Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

jakou vačku na motor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14335
Stránka 1 z 2

Autor:  backm [ 1.12.08, 16:44 ]
Předmět příspěvku:  jakou vačku na motor

kliková hřidel zvih 78, Tpísty vrtání 77 šla by k tomu vačka 300/300.nebo mi doporučíte něco jinýho?

Autor:  suri [ 1.12.08, 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak zaprvé si ujasni čo chceš jazdiť. Či bežné jazdenie alebo rallye vrchy okruhy.
Na bežné jazdenie odporúčam vačku http://www.engitec.cz/index.php?action= ... 2=1&cat3=0 tú prvú 265 st .
ak na rallye tak nejakú vymazlenú 280 tku - odporúčam pána M. Čepka www.motor-excel.cz a na vrchy podľ prevedenia hlavy karburácie ... 300/300 320/300 320/320 ale tá posledná skôr okruhovka

Autor:  backm [ 1.12.08, 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

chtěl bych zkusit vrchy... hlavu bych nechal udělat přímo na tendle spodek, karburatory weber

Autor:  suri [ 1.12.08, 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

tak na vrchy to ja by som asi zvolil 300/300 aby to malo poriadny zdvih aspoň ku 7mm

Autor:  backm [ 1.12.08, 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

nikdo jinej se k tomu nic neřekne?

Autor:  Gemini [ 1.12.08, 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

na vrchy 290-300

Autor:  Teeny [ 1.12.08, 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
na vrchy 290-300


vydrží to takoví otáčky?

Autor:  Ondras83 [ 1.12.08, 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

jéžiš....vydrží v klidu :roll:

jinak, už ten motor máš, nebo chceš mít??...

co je psáno vejš je pravda...dal bych nějakou kolem 300/300

Autor:  suri [ 1.12.08, 19:02 ]
Předmět příspěvku:  Ondras83

a ako s tkaou určitosťou môžeš tvrdiť? na špičkových motoroch zavše nejaká ojnica vyletí určite netvrdím že sa to stane jemu ale je to možné

Inak poviem ti tak ak je všetko v ok stave tak to niečo vydrží ale počítaj že ojnice piestne čapy piesty vyvážené na 1g
kľuka zotrvák remenica všetko vyvážené

Autor:  backm [ 1.12.08, 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

klika a písty jsou u mě na stole a blok v garáži, zbytek seženu do vánoc a bude se zkládat (přes svátky) hlavu udělá saky

Autor:  suri [ 1.12.08, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

a čo je to za klika a ojnice?

Autor:  Ondras83 [ 1.12.08, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

suri píše:
a čo je to za klika a ojnice?

píše nahoře :roll:

jinak, už sem něco motorů viděl, co vydrželi i co nevydrželi...

vyvážení je samozřejmost, většinou vždycky prasknul ojniční šroub, takže dej nový a hlavně kvalitní, jka to praskne, můžeš mit v bloku dírku jak po kulce, ale druhá strana je po zdvihátka urvaná :wink:

Autor:  suri [ 1.12.08, 19:35 ]
Předmět příspěvku:  to ondras

ojnica rpráve praskla na inom mieste ale to je nepodstatné treba dať len origo šroby alebo nehať staré
inak ako nerob sradnu ale čo mi to o tej kluke povie ked napise 78

Autor:  Vít [ 1.12.08, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

asi zdvih, ne ?

Autor:  suri [ 1.12.08, 19:39 ]
Předmět příspěvku:  vít

to som si domyslel ale vieš existuje kľuka s fabie 1,4 vo fábiovom bloku ptoom s fábie v feldovom bloku prípadne 130 a potom existujú kľuky 78mm Kit ove s feldy kit car tie pasuju do favo bloku bez uprav iny material atd

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/