Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vstřikování benzinu + plyn https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14311 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Tunningkiller [ 30.11.08, 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | Vstřikování benzinu + plyn |
Panove vcera mne zas cosi osvitilo a dostala se mne do palice myslenka , ktera muze znit jako naprosta kravina ale stejne by mne zajimal vas nazor,,,co by se stalo kdybych do motoru kterej je krmenej benzinem ve vyzsich otackach pripustil ventilem plyn asi LPG,,jakej by byl vysledek?Kamos ted koupil auto s plynem a nejak sme na to prisly, LPG ma prece jen vetsi oktanove cislo mohlo by to pomoci v promiseni paliva...je to totalni blbost nebo by s tim slo neco vymyslet?Nebo mam zrovna nainstalovat nitro Vim ze pro snizeni teploty ve spalovacim prostoru u super preplnovanejch motoru se vstrikovaly kapicky vody do spalovaciho prostoru... zajakykoliv nazor budu rad diky.. |
Autor: | Matthes [ 30.11.08, 15:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
A kde mas vzduch aby tolik paliva shorelo? |
Autor: | Veteranista [ 30.11.08, 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já si taky myslím, že by ta směs byla moc chudá na vzduch. |
Autor: | Tunningkiller [ 30.11.08, 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: A kde mas vzduch aby tolik paliva shorelo? Jasny to beru v podtas, a co kdyz bych dofouk turbem ,,kdybych mnel na lambda sonde nejakou jednotku ktera by v zavislosti na bohatosti smesi otevirala nebo uzavirala ventil od plynu a o doladeni by se postarala seriova jednotka,,,mam turbo a dava moc velkej tlak takze tam jde moc vzduchu a ridici jednotka nedokaze do toho mnozstvi vzduchu vstriknout palivo aby idealne zhorelo |
Autor: | Kristensen [ 30.11.08, 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tunningkiller píše: Matthes píše: A kde mas vzduch aby tolik paliva shorelo? Jasny to beru v podtas, a co kdyz bych dofouk turbem ,,kdybych mnel na lambda sonde nejakou jednotku ktera by v zavislosti na bohatosti smesi otevirala nebo uzavirala ventil od plynu a o doladeni by se postarala seriova jednotka,,,mam turbo a dava moc velkej tlak takze tam jde moc vzduchu a ridici jednotka nedokaze do toho mnozstvi vzduchu vstriknout palivo aby idealne zhorelo Jo hochu tak tohle tady ladí jeden ve městě na Feldu 1,6 jezdí to ale aby to nakrmilo tak má přídavnej vstřik z nějakýho velkoobjemovýho auta, a další lidi na slovensku naladily turbo na 1,6 i na 1,3 a ty to myslím dokrmovaly druhou vstřikovací lištou takže 8 vstřiků viz: www.motortech.sk |
Autor: | Veteranista [ 30.11.08, 18:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo, ale pokud to umíš, nebo na to máš dostatek financí, tak na co se tady ptáš, nějak nechápu? |
Autor: | Ondras83 [ 30.11.08, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Tunningkiller píše: Matthes píše: A kde mas vzduch aby tolik paliva shorelo? Jasny to beru v podtas, a co kdyz bych dofouk turbem ,,kdybych mnel na lambda sonde nejakou jednotku ktera by v zavislosti na bohatosti smesi otevirala nebo uzavirala ventil od plynu a o doladeni by se postarala seriova jednotka,,,mam turbo a dava moc velkej tlak takze tam jde moc vzduchu a ridici jednotka nedokaze do toho mnozstvi vzduchu vstriknout palivo aby idealne zhorelo Jo hochu tak tohle tady ladí jeden ve městě na Feldu 1,6 jezdí to ale aby to nakrmilo tak má přídavnej vstřik z nějakýho velkoobjemovýho auta, a další lidi na slovensku naladily turbo na 1,6 i na 1,3 a ty to myslím dokrmovaly druhou vstřikovací lištou takže 8 vstřiků viz: www.motortech.sk s motortechem spolupracoval |
Autor: | Tunningkiller [ 30.11.08, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
o pridavnym vstrikovani vim,,jde mi o to co by udelal plyn ve valci spolecne z benzinem o nic jineho jen mne to tak napadlo jestli to uz nekdo videl nebo tak ,,porad mi to lezelo v hlave tak sem to hodil do fora nemusite si hned o mne myslet ze sem blazen |
Autor: | Matthes [ 30.11.08, 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele kdyz uz teda takovy napady... co tam vstrikovat kyslik? |
Autor: | Veteranista [ 30.11.08, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tím kyslíkem, jsem to kdysi měl v plánu, ale nakonec to nebylo na co namontovat, již si ani přesně nevzpomínám, jak jsem to měl vymyšlené. |
Autor: | Matthes [ 30.11.08, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavne kdybyste to nekdo zkousel tak jen malou bombicku, ne treba bombu z autogenu, to by pak byl raketovy vuz |
Autor: | Martin 007 [ 30.11.08, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když sem střikal do sání osvěžovač vzduchu, tak se zvedly otáčky z 850 na 1100 |
Autor: | Kristensen [ 30.11.08, 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
No eventuálně by jsi to zjistit mohl co to dělá ale jen na karburátorovým motoru s plynem, protože pokud jedeš na benzín a chceš to přepnout na plyn tak by jsi správně měl přepnout do nulovej polohy, vyjet benzín z plovákovky a až to přestane jet tak přepnout na plyn, ale samozřejmě to jde přepnout rovnou a v ten okamžik jedeš cca 300-500m na obojí |
Autor: | URU [ 30.11.08, 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: No eventuálně by jsi to zjistit mohl co to dělá ale jen na karburátorovým motoru s plynem, protože pokud jedeš na benzín a chceš to přepnout na plyn tak by jsi správně měl přepnout do nulovej polohy, vyjet benzín z plovákovky a až to přestane jet tak přepnout na plyn, ale samozřejmě to jde přepnout rovnou a v ten okamžik jedeš cca 300-500m na obojí a většinou s extrémě bohatou směsí, takže to sotva jede... holt chybí kyslík... |
Autor: | Ondras83 [ 30.11.08, 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
zas když tam toho bude moc, bude se ti to dusit...než kupovat nějaou řj na ten lpg, co takhle koupit soft od motortechu?? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |