|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Dom
Příspěvky: 105 Bydliště: Veselí nad Moravou
|
Spotřeba oleje
na nový olej mám najeto max. 2000km a olej klesl z horní rysky na dolní, zdá se mě to dost!? čím ovlivním spotřebu oleje? voda nemizí, emulze se netvoří (těsnění pod hlavou to nejspíš nebude) jo a mám Favorit 135 LPG Dík za rady..
_________________ Favorit LPG
|
27.5.06, 01:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
no jestli to není těsnění, tak bych vymenil gufera na ventilech v hlave, ale ani tohle by asi tolik nezralo - muzes mit v prdeli pistni krouzky - zkontroluj si tlaky - jnak se ti mohlo taky stat, ze si ho tam nalil nejdriv malo, a az se tio dostalo do vsech kanalu tak to sedlo - ale od max do min je to vazne asi blbost - netece ti to kolem vany, remenice, rozdelovace a podobne?
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
27.5.06, 10:10 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
ano co pístní kroužky, změřit kompresní tlak ve válcích, neteče to vanou, či guferem u řemenice
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
27.5.06, 10:26 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
spotreba oleje
Jestli je mezi ryskama cca 1 litr oleje, tak mas spotrebu 5 deci na tisic km, to neni nejak extra moc, zvlast jestli jezdis na kratsi vzdalenosti se studenym motorem.
|
27.5.06, 14:18 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
no nektery motory OHC (treba 1,6 felda) maj vazne nehoraznou spotrebu oleje, ale fa ma myslim max. 0,3l/1000 km - muj forman LPG kterej ma za sebou 200 000km bez jakykoli generalky zere 1l/15000 kilaku
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
27.5.06, 16:28 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
Me vychazi spotreba oleje taky malo, od vymeny k vymene cca 10 000 km se to hejbne na rysce od max k min. Jezdim 90% mesto a kratky trate, Favorit 136 LPG.
|
27.5.06, 16:35 |
|
|
Dom
Příspěvky: 105 Bydliště: Veselí nad Moravou
|
dík za rady! vanu mám suchou (je přetěsněná) ale ostatní nevím. no ale z motoru to asi nepoteče, to bych poznal při delším stání v garáži (kape ale minimálně) spíš únik přímo do motoru (kroužky...) jak změřím tlaky a jaké mají být hodnoty? (no vlastně hodnoty zjistím z literatury?)
_________________ Favorit LPG
|
27.5.06, 17:02 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, Dom, čo si zistil?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.7.06, 20:27 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Ta spotreba je na favo vysoka. Ak olej nikde nevyteka, na 99% su to gufera u ventilov. Sikovny mechanik ich za hodinu vymeni.
Druha moznost su prehriate piestne kruzky, ale to by si o tom musel vediet (jazda bez vody?).
Kompresne tlaky mozes zmerat a pre dobry motor to byva od 10 do 13 bar. 9 je akceptovatelne. Absolutne hodnoty niesu az take dolezite ako rozdiely medzi valcami. Ak nemas merak daj to spravit niekomu, kto ho ma a on ti aj dokaze interpretovat vysledky merania. Spotreba oleja ktoru mas je sice vysoka pre favo ale pre S100 je to slusna a pre S120 mierne zvyseny normal.
Ja by som na Tvojom mieste zacal vymenou guferiek - nenarocne, lacne a vysoko pravdepodobne.
|
26.7.06, 07:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|