Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Kde si nechat seřídit motor (jak seřídit motor)?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1407
Stránka 1 z 2

Autor:  stinker [ 23.7.06, 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Kde si nechat seřídit motor (jak seřídit motor)?

Nevíte někdo o nějakém servisu nebo osobě, která mi seřídí karbec a předstih na mé 120 slušně a taky za slušné prachy? V okolí Zlína? Díky za tipy.

Autor:  zokot [ 24.7.06, 06:21 ]
Předmět příspěvku: 

U nás v Novém Veselí to dělají za 100 Kč. Moc jsem ti asi nepomohl, ale pro cenovou představu to stačí.

Autor:  Martin [ 24.7.06, 06:51 ]
Předmět příspěvku: 

Vidím správně, že z Nového Veselí?

Autor:  stinker [ 24.7.06, 07:01 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, já slyšel, že tady to někdo dělá za litr :shock:

Autor:  zokot [ 25.7.06, 08:00 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Vidím správně, že z Nového Veselí?


No přímo ne odtud, ale je to u Křižanova. Jinam nejezdím!!!

Autor:  Martin [ 25.7.06, 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, já jen že sem zaslechl svoji rodnou vesnici

Autor:  stinker [ 25.7.06, 17:14 ]
Předmět příspěvku: 

Jo mimochodem...kde se šteluje ten předstih? Když jedu z kopce tak mi to střílí do výfuku a desně mě to štve...zkusím s tím trochu pokroutit (zatím)...

Autor:  Matthes [ 25.7.06, 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim jesi je tvuj problem v predstihu, kazdopadne nejdriv se zkontroluje mezera mezi kontakty prerusovace (v maximu ma mit asi 0,4 mm), povoli se upevneni rozdelovace (sroub na ty trubce v ktery drzi rozdelovac), klikovku natocis tak aby zarez na remenici klikovky ukazoval na 5° (stupnice je na viku rozvodu), vytahnes z vicka rozdelovace ten VN kabel co vede z civky a drzis ho tak 4mm od nejakeho ukostreneho plechu (alternatoru), pootocis rozdelovacem kus doprava a pomalu pootacis zpet doleva a v okamziku kdy skoci jiskra z konce VN kabelu na ten ukostreny plech, mas nastaven predstih, utahnes rozdelovac a poskladas kabel, vicko ... zpet.

Toto se dela pri zapnutym zapalovani !

PS: klikovkou se nesmi otacet v protismeru - vule v rozvodech a prevodech co vedou k rozdelovaci by rozhodily nastavovani.

Autor:  Šemik [ 26.7.06, 07:03 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Nevim jesi je tvuj problem v predstihu, kazdopadne nejdriv se zkontroluje mezera mezi kontakty prerusovace (v maximu ma mit asi 0,4 mm), povoli se upevneni rozdelovace (sroub na ty trubce v ktery drzi rozdelovac), klikovku natocis tak aby zarez na remenici klikovky ukazoval na 5° (stupnice je na viku rozvodu), vytahnes z vicka rozdelovace ten VN kabel co vede z civky a drzis ho tak 4mm od nejakeho ukostreneho plechu (alternatoru), pootocis rozdelovacem kus doleva a pomalu pootacis zpet doprava a v okamziku kdy skoci jiskra z konce VN kabelu na ten ukostreny plech, mas nastaven predstih, utahnes rozdelovac a poskladas kabel, vicko ... zpet.

Toto se dela pri zapnutym zapalovani !


Kdyby se ti zdálo že ten motor nejde dobře, tak ten předstih ještě o něco málo zvěč (otoč rozdělovač kousek proti směru hodinových ručiček). Těch 5 stupňů jak píše Matthes je správná tabulková hodnota, ale každej motor je jinak citlivej. Já musim mít na rapidovi asi 12 stupňů (předepsáno je tušim asi 7), jinak škube jak kráva.

Autor:  Matthes [ 26.7.06, 08:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jiste. Taky predpokladem spravneho predstihu (v ruznych otackach) je funkcni podtlakova regulace :)

Autor:  Šemik [ 26.7.06, 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Jiste. Taky predpokladem spravneho predstihu (v ruznych otackach) je funkcni podtlakova regulace :)


Taky správné a neunavené pružinky v odstředivé regulaci

Autor:  stinker [ 27.7.06, 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, tak jsem si něco četl o seřizováni motoru a zkoušel jsem na nějakě doporučení zkontrolovat podlakovou regulaci. Vytáhl jsem tu hadičku z rozdělovače, nakopl motor a zkoušel jestli saje. A nesaje, nebo saje tak málo, že to nejde poznat. Strčil jsem si ji i do ucha :D abych se ujistil a syčelo to. Ale říkám, prstem jsem nepoznal nic :( Má to tak být správně? Ten "díravý" šroub na karburátoru jsem dotáhl... Nevím...celé to auto vydává nějaké divné zvuky...

Autor:  stinker [ 27.7.06, 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

Btw. na co je ten červík na té "trubce" na které ja naražený rozdělovač? (jde vidět ned shora, předpokládám M6)

Autor:  Šemik [ 28.7.06, 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

stinker píše:
Jojo, tak jsem si něco četl o seřizováni motoru a zkoušel jsem na nějakě doporučení zkontrolovat podlakovou regulaci. Vytáhl jsem tu hadičku z rozdělovače, nakopl motor a zkoušel jestli saje. A nesaje, nebo saje tak málo, že to nejde poznat. Strčil jsem si ji i do ucha :D abych se ujistil a syčelo to. Ale říkám, prstem jsem nepoznal nic :( Má to tak být správně? Ten "díravý" šroub na karburátoru jsem dotáhl... Nevím...celé to auto vydává nějaké divné zvuky...


Když jsi to zkoušel při motoru na volnoběh tak to je OK. Pořádně to přes tu hadičku cucá to jen když je přidanej plyn

Autor:  Šemik [ 28.7.06, 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

stinker píše:
Btw. na co je ten červík na té "trubce" na které ja naražený rozdělovač? (jde vidět ned shora, předpokládám M6)


Červík na trubce? Já si vybavuji v tomto místě jediný červík a to ten v "noze" rozdělovače přes kterou prochází jeho osa. Je tam proto, že po jeho vyšroubování se přes jeho závit olejem ručně namaže osa rozdělovače

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/