Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Problémy s moterem favorita
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=13746
Stránka 1 z 2

Autor:  Hanzz [ 29.10.08, 17:58 ]
Předmět příspěvku:  Problémy s moterem favorita

Zdravím všechny.Můj otec má favorita a má problém se startováním, ale jen když je venku mlha nebo prší.Prostě když je vlhko.Horko težko nastartuje a potom se motor hádá, jede jen na dva válce, na tři pak se rozběhne ale dokud je studený tak kucká cuká a pořád jeden válec vynechává.Naskočí chvíly jede a pak zase zakucká.Nevíte čím by to mohlo být?Díkes je to favorit rok výroby 1990 43kw.

Autor:  trady [ 29.10.08, 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

Převlhly zapalovani v zime ? jedna moznost ale v lete by to nedelalo...

Muze byt problem na svickach. Nebo zapalovacich kabelech

Autor:  Hanzz [ 29.10.08, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Dělá to i v létě.Zajímaví že jak je suchu chytne na drc.Sice má najeto 280 000 ale jezdí v pohodě

Autor:  Jarda S. [ 29.10.08, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

ETZ nemá rádo vodu 8)

Autor:  Šemik [ 29.10.08, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Nemá tam ještě původní svíčky? :lol:

Jinak vyčistit veškeré součásti zapalování

Autor:  trady [ 29.10.08, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Nejspis ma vsechno na starost vlhkost, Cimz nejvice trpi zapalovaci svicky... Mrknete na ne, ocistete, nechejte do rana v klidu v motoru a co to udela rano... Tak sem to jednou resil ja... A nakonec to bylo svickama kdyz sem nemohl nastartovat poradne na podzim kdy co chvili prselo a byly mlhy... Novy svicky a uz to zase slape

Autor:  Hanzz [ 29.10.08, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ne svíčky měněny :lol: má pravidelný servis

Autor:  gokralik [ 29.10.08, 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

Hanzz píše:
Ne svíčky měněny :lol: má pravidelný servis


Jinak by už nejezdil... Slabé místo je zrovna nad krabičkou ETZ a karoserie tam proreziví, při jízdě v dešti pak teče voda přímo na krabičku.

Autor:  trady [ 29.10.08, 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Hanzz píše:
Ne svíčky měněny :lol: má pravidelný servis


Jinak by už nejezdil... Slabé místo je zrovna nad krabičkou ETZ a karoserie tam proreziví, při jízdě v dešti pak teče voda přímo na krabičku.

Ale jelikož to děla i v parnych hicech tak ta voda asi nebude zrovna to prave... Co rozdelovac? jak o ten bylo starane?

Autor:  Vít [ 29.10.08, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

budeš mít v motoru rybičky, sežraný těsnení, možná i s hlavou

Autor:  trady [ 29.10.08, 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
budeš mít v motoru rybičky, sežraný těsnení, možná i s hlavou

Taky moznost ale jeste sem to nechtel psat.. To nejhoris se nechava na konec ;-)

Autor:  Šemik [ 29.10.08, 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

Fouklé těsnění hlavy není takový malér.. když na to ráno vlítne je večer hotov :)

Autor:  trady [ 29.10.08, 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Fouklé těsnění hlavy není takový malér.. když na to ráno vlítne je večer hotov :)


U favorita i drive, 3-4 hodinky a neni co delat ;-)

Autor:  Šemik [ 29.10.08, 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

trady píše:
U favorita i drive, 3-4 hodinky a neni co delat ;-)


Jen těsnění ano, ale v téměř všech případech kdy jde hlava dolů je třeba podložit válce..

Autor:  gokralik [ 29.10.08, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

trady píše:
gokralik píše:
Hanzz píše:
Ne svíčky měněny :lol: má pravidelný servis


Jinak by už nejezdil... Slabé místo je zrovna nad krabičkou ETZ a karoserie tam proreziví, při jízdě v dešti pak teče voda přímo na krabičku.

Ale jelikož to děla i v parnych hicech tak ta voda asi nebude zrovna to prave... Co rozdelovac? jak o ten bylo starane?


Jsem to chtěl napsat jen tak "mimochodem" ať s tím taky počítá.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/