Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vynechavanie zapalovania
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14058
Stránka 1 z 1

Autor:  ventYl [ 16.11.08, 01:54 ]
Předmět příspěvku:  vynechavanie zapalovania

stava sa mi sem tam, ze ked od motora chcem vacsi odber vykonu (prekonavanie tiahleho kopca, alebo nalozenych viac, ako 1 clovek a stupanie do kopca), tak aj bez toho, aby sa motor nejako brutalne zohrial zacne vynechavat zapalovanie. najprv jemne pocukava s motorom, ked pridam plyn, aby som zmiernil vypadok vykonu, cukanie sa zhorsi a je nutne dat nohu dole z plynu. ked ale podradim o 2 stupne, pomaly nabehnem na plyn a motor sa roztoci na take 4tis, je mozne v klude radit hore a motor normalne bez problemov toci dalej.

teplota sa pri tomto jave drzi podla toho, ako sa slo predtym, bud jemne pod 80, 80, 82, alebo ak idem naozaj rychlo, tak aj 85.

motor 742.136, hlava sjeta na doraz, sviecky Brisk D-15YC-Yttrium. Sviecky maju asi tak 2t km, motor je odvzdusneny a inac chodi paradne.

Co to moze byt? Cievka / Rozdelovac / Karburator?

Autor:  slovacek.milos [ 16.11.08, 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

a VN kabely máš těsné kolem svíček :?: a co úhle sepnutí je v pořádku :?: miloš

Autor:  škodař [ 16.11.08, 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

zkus karbec protáhnout.. nastartuj to otevři si motor protůruj to trošku a jak to bude v točkách tak otevři ručně druhou komoru a zacpi si uši možná je to blbosti ale mě to dycky pomohlo jak dkyby se v tom karbu něco uvolnilo propláchlo
-pak byhc možná zusil svíčky nebo víčko a palec rozdělovače a nenápadně zkus vůle :wink:
--ale podle toho co píšeš by to mělo být na 90%karbem zkus to co jsem ti napsal a pak ho zkus vyčistit

..napadla mě asik volovina malej předstih..... že vlastně jak to vytočíš pořádně,zvišíš tím podtlak kterej ti přes podtlakovou regulaci zvíší předstih ale možná je to jen blábol :oops:

Autor:  jarda š. [ 16.11.08, 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

to se mi dějě furt a taky nevim čim by to mohlo být. :(

Autor:  ferrari [ 16.11.08, 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

No, mne toto robil nedostatok paliva..takže, ja by som šiel skôr po palive - trhlina v membráne benz. pumpy, presknutá pružina v benz. pumpe, pripchatý palivový filtrík (ak ho máš na hadici)...

A skús aj to, čo radí Škodař...

A ešte by som poznamenal, že ak máš hlavu veľmi zníženú (otázne nakoľko), môžu rýchlo odchádzať aj sviečky..tie, čo si napísal, sú myslím sériové...

Autor:  ventYl [ 16.11.08, 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, VN kabely su natlacene natesno, aj okolo sviecok, aj v rozdelovaci. uhol zopnutia som nechceckoval, ale robi to prilis zriedkavo (max. 40 sek / 100 km) nez aby bol nejako masakralne rozhodeny (hned za blokom mam k benzinke kopec a na studenom motore mi to necukalo nikdy pri jeho vychadzani).

karburator som dneska pretiahol, ked som motor roztiahol na 150 km/h a ziadne cukanie sa neobjavilo.

filtre skusim, ale sancu tomu nedavam. Skusim skuknut tie sviecky, ked nebude take pocasie, ze mi hned odmrznu paprce.

Autor:  ferrari [ 17.11.08, 08:04 ]
Předmět příspěvku: 

A koľko máš "zjetú" hlavu? Aký cca KP?

Autor:  ventYl [ 17.11.08, 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

sjete je to na maximum, co sa dalo, teda po vybranie urcujuce maximalne opracovanie ("nos"). KP ti neviem povedat ani cca, pretoze ac ma niekto nabadal k tomu, aby som si to spocital, nedodal mi k tomu potrebne podklady (napriklad objem spalovaka a prepocet na vypocet spalovaka po znizeni hlavy o X desatin mm).

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/