Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Turbo na 1.3 Mpi 50 kW
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14291
Stránka 1 z 3

Autor:  vladik [ 28.11.08, 20:27 ]
Předmět příspěvku:  Turbo na 1.3 Mpi 50 kW

bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede

Autor:  deekay [ 28.11.08, 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Turbo na 1.3 Mpi 50 kW

vladik píše:
bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede

ak nevie ani to kde sa turbo dava, nech na to rovno zabudne ;)
nie je to ziadne plug and play...

Autor:  kwiko [ 28.11.08, 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Turbo na 1.3 Mpi 50 kW

deekay píše:
vladik píše:
bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede

ak nevie ani to kde sa turbo dava, nech na to rovno zabudne ;)
nie je to ziadne plug and play...


Prave som zdrzal tohoto komentara :lol: :lol: :lol: :

Citace:
Tak nech sa do toho radsej ani nepusta :roll:

Zamontovat turbo je ta najjasnejsia cast celej upravy (teda pokial nedava aj intercooler, vtedy je to o kusok zlozitejsie). Ale potom zabezpecit optimalnu davku paliva a ovladanie turba je pre lajika bez vybavenia na plesinu 8) Ale to je len moj nazor ziskany pri laborovani s ropakmi. A su tu ludia ktory to uz zvladli.

Autor:  michalkatka [ 28.11.08, 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Turbo na 1.3 Mpi 50 kW

deekay píše:
vladik píše:
bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede

ak nevie ani to kde sa turbo dava, nech na to rovno zabudne ;)
nie je to ziadne plug and play...


je to blbosť, netvrdíme že sa to nedá, ale je to dlhá a drahá cesta...

a škoda motor na to nieje príliš stavaný, tá 3x uložená kľuka je dosť nevýhoda...

Autor:  kwiko [ 28.11.08, 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

Vychod utociiii....


Najprv by som porozmyslal, ci 50kW Mpi je ten najvhodnejsi motor. Ma to totiz najvyssi kompresny pomer, a elektronicky riadene vstrekovanie paliva ktore ani nevie ktory valec ma presne plnit a zapalit :shock:

Ovela vhodnejsie sa mi zda pouzit 40kW BMM, alebo karburator.

Autor:  Teeny [ 28.11.08, 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Ovela vhodnejsie sa mi zda pouzit 40kW BMM, alebo karburator.

ja bych radsi zvolil vstrikování než karburátor

Autor:  kwiko [ 28.11.08, 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

Teeny píše:
kwiko píše:
Ovela vhodnejsie sa mi zda pouzit 40kW BMM, alebo karburator.

ja bych radsi zvolil vstrikování než karburátor


Preco? Na programovanie Bmm potrebujes uz celkom slusne vybavenie (ako vedomostne, tak softverove). A skodovacke 1,3Mpi sa (co pozorujem diskusie ludi co sa tym zabavaju) este tazsie presviedca na inu vieru. Mimochodom Bmm sa robilo aj so senzorom klepania a rychlosti. Na mechanicke turbo potrebujes obrazne len srobovak, zelezne nervy, analyzer vyfukovych plynov a stroboskop. :wink:

Autor:  michalkatka [ 28.11.08, 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

Teeny píše:
ja bych radsi zvolil vstrikování než karburátor


myslím že vstrekovanie je ťažšie naladiť ako karb...

alebo spalšiť Fiat UNO 1.4T myslím do roku 1992, tie myslím mali karburátory.

iba tá kompresia....

ja by som chcel kompresor... :idea:

Autor:  fatal [ 28.11.08, 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
ja by som chcel kompresor... :idea:


Jeden už máš... :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 28.11.08, 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

já nevím čemu se divíte :?: turbo dáš na motor asi hodinka práce a výkon 110 kW spotřeba mx 4 litry, len ta trůba :evil: chýba len ta trůba :roll: :D miloš

Autor:  michalkatka [ 28.11.08, 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
michalkatka píše:
ja by som chcel kompresor... :idea:


Jeden už máš... :wink:


no joooo

stále zvažujem čím budem poháňať toho pickupa... mám ďaľší nápad :idea:

Autor:  Vít [ 29.11.08, 00:03 ]
Předmět příspěvku: 

michale postav do pickupa 120S, odlisis se dokonale, to nikdo nema

Autor:  michalkatka [ 29.11.08, 00:08 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
michale postav do pickupa 120S, odlisis se dokonale, to nikdo nema


sorry, ale to by bol krok nazad...

Autor:  Vít [ 29.11.08, 00:18 ]
Předmět příspěvku: 

hm.. asi jako TAZ :) když tedy pokrok, co HTP ? :lol:

Autor:  michalkatka [ 29.11.08, 00:24 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
hm.. asi jako TAZ :) když tedy pokrok, co HTP ? :lol:


inovácia 1203 na Taz 1500 bola v čase výroby Fava, netvrdím že je modernejší, ale časovo je rovnako starý, a keby si vnímal čo som chcel tak iba informácie... a všetci sa na mne iba zabávajú ale info bolo veľmi chabé na odborníkov vašeho kalibra :roll: :lol:

a HTP nieje zlý nápad, dám ich tam rovno dva a mám 2.4 V6.... :shock: :evil:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/