Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

problém při startování studeného motoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14089
Stránka 1 z 2

Autor:  krysolet007 [ 17.11.08, 18:21 ]
Předmět příspěvku:  problém při startování studeného motoru

Včera se mi stala nemilá věc, včera jse mbyl u přítelkyně a v šest ráno sme potřebovali jet autem. Byla kosa jak kráva, auto naskočilo a ujeli sme 100m a zdechlo to. Tak sem to nechal u cesty a jeli sme druhým. naštěstí naproti mají mechanika, ochotný chlap, tak sem na něho ráno zazvonil a mrknul se na to. Elektrika ok, pumpa ok, tak rozdělal karbec a v plovákové komoře bylo sucho, tak to profoukl, benzín začal téct a fungovalo to. Tak si říkam paráda, za 4 hodiny sme chtěli jet zas pryč a zas to nastartuju, ujedu 100m a zdechne to. Tak zas jak debil na něho zvoním, napumpoval benzín ručně a naskočilo to. Nezdál se mu odlučovač palivových par, tak to vyměnil. Projel to, řekl že to jezdí krásně, tak sme hned jeli pryč, všecko v pohodě. Šli sme na hokej, auto stálo 3 hodiny venku, po nastartování to za chvílu zas zdechlo. Tak sem napumpoval ručně, chytlo to a zas to šlapalo dobře, a takhle to teď dělá furt :-( Co s tím?

Autor:  Jarda S. [ 17.11.08, 18:22 ]
Předmět příspěvku: 

špatný ventilky v pumpě :wink:

Autor:  Neex [ 17.11.08, 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

Asi to bude jak psal Sadra tzn. špatné ventilky... padá benzín respektive čerpadlo nedrží sloupec paliva ke karbecu. Sežeň si nový typ čerpadla bez páčky a ventilky ani membránu nebudeš muset nikdy řešit. :wink:

Autor:  krysolet007 [ 17.11.08, 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
Asi to bude jak psal Sadra tzn. špatné ventilky... padá benzín respektive čerpadlo nedrží sloupec paliva ke karbecu. Sežeň si nový typ čerpadla bez páčky a ventilky ani membránu nebudeš muset nikdy řešit. :wink:

Jaký myslíš nový typ? Já sem myslel že na karbecový motor je jenom jeden typ pumpy (ten s páčkou). Pumpu sem měl nedávno rozdělanou, membrána je dobrá. Dajá se ty ventilky vyměnit samostatně?

Autor:  Šemik [ 17.11.08, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

nový typ pumpy

U starého typu se ventilky někdy vyměnit dají někdy ne, záleží na tom jestli máš starší nebo novější provedení starého typu pumpy :lol:

Autor:  krysolet007 [ 17.11.08, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
nový typ pumpy

U starého typu se ventilky někdy vyměnit dají někdy ne, záleží na tom jestli máš starší nebo novější provedení starého typu pumpy :lol:


Aha, díky. To je cena zas :? Jo a když tam chybí ta páčka, tak třeba když mi dojde benzín, tak jak ho napumpuju do karburátoru? Poslední dobou nevím co bych si bez té páčky počal

Autor:  Nepér [ 17.11.08, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Napumpuje se sám, jakmile začne startér točit motorem.

Autor:  Jarda S. [ 17.11.08, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/f ... E8erpadla#

stačí vyměnit víko s ventilkama 8)

Autor:  Šemik [ 17.11.08, 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Dovozovým si moc nepomůže..

Nový typ čerpá nesrovnatelně lépe než starý typ, páčka není třeba.

Autor:  Neex [ 17.11.08, 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Dovozovým si moc nepomůže..

Nový typ čerpá nesrovnatelně lépe než starý typ, páčka není třeba.


Právě jsem chtěl napsat skoro to samé :)

Autor:  krysolet007 [ 17.11.08, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji pěkně za rady, su zas o něco chytřejší. Jo a ještě jak je to s novou pumpou a palivovým filtrem, ten tam nebude? U té staré verze pumpy je to jeden díl...

Autor:  Jarda S. [ 17.11.08, 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

dej papírovej na hadici

Autor:  krysolet007 [ 17.11.08, 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
dej papírovej na hadici

Tak to je v klidu, už ho tam mám.

Citace:
Dovozovým si moc nepomůže..

No právě, tureckou pumpu nechcu, a ta česká jikov je dost drahá. Vidim to na vrakoviště, třeba natrefím na dobrý kus

Autor:  Neex [ 17.11.08, 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak fakt je že můžeš vyměnit jen ten horní díl, ale originál stojí cca 350 Kč. Podle mě je lepší si přidat 300-400 Kč a pořídit nový typ čerpadla. Filtr se dává na přívodní hadici čerpadla.

Autor:  krysolet007 [ 17.11.08, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
Jinak fakt je že můžeš vyměnit jen ten horní díl, ale originál stojí cca 350 Kč. Podle mě je lepší si přidat 300-400 Kč a pořídit nový typ čerpadla. Filtr se dává na přívodní hadici čerpadla.

Ale to je to fakt dost peněz, tolik sem jich v tom autě už utopil, že to neni možné. Prubnu ten vrakáč asi

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/