekr, ale zasa Lekr je prívera a všetky staršie čo poznám sú prídavný karb (ten je ešte citlivejší)... myslím že warťas mal tiež príveru... (možno sa mýlim)

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.10.08, 18:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Automatické sytiče 1000/100 měly tu nevýhodu že nebyly vyhřívané vodou, ale vzduchem od výfukového potrubí :shock: , LEKR to má inteligentně vodou.. :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


19.10.08, 18:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
michalkatka píše:
Šemik píše:
Jen ty první série. Pak dali manuál :)

P.S: Jednu z prvních stovek (1970) si otec tehdy koupil novou v mototechně, automatický sytič jí tvrdě uchlastal ještě než z mototechny dojel domů :lol:


no jo, tiež je to citlivé na nastavenie ako Lekr, ale zasa Lekr je prívera a všetky staršie čo poznám sú prídavný karb (ten je ešte citlivejší)... myslím že warťas mal tiež príveru... (možno sa mýlim)


no, kazde z rieseni ma svoje vyhody aj nevyhody. mam pocit, ze na automatiku v pridavnom kanali je treba vacsie ovladacie sily pre to supatko, nez na priveru, ale privera zasa robi trvalu aerodynamicku prekazku v sani. Takisto je vyhodou to, ze kanalovy sytic sa samocinne vyradi z prevadzky pri stupnuti otacok, kdezto ked privera ostane zavreta a poriadne tomu prikotlis, tak sa to snad aj uchlasce :( Chcelo by to nejake riesenie spajajuce vyhody oboch do jedneho.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.10.08, 18:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Automatické sytiče 1000/100 měly tu nevýhodu že nebyly vyhřívané vodou, ale vzduchem od výfukového potrubí :shock: , LEKR to má inteligentně vodou.. :)


a nemá niekto :?: kto by sa ho chcel/mohol zbaviť, rád by som to preskúmal... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.10.08, 18:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ventYl píše:
no, kazde z rieseni ma svoje vyhody aj nevyhody. mam pocit, ze na automatiku v pridavnom kanali je treba vacsie ovladacie sily pre to supatko, nez na priveru, ale privera zasa robi trvalu aerodynamicku prekazku v sani. Takisto je vyhodou to, ze kanalovy sytic sa samocinne vyradi z prevadzky pri stupnuti otacok, kdezto ked privera ostane zavreta a poriadne tomu prikotlis, tak sa to snad aj uchlasce :( Chcelo by to nejake riesenie spajajuce vyhody oboch do jedneho.


prívera je robená tak že sa prúdením vzduchu (vyžšími otáčkami) otvára, na to je na tom mechanizme toľko struniek :shock:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.10.08, 18:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
michalkatka píše:
Šemik píše:
Automatické sytiče 1000/100 měly tu nevýhodu že nebyly vyhřívané vodou, ale vzduchem od výfukového potrubí :shock: , LEKR to má inteligentně vodou.. :)


a nemá niekto :?: kto by sa ho chcel/mohol zbaviť, rád by som to preskúmal... :idea:


Ja by som si to na Rapida aj dal, ak bolo syticove teleso na BSTcku zhodne so SEDRom, na co je vcelku dobra sanca, ze bolo a ze by sa to tam dalo namontovat. Hacknut hadice na vyhrievanie potrubia a prirobit na ne odbocku ku karbu by nebol az taky problem. Dokonca to tusim aj niekto na virte ma spravene (len mal nejaky komunikacny brain damage, tak mi nebol schopny povedat, ci ma LEKR, alebo SEDR).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.10.08, 18:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
lekr ma sytic dobre vyresen na rozdil od rady jednokomorovych 100/110 a i sedru a edsru...je to jen soupatko ktere prida benzin..nic vic....lekr ..nebo treba zigul..ten polski fiat...naslo by se vice kraburatoru maji klapku ktera v podstade zvysi podtlak v difuzoru a tim je strhavano vic paliva z hlavniho sytemu...vysledek je plynuly prechod...zadne cukani u studeneho motoru

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


19.10.08, 20:20
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz