Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karb sedr - obtok pumpicky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14116
Stránka 1 z 2

Autor:  trady [ 18.11.08, 21:53 ]
Předmět příspěvku:  Karb sedr - obtok pumpicky

Cauec... kdyz sem vcera kuchal karbec aby sm ho cely vycistil tak sem zjistil ze O krouzek na obtoku je totalne rozpadly a u nas v mototechne nedostatkovy zbozi... tak me zajima cim by se to dalo nahradit...

Obrázek

Nejaky gumovy krouzek a srezat ci zesmirglovat na dobry prumer at tesni?

Autor:  Gemini [ 18.11.08, 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

nie je to odvzdusnovaci ventil ?

Autor:  Matthes [ 18.11.08, 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych to tam nikterak nehrotil, je to oblast karbu uplne na houno :) V instalaterstvi snad maji :)

Autor:  Jarda S. [ 18.11.08, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
V instalaterstvi snad maji :)


ted eště jestli vydrží benzín

Autor:  ferrari [ 19.11.08, 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

Hej, je to ventil odvzdušnenia plavákovej komory...no, teoreticky by to nemalo vadiť, ale dodnes mám v hlave poznámku z nejakej literatúry že "netesný odvzdušňovací ventil môže spôsobiť vyššiu spotrebu paliva" neviem si to logicky zdôvodniť, ale na 100 % som to niekde čítal.

Autor:  jarda š. [ 19.11.08, 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

máš recht já bych tam nějak, nacpal o-kroužek,nebo z tý sady gumiček na karburátor bych použil tu na šroub přídavného vzduchu měl by být stejný hlavně bacha ať ti nevypadne ta skleněná kulička na injektoru. :!:

Autor:  Gemini [ 19.11.08, 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Hej, je to ventil odvzdušnenia plavákovej komory...no, teoreticky by to nemalo vadiť, ale dodnes mám v hlave poznámku z nejakej literatúry že "netesný odvzdušňovací ventil môže spôsobiť vyššiu spotrebu paliva" neviem si to logicky zdôvodniť, ale na 100 % som to niekde čítal.


ja ti prezradim co to spravi, z horuceho karburatora sa tadial odparuje benzin, a potom chvilu trva kym AC pumpa docerpa, aj ked je to len deci.....nemusi potom motoro chytit na brnk

Autor:  Nakadah [ 19.11.08, 19:17 ]
Předmět příspěvku: 

O-krouzek nebude problem sehnat, doporucuju material FKM (FPM) - fluorkaucuk. Obyc nitrilovou pryz to nabobtna. Silikonovy ani radeji nezkousejte :D

Akorat FPM stoji asi 10x tolik co Nitril...takze esi obyc o-krouzek bude stat 1,5Kc tak z FPM 15Kc :)
www.rubena.cz - tady se da najit patricny rozmer a zda se dela i v tomhle materialu. Nak

Autor:  trady [ 19.11.08, 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

No jo ale nebudu objednavat jednu gumicku :-D Byl jsem v jedne prodejne kde maji velky vyber takovy krouzk tak snad vyberu nejaky spravny ;-)

Autor:  ferrari [ 21.11.08, 16:49 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
ferrari píše:
Hej, je to ventil odvzdušnenia plavákovej komory...no, teoreticky by to nemalo vadiť, ale dodnes mám v hlave poznámku z nejakej literatúry že "netesný odvzdušňovací ventil môže spôsobiť vyššiu spotrebu paliva" neviem si to logicky zdôvodniť, ale na 100 % som to niekde čítal.


ja ti prezradim co to spravi, z horuceho karburatora sa tadial odparuje benzin, a potom chvilu trva kym AC pumpa docerpa, aj ked je to len deci.....nemusi potom motoro chytit na brnk


A nie je ten ventilček zavretý iba po pridaní plynu? Aj keď, keby bolo odvzdušnenie zavreté po pridaní plynu, tak by asi odtalkom benzín neprúdil kam má...ale aj pri voľnobehu nesmie vznikať podtlak...hm, ako to je? Musím na to kuknúť v garáži, páli ma to...

Autor:  ferrari [ 7.1.09, 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

Takže mi to síce dlhšie trvalo, ale som to kukol a tento ventilček je práveže otvorený, keď je zavretá škrtiaca klapka a zavretý, keď je otvorená škrtiaca klapka (= pridaný plyn)

Autor:  MOLSO [ 7.1.09, 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Takže mi to síce dlhšie trvalo, ale som to kukol a tento ventilček je práveže otvorený, keď je zavretá škrtiaca klapka a zavretý, keď je otvorená škrtiaca klapka (= pridaný plyn)


a čo nám z toho vyplýva ? :shock:

Autor:  Matthes [ 7.1.09, 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Takže mi to síce dlhšie trvalo, ale som to kukol a tento ventilček je práveže otvorený, keď je zavretá škrtiaca klapka a zavretý, keď je otvorená škrtiaca klapka (= pridaný plyn)


Aha tos nemusel zkoumat, mohl ses zeptat :mrgreen:

Autor:  ferrari [ 8.1.09, 06:36 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
ferrari píše:
Takže mi to síce dlhšie trvalo, ale som to kukol a tento ventilček je práveže otvorený, keď je zavretá škrtiaca klapka a zavretý, keď je otvorená škrtiaca klapka (= pridaný plyn)


Aha tos nemusel zkoumat, mohl ses zeptat :mrgreen:


Však som sa aj 21.11.08 zeptal...a dopadlo to ako: kto se moc ptá, moc se doví...

2 MOLSO: že to, čo píše Gemini nie je celkom správne, bo nie vďaka netesnému ventilu sa benzín z karbecu odparí pri odstavení auta (a potom by bolo ťažšie naštartovať), ale je to tak dané konštrukčne...a navyšovať spotrebu to môže tak, že pokiaľ jenetesný, tak sa tade odparuje benzín aj pri jazde (kedy by mal byť ventil zevretý...

Autor:  Matthes [ 8.1.09, 09:12 ]
Předmět příspěvku: 

Aha to jsem prehlidnul, asi ses zeptal malo durazne :lol: Ja sem ten smejd ucpal natrvalo.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/