Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 12:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 vynechavanie zapalovania 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek vynechavanie zapalovania
stava sa mi sem tam, ze ked od motora chcem vacsi odber vykonu (prekonavanie tiahleho kopca, alebo nalozenych viac, ako 1 clovek a stupanie do kopca), tak aj bez toho, aby sa motor nejako brutalne zohrial zacne vynechavat zapalovanie. najprv jemne pocukava s motorom, ked pridam plyn, aby som zmiernil vypadok vykonu, cukanie sa zhorsi a je nutne dat nohu dole z plynu. ked ale podradim o 2 stupne, pomaly nabehnem na plyn a motor sa roztoci na take 4tis, je mozne v klude radit hore a motor normalne bez problemov toci dalej.

teplota sa pri tomto jave drzi podla toho, ako sa slo predtym, bud jemne pod 80, 80, 82, alebo ak idem naozaj rychlo, tak aj 85.

motor 742.136, hlava sjeta na doraz, sviecky Brisk D-15YC-Yttrium. Sviecky maju asi tak 2t km, motor je odvzdusneny a inac chodi paradne.

Co to moze byt? Cievka / Rozdelovac / Karburator?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


16.11.08, 01:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a VN kabely máš těsné kolem svíček :?: a co úhle sepnutí je v pořádku :?: miloš


16.11.08, 09:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
zkus karbec protáhnout.. nastartuj to otevři si motor protůruj to trošku a jak to bude v točkách tak otevři ručně druhou komoru a zacpi si uši možná je to blbosti ale mě to dycky pomohlo jak dkyby se v tom karbu něco uvolnilo propláchlo
-pak byhc možná zusil svíčky nebo víčko a palec rozdělovače a nenápadně zkus vůle :wink:
--ale podle toho co píšeš by to mělo být na 90%karbem zkus to co jsem ti napsal a pak ho zkus vyčistit

..napadla mě asik volovina malej předstih..... že vlastně jak to vytočíš pořádně,zvišíš tím podtlak kterej ti přes podtlakovou regulaci zvíší předstih ale možná je to jen blábol :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


16.11.08, 10:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 549
Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
Příspěvek 
to se mi dějě furt a taky nevim čim by to mohlo být. :(

_________________
škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo


16.11.08, 11:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, mne toto robil nedostatok paliva..takže, ja by som šiel skôr po palive - trhlina v membráne benz. pumpy, presknutá pružina v benz. pumpe, pripchatý palivový filtrík (ak ho máš na hadici)...

A skús aj to, čo radí Škodař...

A ešte by som poznamenal, že ak máš hlavu veľmi zníženú (otázne nakoľko), môžu rýchlo odchádzať aj sviečky..tie, čo si napísal, sú myslím sériové...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.11.08, 14:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Jo, VN kabely su natlacene natesno, aj okolo sviecok, aj v rozdelovaci. uhol zopnutia som nechceckoval, ale robi to prilis zriedkavo (max. 40 sek / 100 km) nez aby bol nejako masakralne rozhodeny (hned za blokom mam k benzinke kopec a na studenom motore mi to necukalo nikdy pri jeho vychadzani).

karburator som dneska pretiahol, ked som motor roztiahol na 150 km/h a ziadne cukanie sa neobjavilo.

filtre skusim, ale sancu tomu nedavam. Skusim skuknut tie sviecky, ked nebude take pocasie, ze mi hned odmrznu paprce.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


16.11.08, 21:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
A koľko máš "zjetú" hlavu? Aký cca KP?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


17.11.08, 08:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
sjete je to na maximum, co sa dalo, teda po vybranie urcujuce maximalne opracovanie ("nos"). KP ti neviem povedat ani cca, pretoze ac ma niekto nabadal k tomu, aby som si to spocital, nedodal mi k tomu potrebne podklady (napriklad objem spalovaka a prepocet na vypocet spalovaka po znizeni hlavy o X desatin mm).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


17.11.08, 11:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz