Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Hlava (?) a její cena https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14276 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | JanM [ 27.11.08, 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | Hlava (?) a její cena |
Ahoj, mám podezření na špatné těsnění u hlavy. Když sundám víčko od dolevání oleje na motoru, je plné takové bílé sedliny (Udělala se tam po cca 3 000 km), ochutnal jsem ji a je bez chuti, snad možná trochu sladká (Fridex dolévám červený). Fridex mírně ubývá. Dočetl jsem se tu, že pokud jezdím extrémně krátké jízdy (můj případ denně 4 kmdo práce a zpět) může to být tím. Ten ubývající Fridex může zase být mírně tekoucí chladič. Tzn: Jak se pozná, že by to mohlo být těsnění hlavy, aniž by se to muselo celé rozdělávat? A jak dlouho by trvalo mechanikovi vyměnit? (tj. práce na den nebo na dýl?) Díky Honza M. Felda 1,3 MPI 50 kW r.v. 99 najeto 133 000 km |
Autor: | FerdikF [ 27.11.08, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten šlem bude těma krátkýma jízdama v chladném počasí. Manželka taky jezdí 4km do práce a zpět, toho šlemu má u fiesty spoustu. Jak se oteplý šlem je pryč. Koukni pod víčko až pojedeš nějakou delší trasu 100km a víc. Kdyby ti šel fridex do oleje, nechutně by to tlakovalo do fridexu, měl by si bordel v expanze a šli by tam bubliny. |
Autor: | trady [ 27.11.08, 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak pise frederik. Pokud by bylo vadne tesneni pod hlavou tak by jsi mel v chladici kapaline binec a bublalo by to tam. k tvoji dalsi otazce jak dlouho to trva... Zkusenemu mechanikovi by to zabralo cca do 3 hodin s im ze by musel predem cekat nez by motor vychladl aby mohl schodit hlavu. |
Autor: | Nepér [ 27.11.08, 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš problémy s náhodným přehříváním motoru? |
Autor: | JanM [ 28.11.08, 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Máš problémy s náhodným přehříváním motoru? Ne, za celou dobu, co s autem jezdím (tj skoro 2 roky), nebyl problém s přehříváním. Za jak dlouho se v chladicí nádobce objeví ten binec? |
Autor: | ferrari [ 29.11.08, 08:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, pokiaľ sa to neprehrieva a ozaj jazdíš prevažne veľmi krátke trasy, neriešil by som to...azda skús použiť nejaký prípravok na utesnovanie chladiacich sústva motorov, to by mohlo pomôcť...jedine, čo ma trochu mätie je, že "fridex pomaly ubývá"... |
Autor: | Drak [ 29.11.08, 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli máš čím natlakovat soustavu, tak tam foukni asi 1 atmosféru a projeví se ti netěsnost. Jestli nemáš čím, tak si kup ten sajrajt na utěsnění chladičů, nejlepší zkušenost mám s takovým zeleným neřádem, stojí asi 120 korun a mají ho na každé shellce. Jak se ale menuje ti neřeknu, aj kdybys mě rozkrájel. Je to taková černá flaštička velikosti trochu víc než krabička od cigár a zatáhlo nám to i centimetrovou díru na chladiču. |
Autor: | Jarda S. [ 29.11.08, 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Je to taková černá flaštička velikosti trochu víc než krabička od cigár a zatáhlo nám to i centimetrovou díru na chladiču. na tatře ? |
Autor: | Šemik [ 29.11.08, 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty těsniče chladičů jsou dobré, já mám dobré zkušenosti s přípravkem od firmy Wynns Je to taková fialová lahvička za cca 120 CZK |
Autor: | slovacek.milos [ 29.11.08, 11:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych zlikvidoval ten červený maglajs prožírá se kam může a dal bych modrý antifreze na -30 na mé feldě jsem doleval dvojku za měsíc G12+ a nedolévám nic modrý antifreze miloš |
Autor: | JanM [ 29.11.08, 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: No, pokiaľ sa to neprehrieva a ozaj jazdíš prevažne veľmi krátke trasy, neriešil by som to...azda skús použiť nejaký prípravok na utesnovanie chladiacich sústva motorov, to by mohlo pomôcť...jedine, čo ma trochu mätie je, že "fridex pomaly ubývá"... OK, zkusím tam teda vrazit nějakej ten utěsňovač a pak mrknu, jestli to někde neteče. Před půl rokem jsem dával novou vodní pumpu (tekla) a bral jsem, že už mám vystaráno. Kdybych se pak teda rozhoupal k výměně těsnění hlavy, mám počítat se zhruba 3 hodinama práce? Ptám se kvůli tomu, až to budu u mechanika poptávat, tak abych věděl, kolik to cca bude koštovat... |
Autor: | Šemik [ 29.11.08, 12:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Počítej spíše s celým dnem, ony mohou nastat komplikace, např. malý přesah válců nad blokem což je docela časté. Pak se musí sundat vana, odmontovat ojnice od kliky a společně s válci je vyndat ven, dát nové vymezovací podložky pod válce a znovu smontovat. Do toho občas třeba válec nejde zaboha ven a je to práce klidně na celý den.. |
Autor: | spartra [ 7.12.08, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdravíčko, na fávo potřebuju vyměnit vymezovací podložky pod vložkama, je na to nějak fígl? bez většího měření? kolik podložek? dává se nějakej silikon mezi to? nejdřív písty ven, vložky a pak zpět?, jak jdou dát zpět písty s kruožkama? |
Autor: | URU [ 7.12.08, 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: ...nejdřív písty ven, vložky a pak zpět?, jak jdou dát zpět písty s kruožkama? tak písty bych z válců nevyndaval... vyndaval bych je jenom pokud bych na nich měnil kroužky... snad nejni takovej problém vyndat válce z motoru i s pístama? |
Autor: | spartra [ 7.12.08, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
njn, jenže tam potřebuju vyměnit vymezovací podložky pod válcema, z několika motoru mě vložky nešli vyndat, leda kladivem |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |