Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Prosim o radu.Nejde nastartovat SKODA 120 r.v.1988
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1411
Stránka 1 z 1

Autor:  palci81 [ 24.7.06, 14:37 ]
Předmět příspěvku:  Prosim o radu.Nejde nastartovat SKODA 120 r.v.1988

Pls prosim o radu. Dnes som v pohode prisiel na parkovisko a asi o hodinu som chcel odist a vobec mi to nechcelo naskocit. Motor tocilo cize starter je ok. Skusil som aj roztlacat tiez bez uspechu ale po tom roztlaceni som este raz skusil klasicky nastartovat klucikom a naskocilo. Lenze sa mi zdalo ako keby ten motor nesiel na vsetky valce. A brzdovy pedal som mal tvrdy(brzdilo tak ako pri vypnutom motore). Asi po 1minute motor presiel do uplne normalneho stavu. Ze by to chcelo vymenit sviecky? alebo co? Dikes za tipy

Autor:  Matthes [ 24.7.06, 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

Nemas zabordeleny karburator? A mas ciste konektory VN kabelu? Nepropousti pal. cerpadlo benzin? Predstih? Svicky muzes taky zkontrolovat.

Autor:  palci81 [ 24.7.06, 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Praveze toto vsetko co pises je ok. jedine tie sviecky neviem ako vyzeraju. dik za radu

Matthes píše:
Nemas zabordeleny karburator? A mas ciste konektory VN kabelu? Nepropousti pal. cerpadlo benzin? Predstih? Svicky muzes taky zkontrolovat.

Autor:  Šemik [ 25.7.06, 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

To je hadicí, která spojuje sací potrubí s posilovačem brzd. Nechtělo ti to naskočit protože si to přes ní sálo falešněj vzduch a pedál brzdy byl tvrdý proto, že ti nepomáhal posilovač, který funguje na podtlak v sacím potrubí. Že se to po minutě zpravilo bylo tím, že se ta hadice ňák trochu ohnula a tím to začalo trochu těsnit. Ta hadice a stahovací pásky na ní vyjdou asi na 200 peněz a chce to 10 minut práce

Autor:  Šemik [ 25.7.06, 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

Teda, mohlo by to být i membránou v posilovači ale tipnul bych si spíše tu hadici

Autor:  ferrari [ 25.7.06, 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

No, ja som jazdil aj s úplne odpojenou hadicou a motor v pohode išiel ... nehovorím ale, že to tak nebude...
ja by som si typol na:
- zaseknutý prívodný ventil v karbeci (tiež ma to nedávno pekne potrápilo...správalo sa to presne ako si opísal...ani za toho svätého naštartovať, iskru dávalo, zrazu to išlo, o dva dni to zasa nešlo,...)
- už spomínané kéontakty VN káblu...

len mi do toho nepasuje ten tvrdý brzdový pedál...

Autor:  Šemik [ 26.7.06, 07:07 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
No, ja som jazdil aj s úplne odpojenou hadicou a motor v pohode išiel ... nehovorím ale, že to tak nebude...
ja by som si typol na:
- zaseknutý prívodný ventil v karbeci (tiež ma to nedávno pekne potrápilo...správalo sa to presne ako si opísal...ani za toho svätého naštartovať, iskru dávalo, zrazu to išlo, o dva dni to zasa nešlo,...)
- už spomínané kéontakty VN káblu...

len mi do toho nepasuje ten tvrdý brzdový pedál...


No právě, z toho tvrdého pedálu soudím že se jedná o něco co souvisí s motorem a zároveň brzdami. A to jen ta hadice (nebo membrána). A ty jsi jezdil bez tý hadice? To se divim že to vůbec jelo. Já ji měnil asi dva měsíce zpátky a ten motor se značně zklidnil, nekolísají mu otáčky a táhne.

Autor:  ferrari [ 26.7.06, 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
ferrari píše:
No, ja som jazdil aj s úplne odpojenou hadicou a motor v pohode išiel ... nehovorím ale, že to tak nebude...
ja by som si typol na:
- zaseknutý prívodný ventil v karbeci (tiež ma to nedávno pekne potrápilo...správalo sa to presne ako si opísal...ani za toho svätého naštartovať, iskru dávalo, zrazu to išlo, o dva dni to zasa nešlo,...)
- už spomínané kéontakty VN káblu...

len mi do toho nepasuje ten tvrdý brzdový pedál...


No právě, z toho tvrdého pedálu soudím že se jedná o něco co souvisí s motorem a zároveň brzdami. A to jen ta hadice (nebo membrána). A ty jsi jezdil bez tý hadice? To se divim že to vůbec jelo. Já ji měnil asi dva měsíce zpátky a ten motor se značně zklidnil, nekolísají mu otáčky a táhne.


No, nehovorím, že motor išiel práve pravidelne, ale v pohode to išlo a v pohode to aj štartovalo.

Autor:  goujet [ 26.7.06, 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě koukni na svíčky a přikláním se k Šemíkovi s tou hadicí podtlaku posilovače vrzd. Zkontroluj ji. Já s ní mel problémy přisávala mi a motor měl nízké otáčky a bylo slyšet slabé syčení. Za druhé učitě svíčky zkontrolovat a za třetí karbec a přívod paliva a bude to ok.

Autor:  Šemik [ 27.7.06, 07:57 ]
Předmět příspěvku: 

Já měl v té hadici největší díru v tom ohybu u motoru v místech, kde je držena nahoře tou černou plastovou stahovací páskou. Jinak jsem tam měl ještě spoustu dalších malých direček, ale tahleta byla největší. Hlavně až ji budeš měnit tak tam na tu novou nezapoměn nasunout ten alobal. Jinak by se mohla kvůli tepelným emisím zejména od výfukového potrubí rozpustit :?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/