Autor |
Zpráva |
Mildatuning
Příspěvky: 80 Bydliště: Mělník
|
1,3 bmm 40a 50 kw
Ahoj chtel bych se optat jaky je casovani vacek u felicie 1,3 bmm 40 a 50 kw. Dale jestli ridici jednotka z favorita rv 1994 1,3bmm 50 kw je stejna jako ve felde 1,3 bmm 50 kw. A to same u skrtici klapky.
Mam felicii 1,3bmm 40 kw a chtel bych na ni dat hlavu z 50kw + snizin na kompresy bmm 50kw pripadne malinko vic, na to hodit sani 50 kw a skrtici klapku 50kw. Mel bych skrtici klapku, ridici jednotku, sani z fava bmm 50kw da se to pouzit nebo musim schanet z feldy. Pripadne hlava 1,3Mpi 50kw ma jine kanaly nez 1,3bmm 50kw? Dekuju
|
1.12.08, 21:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jestli je to stejný nevim ale záměnný to je
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.12.08, 21:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
vačky sú iné pri BMM je 135 40kW vačka 230°/240° (bez označenia) a pri 136 50kW je 254° (žlté označenie)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.12.08, 22:10 |
|
|
Mildatuning
Příspěvky: 80 Bydliště: Mělník
|
Ahoj takze by bylo lepsi dat jeste vacku.. nema nekdo zkusenost s takto upravenym motorem a seriovou vackou tedy 230/240..
|
2.12.08, 19:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Mildatuning píše: Ahoj takze by bylo lepsi dat jeste vacku.. nema nekdo zkusenost s takto upravenym motorem a seriovou vackou tedy 230/240..
nemám, ale je to na ho**o, nepude to do otáček...dej tam vačku z 50BMM nebo z Rka a poletíš, jinak cos psal nahoře je záměný, já sem taky chvíli jezdil se vstřikováním z favorita...
MPIčková hlava má rovný kanály, 7mm dřík ventilu......
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
2.12.08, 19:25 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Mildatuning píše: Ahoj takze by bylo lepsi dat jeste vacku.. nema nekdo zkusenost s takto upravenym motorem a seriovou vackou tedy 230/240..
ja to tak teraz mám, a je to v pohode, na nejaké závodenie to nieje, ale predbiehať sa s tým dá, ale zasa jazdím na LPG, to má iné oktánové číslo a karbec je brzda...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.12.08, 19:55 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: Mildatuning píše: Ahoj takze by bylo lepsi dat jeste vacku.. nema nekdo zkusenost s takto upravenym motorem a seriovou vackou tedy 230/240.. ja to tak teraz mám, a je to v pohode, na nejaké závodenie to nieje, ale predbiehať sa s tým dá, ale zasa jazdím na LPG, to má iné oktánové číslo a karbec je brzda...
no, karbec je lepší na úpravy než BMM...zase čipnutý MPIčko s udělanou hlavou by moh bejt ale mazec
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
2.12.08, 20:25 |
|
|
Mildatuning
Příspěvky: 80 Bydliště: Mělník
|
jeste k te vacce kdyz ji vytahnu z jineho motoru co ma neco nalitano a zmerim ty tri mista kde je ulozena a urcite bude pod toleranci.. tak se prebrusuje a dava se tam neco nebo jak se to resi.. dekuju
|
2.12.08, 22:48 |
|
|
Mildatuning
Příspěvky: 80 Bydliště: Mělník
|
jeste k te vacce kdyz ji vytahnu z jineho motoru co ma neco nalitano a zmerim ty tri mista kde je ulozena a urcite bude pod toleranci.. tak se prebrusuje a dava se tam neco nebo jak se to resi.. dekuju
|
2.12.08, 23:18 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
pokud nebude mět odrbané palce ( ty výstupky které na ní sou) tak jí téměř určitě nic nebude...a ještě sem neslyšel aby se toto u škoda motoru sralo takže bude nejspíš dobrá...leda že by byla zadřená...to už je jiná.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
3.12.08, 01:23 |
|
|
Mildatuning
Příspěvky: 80 Bydliště: Mělník
|
ta vacka tam je v jakem ulozeni.. Byl jsem varovan ze pokud bych pouzil vacku z jeteho motoru a nenechal ji zabrousit presne na ulozeni.. ze se mi na tom miste bude ztracet tlak oleje.. a tim ten motor postupne pude do kytek... dekuju
|
3.12.08, 18:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to je blbost vačka je uložená v hliníku tak dřív než ocelová vačka se vydře hliník
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.12.08, 19:11 |
|
|
Mildatuning
Příspěvky: 80 Bydliště: Mělník
|
ajima mne prave ta nejaka vule co muze byt mezi vackou a ulozenim, jestli by to tam nemohlo nahodou udelat problem s olejem a tak.. Jinak motor do ktereho bych chtel dat vacku na najeto 83 tic.. a vacka kterou mam moznost zdarma mit je z motoru z favorita.. jenz do ted jezdil a ma najeto 180 tis.. takze pokud bude v poradku jako by byt mela.. zatim jsem ji nevyndal z motoru.. tak nic nehrozi?
|
3.12.08, 21:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ne nehrozí vůbec nic
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.12.08, 21:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|