|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
vynechavanie zapalovania
stava sa mi sem tam, ze ked od motora chcem vacsi odber vykonu (prekonavanie tiahleho kopca, alebo nalozenych viac, ako 1 clovek a stupanie do kopca), tak aj bez toho, aby sa motor nejako brutalne zohrial zacne vynechavat zapalovanie. najprv jemne pocukava s motorom, ked pridam plyn, aby som zmiernil vypadok vykonu, cukanie sa zhorsi a je nutne dat nohu dole z plynu. ked ale podradim o 2 stupne, pomaly nabehnem na plyn a motor sa roztoci na take 4tis, je mozne v klude radit hore a motor normalne bez problemov toci dalej.
teplota sa pri tomto jave drzi podla toho, ako sa slo predtym, bud jemne pod 80, 80, 82, alebo ak idem naozaj rychlo, tak aj 85.
motor 742.136, hlava sjeta na doraz, sviecky Brisk D-15YC-Yttrium. Sviecky maju asi tak 2t km, motor je odvzdusneny a inac chodi paradne.
Co to moze byt? Cievka / Rozdelovac / Karburator?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
16.11.08, 01:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a VN kabely máš těsné kolem svíček a co úhle sepnutí je v pořádku miloš
|
16.11.08, 09:37 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
zkus karbec protáhnout.. nastartuj to otevři si motor protůruj to trošku a jak to bude v točkách tak otevři ručně druhou komoru a zacpi si uši možná je to blbosti ale mě to dycky pomohlo jak dkyby se v tom karbu něco uvolnilo propláchlo
-pak byhc možná zusil svíčky nebo víčko a palec rozdělovače a nenápadně zkus vůle
--ale podle toho co píšeš by to mělo být na 90%karbem zkus to co jsem ti napsal a pak ho zkus vyčistit
..napadla mě asik volovina malej předstih..... že vlastně jak to vytočíš pořádně,zvišíš tím podtlak kterej ti přes podtlakovou regulaci zvíší předstih ale možná je to jen blábol
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
16.11.08, 10:09 |
|
|
jarda š.
Příspěvky: 549 Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
|
to se mi dějě furt a taky nevim čim by to mohlo být.
_________________ škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo
|
16.11.08, 11:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, mne toto robil nedostatok paliva..takže, ja by som šiel skôr po palive - trhlina v membráne benz. pumpy, presknutá pružina v benz. pumpe, pripchatý palivový filtrík (ak ho máš na hadici)...
A skús aj to, čo radí Škodař...
A ešte by som poznamenal, že ak máš hlavu veľmi zníženú (otázne nakoľko), môžu rýchlo odchádzať aj sviečky..tie, čo si napísal, sú myslím sériové...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.11.08, 14:11 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Jo, VN kabely su natlacene natesno, aj okolo sviecok, aj v rozdelovaci. uhol zopnutia som nechceckoval, ale robi to prilis zriedkavo (max. 40 sek / 100 km) nez aby bol nejako masakralne rozhodeny (hned za blokom mam k benzinke kopec a na studenom motore mi to necukalo nikdy pri jeho vychadzani).
karburator som dneska pretiahol, ked som motor roztiahol na 150 km/h a ziadne cukanie sa neobjavilo.
filtre skusim, ale sancu tomu nedavam. Skusim skuknut tie sviecky, ked nebude take pocasie, ze mi hned odmrznu paprce.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
16.11.08, 21:00 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A koľko máš "zjetú" hlavu? Aký cca KP?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.11.08, 08:04 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
sjete je to na maximum, co sa dalo, teda po vybranie urcujuce maximalne opracovanie ("nos"). KP ti neviem povedat ani cca, pretoze ac ma niekto nabadal k tomu, aby som si to spocital, nedodal mi k tomu potrebne podklady (napriklad objem spalovaka a prepocet na vypocet spalovaka po znizeni hlavy o X desatin mm).
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
17.11.08, 11:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|