Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
motor do TP https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14135 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | 6.4.87 [ 19.11.08, 22:58 ] |
Předmět příspěvku: | motor do TP |
ahoj všem jak dostat novy motor do TP co vše udělat diky |
Autor: | Viky [ 19.11.08, 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor do TP |
6.4.87 píše: ahoj všem jak dostat novy motor do TP co vše udělat diky Vic info by nebylo? |
Autor: | slovacek.milos [ 19.11.08, 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli máš jiný typ tak do TP nijak miloš |
Autor: | LiMaK [ 20.11.08, 01:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
heled, jsi velice strucny. situace je takova, ze pokud pouzijes stejny tip motoru, ktery je zamenny jako ND, a zaroven mas v papirech udelanej vymaz motoru, tak VPODSTATE NEMUSIS DELAT VUBEC NIC. horsi je situace, kdyz davas jinej tip motoru(napr. 120/favo)...pak se jedna o PRESTAVBU, a to musis vedet, ktere prestavby jsou povolene a ktere nikoli....povolenou prestavbou se rozumi takova, kterou vyrobce vozidla umoznuje udelat a vetsinou ji podmini nejakou konstrukcni upravou na aute...jine brzdy apod. no a pak jdes na prestavbovou technickou, technik vsecko proleze a vyda vyjadreni o prestavbe, na zaklade cehoz urednik rozhodne o zapisu do technicaku. |
Autor: | Viky [ 20.11.08, 07:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
LiMaK píše: ... stejny tip motoru ... Hele... to chce trochu studovat rodny jazyk.... TIP .... smarjaa... to je hruza, st. Laurin a st. Klement se v hrobe obraci! |
Autor: | 6.4.87 [ 20.11.08, 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
jedna se o feldu motor 1.3 za 1.3 |
Autor: | Majlanky [ 20.11.08, 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: LiMaK píše: ... stejny tip motoru ... Hele... to chce trochu studovat rodny jazyk.... TIP .... smarjaa... to je hruza, st. Laurin a st. Klement se v hrobe obraci! |
Autor: | Jarda S. [ 20.11.08, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
6.4.87 píše: jedna se o feldu motor 1.3 za 1.3 to sou furt 4 druhy motoru |
Autor: | Ondras83 [ 20.11.08, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
bmm za mpi přehodit nemůžeš a 135 za 136 taky asi ne...ikdyž tam to myslim nevadí, ale MPI za BMM nelze |
Autor: | LiMaK [ 21.11.08, 01:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
vy tu resite bmm a mpi....to nema s motorem skoro nic polecneho....to je system pripravy smesi BLOK MOTORU me zajima. 135 a 136 a 136x se da mezi sebou menit jak po masle, ale pokud mas jednobod, musis ho tam nechat, pokud mas mpi musis ho nechat.... blokem motoru rozumim blok, s valcama a hlavou. Bloky motoru 135 136 136x jsou zamenne mezi sebou jako nahradni dil. Podle vyjadreni skodovky..samozrejme. jednoduse jeste jednou....pokud mas starsi filetu s jednobodem a blok motoru mas z nove fildy, klidne ho muzes nahodit, ale vsechno prislusenstvi musis nechat puvodni...tzn jednobod, kat.... |
Autor: | LiMaK [ 21.11.08, 01:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: LiMaK píše: ... stejny tip motoru ... Hele... to chce trochu studovat rodny jazyk.... TIP .... smarjaa... to je hruza, st. Laurin a st. Klement se v hrobe obraci! Heled, podivej se na to v kolik to pisu, chlape. Myslis ze me v 1:34 rano, na sichte, zajima, jake Y/I se pise v TIYPu? Pro me bylo dulezitejsi obsah sdelani a rada samotna, nez studovat jazyk. to sem naposledy delal u diktatu na stredni a od te doby sem rad ze si to po sobe prectu,jestli nemam nekde preklep.... kolikrat kdyz lezim pod autem dokonce vymyslim NOVE sproste slova, ktere cestina jeste nikdy nevidela (tí pachují,tí spermohlti duhoví a podobně). a myslis ze to majitele auta zajima? NE, pro neho je dulezite, jestli to pojede |
Autor: | Radic [ 21.11.08, 02:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
LiMaK píše: vy tu resite bmm a mpi....to nema s motorem skoro nic polecneho....to je system pripravy smesi to je hezké ale jen o řádek níž to píšeš taky LiMaK píše: ...ale pokud mas jednobod, musis ho tam nechat, pokud mas mpi musis ho nechat.... je nám jasné co je blok ale na něm je třeba vyraženo 135/6B nebo 135/6M a to souvisí se systémem přípravy směsi...takže rozlišujeme blok který v TP bude jako BMM nebo MPI na stk je nezajímá že na bloku 136M je nasazené sání MPI se vstřikama takže to vlastně je normální je MPI ale hlavně to co je na bloku. |
Autor: | 6.4.87 [ 21.11.08, 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
vyměna motoru škoda felicie 1.3MPI za 1.3MPI to snad stači ne? |
Autor: | Viky [ 21.11.08, 23:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
6.4.87 píše: vyměna motoru škoda felicie 1.3MPI za 1.3MPI to snad stači ne? Jiny motor stejneho typu ze do TP dneska zapisovat myslim vubec nemusi. Jediny co bys spravne mel udelat je dojit na ME a TK. |
Autor: | Carlos [ 21.11.08, 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prostě pokud měníš za identický typ motoru, tak jen dojdeš na úřad, že chceš vymazat číslo motoru, stojí to 50 Kč. Potřebuješ Velký techničák, občanku, no a asi i trpělivost. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |