Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Kde nejlíp vypustit chl.kapalinu u Š130
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14106
Stránka 1 z 2

Autor:  kingbacker [ 18.11.08, 15:47 ]
Předmět příspěvku:  Kde nejlíp vypustit chl.kapalinu u Š130

Kde se dá nejlíp vypustit kapalina u emka, je tam Favo motor, ale to nehraje roli, ne? Díky

Autor:  havlik [ 18.11.08, 15:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kde nejlíp vypustit chl.kapalinu u Š130

kingbacker píše:
Kde se dá nejlíp vypustit kapalina u emka, je tam Favo motor, ale to nehraje roli, ne? Díky
viz tady http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14105

Autor:  LiMaK [ 18.11.08, 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

mno, jestli to chces slyset oficialne, tak podle vsech manualu se pise, ze pod autem jsou na trubkach vypousteci srouby.
ale problem byva v pristupu a hlavne v tom, ze za ty roky, jak tam strika bordel, tak vetsinou ty srouby zarostou a nejdou povolit. v lepsim pripade je ukroutis, v horsim se ti to cele rozpadne a menis jak chuj cele trubky.

Mno, a realne se mi osvedcilo:
vzadu, v motoru, na leve strane, jakoby mezi nadobkou a vodni pumpou je takova tlusta hadice, z jedne strany nasazena na vodni pumpe a z druhe na trubce, povol eskapasku, vypust jakoby na vyfuk VODU Z MOTORU.

ted uz zbyva jen vypustit dalsi zasobu vody, a to z chladice. lehni pod predek, kukni na chladic. ma do sebe napojene 2 hadice....vstup a vystup. je celkem jedno, co je co, najdi tu hadici, co je nejblize k vozovce(jedna je nahore chladice a druha dole,prave u zeme), tam tu hadici taky rozpoj a vypustis vodu z chladaku.

V okruho ti jeste sice zustane tak 3-4 litry vody, v topeni a nejaky zbytek v trubkach na podvozku, ale to ojebes tim, ze namichas fridex trosku silnejsi a napustis....po nejakych 20ti - 50ti kilometrech se to smicha a je to OKa.

Autor:  Matthes [ 18.11.08, 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych to vypustil v garazi :)

(osobne rozpojuju hadici u cerpadla)

Autor:  MATTESS [ 18.11.08, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Ja bych to vypustil v garazi :)

(osobne rozpojuju hadici u cerpadla)

na kanálu (montážní jámě) :wink:

Autor:  kingbacker [ 18.11.08, 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

No ja pod to šopnul lavor, a dostal jsem z toho asi 7 litrů, tak aspon neco. Jeden šroub dole šel, druhej ne, řeším stejně další problém kterým je eletrika komplet na kaši :-p

Autor:  kingbacker [ 18.11.08, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

A dík všem za rady

Autor:  slovacek.milos [ 18.11.08, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem to tuším nejvíc valil na pravé straně pod chladičem do lavoru hadici jsem vytáhl z chladiče miloš

Autor:  trady [ 18.11.08, 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to chces total vypustit tak sundej susplech z prevodovky a na trubkach se pokus povolit dve osmicky srubky. a pokud tam chces nacpat fridex tak povol nejaky spoj (nejlepe na vpdni pumpe) a odlij a dolij fridexem...

Ja porad jen dolivam a divim se ze mm vodu do -30 :-D

Autor:  kingbacker [ 18.11.08, 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Dostal jsem z toho asi 7litru no, Fridexu jsem dal přes 3 litry, z těch dvou šroubů u šucplechu se mi podařilo dostat jeden, druhej ani tuk, pak z hadice u chladiče kápl 1l z těch sedmy, jak sem psal, teď je na řadě dobíjení :-D

Autor:  Petr105 [ 18.11.08, 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle autu zvednout čumák heverem a povolit hadici u pumpy? Nedocílím tím, že to vyteče vše/většina?

Autor:  Jarda S. [ 18.11.08, 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Petr105 píše:
A co takhle autu zvednout čumák heverem a povolit hadici u pumpy? Nedocílím tím, že to vyteče vše/většina?


furt zůstanou asi dva litry v bloku :wink:

Autor:  Šemik [ 18.11.08, 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

To je složitostí s tím.. :roll: Sundat hadici u vodního čerpadla, nechat vytéct, nasadit zpět a dolít čistým fridexem. :)

Autor:  Davulus [ 20.11.08, 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

ten fridex se smicha z vodou?

Autor:  MATTESS [ 20.11.08, 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

dávám destilku, ne obyč vodu

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/