Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Kde nejlíp vypustit chl.kapalinu u Š130 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14106 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kingbacker [ 18.11.08, 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | Kde nejlíp vypustit chl.kapalinu u Š130 |
Kde se dá nejlíp vypustit kapalina u emka, je tam Favo motor, ale to nehraje roli, ne? Díky |
Autor: | havlik [ 18.11.08, 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kde nejlíp vypustit chl.kapalinu u Š130 |
kingbacker píše: Kde se dá nejlíp vypustit kapalina u emka, je tam Favo motor, ale to nehraje roli, ne? Díky |
Autor: | LiMaK [ 18.11.08, 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, jestli to chces slyset oficialne, tak podle vsech manualu se pise, ze pod autem jsou na trubkach vypousteci srouby. ale problem byva v pristupu a hlavne v tom, ze za ty roky, jak tam strika bordel, tak vetsinou ty srouby zarostou a nejdou povolit. v lepsim pripade je ukroutis, v horsim se ti to cele rozpadne a menis jak chuj cele trubky. Mno, a realne se mi osvedcilo: vzadu, v motoru, na leve strane, jakoby mezi nadobkou a vodni pumpou je takova tlusta hadice, z jedne strany nasazena na vodni pumpe a z druhe na trubce, povol eskapasku, vypust jakoby na vyfuk VODU Z MOTORU. ted uz zbyva jen vypustit dalsi zasobu vody, a to z chladice. lehni pod predek, kukni na chladic. ma do sebe napojene 2 hadice....vstup a vystup. je celkem jedno, co je co, najdi tu hadici, co je nejblize k vozovce(jedna je nahore chladice a druha dole,prave u zeme), tam tu hadici taky rozpoj a vypustis vodu z chladaku. V okruho ti jeste sice zustane tak 3-4 litry vody, v topeni a nejaky zbytek v trubkach na podvozku, ale to ojebes tim, ze namichas fridex trosku silnejsi a napustis....po nejakych 20ti - 50ti kilometrech se to smicha a je to OKa. |
Autor: | Matthes [ 18.11.08, 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja bych to vypustil v garazi (osobne rozpojuju hadici u cerpadla) |
Autor: | MATTESS [ 18.11.08, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Ja bych to vypustil v garazi (osobne rozpojuju hadici u cerpadla) na kanálu (montážní jámě) |
Autor: | kingbacker [ 18.11.08, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja pod to šopnul lavor, a dostal jsem z toho asi 7 litrů, tak aspon neco. Jeden šroub dole šel, druhej ne, řeším stejně další problém kterým je eletrika komplet na kaši :-p |
Autor: | kingbacker [ 18.11.08, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
A dík všem za rady |
Autor: | slovacek.milos [ 18.11.08, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
já jsem to tuším nejvíc valil na pravé straně pod chladičem do lavoru hadici jsem vytáhl z chladiče miloš |
Autor: | trady [ 18.11.08, 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to chces total vypustit tak sundej susplech z prevodovky a na trubkach se pokus povolit dve osmicky srubky. a pokud tam chces nacpat fridex tak povol nejaky spoj (nejlepe na vpdni pumpe) a odlij a dolij fridexem... Ja porad jen dolivam a divim se ze mm vodu do -30 |
Autor: | kingbacker [ 18.11.08, 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dostal jsem z toho asi 7litru no, Fridexu jsem dal přes 3 litry, z těch dvou šroubů u šucplechu se mi podařilo dostat jeden, druhej ani tuk, pak z hadice u chladiče kápl 1l z těch sedmy, jak sem psal, teď je na řadě dobíjení |
Autor: | Petr105 [ 18.11.08, 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co takhle autu zvednout čumák heverem a povolit hadici u pumpy? Nedocílím tím, že to vyteče vše/většina? |
Autor: | Jarda S. [ 18.11.08, 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Petr105 píše: A co takhle autu zvednout čumák heverem a povolit hadici u pumpy? Nedocílím tím, že to vyteče vše/většina? furt zůstanou asi dva litry v bloku |
Autor: | Šemik [ 18.11.08, 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je složitostí s tím.. Sundat hadici u vodního čerpadla, nechat vytéct, nasadit zpět a dolít čistým fridexem. |
Autor: | Davulus [ 20.11.08, 09:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten fridex se smicha z vodou? |
Autor: | MATTESS [ 20.11.08, 09:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
dávám destilku, ne obyč vodu |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |