Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
problém při startování studeného motoru https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14089 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | krysolet007 [ 17.11.08, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | problém při startování studeného motoru |
Včera se mi stala nemilá věc, včera jse mbyl u přítelkyně a v šest ráno sme potřebovali jet autem. Byla kosa jak kráva, auto naskočilo a ujeli sme 100m a zdechlo to. Tak sem to nechal u cesty a jeli sme druhým. naštěstí naproti mají mechanika, ochotný chlap, tak sem na něho ráno zazvonil a mrknul se na to. Elektrika ok, pumpa ok, tak rozdělal karbec a v plovákové komoře bylo sucho, tak to profoukl, benzín začal téct a fungovalo to. Tak si říkam paráda, za 4 hodiny sme chtěli jet zas pryč a zas to nastartuju, ujedu 100m a zdechne to. Tak zas jak debil na něho zvoním, napumpoval benzín ručně a naskočilo to. Nezdál se mu odlučovač palivových par, tak to vyměnil. Projel to, řekl že to jezdí krásně, tak sme hned jeli pryč, všecko v pohodě. Šli sme na hokej, auto stálo 3 hodiny venku, po nastartování to za chvílu zas zdechlo. Tak sem napumpoval ručně, chytlo to a zas to šlapalo dobře, a takhle to teď dělá furt Co s tím? |
Autor: | Jarda S. [ 17.11.08, 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
špatný ventilky v pumpě |
Autor: | Neex [ 17.11.08, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi to bude jak psal Sadra tzn. špatné ventilky... padá benzín respektive čerpadlo nedrží sloupec paliva ke karbecu. Sežeň si nový typ čerpadla bez páčky a ventilky ani membránu nebudeš muset nikdy řešit. |
Autor: | krysolet007 [ 17.11.08, 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neex píše: Asi to bude jak psal Sadra tzn. špatné ventilky... padá benzín respektive čerpadlo nedrží sloupec paliva ke karbecu. Sežeň si nový typ čerpadla bez páčky a ventilky ani membránu nebudeš muset nikdy řešit. Jaký myslíš nový typ? Já sem myslel že na karbecový motor je jenom jeden typ pumpy (ten s páčkou). Pumpu sem měl nedávno rozdělanou, membrána je dobrá. Dajá se ty ventilky vyměnit samostatně? |
Autor: | Šemik [ 17.11.08, 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
nový typ pumpy U starého typu se ventilky někdy vyměnit dají někdy ne, záleží na tom jestli máš starší nebo novější provedení starého typu pumpy |
Autor: | krysolet007 [ 17.11.08, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: nový typ pumpy U starého typu se ventilky někdy vyměnit dají někdy ne, záleží na tom jestli máš starší nebo novější provedení starého typu pumpy Aha, díky. To je cena zas Jo a když tam chybí ta páčka, tak třeba když mi dojde benzín, tak jak ho napumpuju do karburátoru? Poslední dobou nevím co bych si bez té páčky počal |
Autor: | Nepér [ 17.11.08, 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Napumpuje se sám, jakmile začne startér točit motorem. |
Autor: | Jarda S. [ 17.11.08, 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/f ... E8erpadla# stačí vyměnit víko s ventilkama |
Autor: | Šemik [ 17.11.08, 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dovozovým si moc nepomůže.. Nový typ čerpá nesrovnatelně lépe než starý typ, páčka není třeba. |
Autor: | Neex [ 17.11.08, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Dovozovým si moc nepomůže.. Nový typ čerpá nesrovnatelně lépe než starý typ, páčka není třeba. Právě jsem chtěl napsat skoro to samé |
Autor: | krysolet007 [ 17.11.08, 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuji pěkně za rady, su zas o něco chytřejší. Jo a ještě jak je to s novou pumpou a palivovým filtrem, ten tam nebude? U té staré verze pumpy je to jeden díl... |
Autor: | Jarda S. [ 17.11.08, 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
dej papírovej na hadici |
Autor: | krysolet007 [ 17.11.08, 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: dej papírovej na hadici Tak to je v klidu, už ho tam mám. Citace: Dovozovým si moc nepomůže.. No právě, tureckou pumpu nechcu, a ta česká jikov je dost drahá. Vidim to na vrakoviště, třeba natrefím na dobrý kus |
Autor: | Neex [ 17.11.08, 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak fakt je že můžeš vyměnit jen ten horní díl, ale originál stojí cca 350 Kč. Podle mě je lepší si přidat 300-400 Kč a pořídit nový typ čerpadla. Filtr se dává na přívodní hadici čerpadla. |
Autor: | krysolet007 [ 17.11.08, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neex píše: Jinak fakt je že můžeš vyměnit jen ten horní díl, ale originál stojí cca 350 Kč. Podle mě je lepší si přidat 300-400 Kč a pořídit nový typ čerpadla. Filtr se dává na přívodní hadici čerpadla. Ale to je to fakt dost peněz, tolik sem jich v tom autě už utopil, že to neni možné. Prubnu ten vrakáč asi |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |