Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 přidušení motoru za jízdy 1,9Tdi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek přidušení motoru za jízdy 1,9Tdi
za jízdy se přidusí když vypnu a zase zapnu za jizdy klíček tak zase chvilku jede normálně octavie 1.9Tdi 99 na diagnostice vse ok dela to spíš při zátěži Tak jsem dal na radu dal jsem vahu vzduchu a porad stejne :-((( motor mam AGR


Naposledy upravil hammer76 dne 7.12.08, 12:40, celkově upraveno 3



30.11.08, 14:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Musel som si to precitat 10x aby som to ason ciastocne pochopil :shock: :wink:

Diagnostika to riesi, ale robi to len pri volnobehu, alebo vobec nezalezi na otackach?

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


30.11.08, 14:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
diagnostika, váha vzduchu... :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.11.08, 14:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
taky bych řekl že váha, kolikrát nemusí být v chybě a přitom nechodí tak jak má, nejlépe za jízdy sledovat hodnoty, páč na místě se do zátěže nedostaneš a tudíž to nepoznáš.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


30.11.08, 17:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Kristensen píše:
taky bych řekl že váha, kolikrát nemusí být v chybě a přitom nechodí tak jak má, nejlépe za jízdy sledovat hodnoty, páč na místě se do zátěže nedostaneš a tudíž to nepoznáš.

samozřejmě, že hodnoty měřit za jízdy....každopádně, pokud bude prázdná paměť, šel bych po váze vzduchu, ještě bych mrknul na lambdu :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.11.08, 18:56
Profil ICQ

Příspěvky: 21
Příspěvek 
Chce to hodit na diagnostiku. Je vidět že byl překročen tlak turba, tak se to přepne do nouzového režimu. Takže to je buď ventil N75, ale ještě pravděpodobnější jsou zatuhlé lopatky turba pokud to je 81kW a obzvlášť jestli jezdíš krátké trasy a nebo to pořádně neproháníš a jen jezdíš na potřebu...


30.11.08, 19:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jedine projet za jizdy...sledovat hodnotu hlavne ta vaha vzduchu tam bych se zameril ona je lvetsinou elektricky v poradku takze se neobjevi v zavadach ale dava nesmyslny udaj o prutoku vzduchu ...vestinou maly a proto to nejede

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


30.11.08, 21:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jojo, prostě u TDIček odcházej váhy.... :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.11.08, 21:34
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Mám s něčím podobným zkušenost, při velkém výkonu (třeba akcelerace do kopce) to najednou ztratilo tah. Nic jsem s tím nedělal, jen jsem to "rozjezdil". :)


30.11.08, 22:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
fatal píše:
Mám s něčím podobným zkušenost, při velkém výkonu (třeba akcelerace do kopce) to najednou ztratilo tah. Nic jsem s tím nedělal, jen jsem to "rozjezdil". :)

překonal jsi hranici tlaku v turbu...časem se to vrátilo :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.12.08, 18:42
Profil ICQ
VYKOŘISŤOVATEL
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4161
Bydliště: Štatl
Příspěvek 
to je blbost, jak rozjezdil???

padá ti to nouzáku, motor pozná ze je neco spatně tak omezí výkon aby se nepoškodil

chce to vag a vyčíst závadu
nejčatěji ventil N75, zatuhlá regulace turba pokud máš motor ALH(jak píšou ostatní)

doporučuju
www.dieselpower.cz a jejich forum

_________________
130 RAPID 85' Veverka
Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné

http://www.japl.cz - služby od JIMa


1.12.08, 19:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
SEATJim píše:
to je blbost, jak rozjezdil???

padá ti to nouzáku, motor pozná ze je neco spatně tak omezí výkon aby se nepoškodil

chce to vag a vyčíst závadu
nejčatěji ventil N75, zatuhlá regulace turba pokud máš motor ALH(jak píšou ostatní)

doporučuju
www.dieselpower.cz a jejich forum

egr ventil přepustil přetlak v turbu, časem se to zase srovná, ale do tý doby to jezdí tak nějak o ničem...nemusí chodit na seat stránky :lol: :lol: :lol: 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.12.08, 20:13
Profil ICQ
VYKOŘISŤOVATEL
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4161
Bydliště: Štatl
Příspěvek 
si tam klkni to je dieslaruv raj ne seat www
a egr pustí spaliny z5 do sání skrz emise a jeste jsem neslyšel ze by pustil tak moc aby to šlo do nouzáku :wink:

_________________
130 RAPID 85' Veverka
Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné

http://www.japl.cz - služby od JIMa


1.12.08, 20:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
SEATJim píše:
to je blbost, jak rozjezdil???


Klidně tomu říkej blbost, ale je to tak. Prostě jsem to začal pravidelně prohánět (samozřejmě při provozní teplotě), ze začátku jen na půl plynu do dvou a půl tisíc, no a pak po kouscích víc a víc. Teď motoru nedělá problém ani plyn na podlaze do téměř maximálních otáček, dříve při pedálu na podlaze motor ztratil tah (nejspíše nouzový program, jak zde bylo napsáno). Z informací, které jsem (nejen zde) vysomroval od zkušenějších, odhaduju, že to byla jen zatuhlá mechanika variabilní geometrie lopatek turba.


1.12.08, 23:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
a egr pustí spaliny z5 do sání skrz emise a jeste jsem neslyšel ze by pustil tak moc aby to šlo do nouzáku :wink:[/quote]

no ja sem to taky neslysel ale nekolikrat videl...a menil ho proste kdyz se ten ventil posere a vubec nezavre..nebo propousti pak to samozrejmne cele z kresluje a taky to nejede

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


1.12.08, 23:24
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz