Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Polemicka otazka zvysovani vykonu motoru (prestavba)
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=13681
Stránka 1 z 8

Autor:  trady [ 25.10.08, 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Polemicka otazka zvysovani vykonu motoru (prestavba)

Takze se pomalu chystam na prestavbu motoru z favose.
Moje predbezna predstavba:
Nova klika - se zdvihem 78mm - 10 000
T pisty, krouzky vlozky vrtani 77mm - 8 000
Lehce odlehcene ojnice - cca 1000
Vacka 280/280 - 2000
Hlava snizena o 0,85 mm, lestene kanaly, odlehcovane ventily, tvrdsi vratne pruziny - 250, vlastnorucne, 250, 1000
Odlehceny setrvacnik + remenice - 500
Otevrene vyfukove potrubi - 5 500
Dva dvojite karburatory weber difuzory 40mm - 18 000
Mazani motoru stylem - Sucha skrin (chlazeni + tlak oleje vyvijen externim zdrojem) (zatim sem nepocital)

Chtel bych vedet na jaky hodnoty vykonu se muzu dostat. Vysledny obsah by mel byt cca 1450 ccm

A mozna bude zapalovani z felicie, jeste nevim ale odpadlo by odlehceni setrvaku a pribyla dira do prevodovky... kvuli cidlu otacek)

Autor:  Šemik [ 25.10.08, 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

S těmi Webery to bude žrát jako tank.

A určitě to chce vlečku, tohle by kyvka prostě nebyla schopná vydržet.

Autor:  trady [ 25.10.08, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
S těmi Webery to bude žrát jako tank.

A určitě to chce vlečku, tohle by kyvka prostě nebyla schopná vydržet.

Vlečka tam bude 100% a k ni pribudou i zadni kotouce. Pomalu budu prestavovat na zavodaka takze tak asi... Co se tyce webru tak budou vyuzivany predevsim na zavody a pro normalni jizdu mezi zavody budu davat upraveny sedr. Kdo by jezdil 5 km do obchodu na nakup, ke kteremu by se muselo pricist 500 kc? :-D

Autor:  trady [ 25.10.08, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

Pridal sem hrube ceny dilu co by co asi stalo.

Autor:  škodař [ 25.10.08, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

suchou kliku maj ůplně extrénmní auta pro tenhle motor si troufám říct že je zbytečná :oops: a jinak vačku 280/280nebeer ze speedpra :wink: jinak sory že jsem na tebe tak vlítl jinak přeji hodně ůspěchů a co nejmíň potíží při stavbě tak ať to šlape chlape :wink:

Autor:  Viky [ 25.10.08, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych suchou klikovku bral hned, nejak se mi pri mym jezdeni ve 105POWER odlejva olej, i kdyz je ho dost.

Jinak ta uprava vypada slibne, akorat bych podotkl, ze musis davat sakra bacha do jakyho bloku to das. Tohle uz jen tak neco nevydrzi. Pro bezny jezdeni to vidim tak na 90 koniku (66kW), podle toho jakou dosahnes kompresi, ale osobne bych to moc neprehanel, i tak to bude pila.

Jinak tezko davat zapalovani z Feldy, kdyz chces jezdit na SEDR, to bych radsi dal Favo nebo neco programovatelnyho.

Autor:  škodař [ 25.10.08, 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
Ja bych suchou klikovku bral hned, nejak se mi pri mym jezdeni ve 105POWER odlejva olej, i kdyz je ho dost.
sory za OT já o suchý klice moc nevím jen jsme četl že jí měli nějaký závodní 130rs :oops: tam jde olej nějak aby se nehromadil ve vaně nebo jsou tam klasický jehličkový nebo nějaký ložiska na tento způsob :oops: kolik táková klika vydrží motohodin? :P

Autor:  Šemik [ 25.10.08, 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: Škodaři, suchá klika je ve skutečnosti suchý karter, klika jako taková je samozřejmě mazaná, jen olej není shromaďován ve vaně, ale v externí nádobě spojené s externím čerpadlem oleje :)

Autor:  škodař [ 25.10.08, 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
:lol: Škodaři, suchá klika je ve skutečnosti suchý karter, klika jako taková je samozřejmě mazaná, jen olej není shromaďován ve vaně, ale v externí nádobě spojené s externím čerpadlem oleje :)
jo takhle tak to už pak chápů na co ty závodní bestyje maj všede ty pancéřovaný hadice a to čerpado na prsách :oops: díky za vysvětlení!

Autor:  spartra [ 26.10.08, 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

http://skoda-upravy.wz.cz/main/index.php?co=13
orientačne 1,3 ca 60kw 15000, 1,4 ca60kw 20000kč

Autor:  Ondras83 [ 26.10.08, 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

nejde použít takovejhle motor na normální ježdění, buď závody, nebo nákupy...to se rozhodni, tečka máš tak 15 tis km, takže s volejem budeš dávat kroužky?...udělal bych MPIčkový písty s vrtáním 77mm, hlavu bych dal dolů tak o 0,5 (uvidíš jak to bude štěkat, to doladíš svíčkama, potom uvidíš, dyštak ještě snížíš) vačku rozhodně nekupuj ze speedpra a neber přebrus

taky sem si takhle počítal motor, bez kliky s novejma webrama by mě to přišlo (1390ccm) na nějakejch 30 tis (už si to moc nepamatuju)

každopádně bych rovnou udělal GO (všechny ložiska, šály, zdvihátka atd atd)

Autor:  Jarda S. [ 26.10.08, 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
akorat bych podotkl, ze musis davat sakra bacha do jakyho bloku to das.


já bych stavěl do 1,4 fábky :wink:

Autor:  trady [ 26.10.08, 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
Viky píše:
akorat bych podotkl, ze musis davat sakra bacha do jakyho bloku to das.


já bych stavěl do 1,4 fábky :wink:

Favorit 136

Autor:  trady [ 26.10.08, 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a mnel by to byt favo motor co je BMM (co nejmladsi no...).
Co se tyce tech T-pistu tak me ted trklo ze to nebude to nejlepsi, protoze kdyz dam kliku na 78mm zdvih tak pisty neudelaj takovy dobry kompres (dno pistu bude daleko od hlavy) tak premyslim co bude nejlepsi. Jestli sehnat k te klice nejaky vhodny pisty kde bude oko na pistni cep dal ode dna nebo jiny ojnice

Autor:  trady [ 26.10.08, 17:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tak post vejs sem napsal uplnou blbost :-D pist nebude daleko ale moc blizko :-D takze tak :) znamy rikal ze nejsou spatne pisty z fabie 1.4

Stránka 1 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/