Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Trable so sytičom https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14357 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | elegant [ 2.12.08, 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | Trable so sytičom |
Takže mám problém so studenými štartmi. Hlavný podozrivý je karbec, pretože tam mám druhý. So starým mi štartovel bezproblémov na sytič, ale volnobeh sa nedal naladiť (EDSR). Teraz tam mám (nazvyme to novší karbec) SEDR a na sytič ne a nechytiť, ale volnobeh je dobrý. Proste štartujem, štartujem... aj to chytá, ale hneď zhasne... potom chytí, ale točí len 1000 otáčok a vyššie nejde, skôr zhasne, keď pridám. Keď ho chvílu nechám tak, tak potom zrazu kúštik zmení zvuk a zrazu auto má výkon. Doplňovacie info: mám nové sviečky a káble, niekedy septembri alebo októbry kupované. Aký máte pohľad na to vy? Lebo neviem na čo sa mám zamerať pri otvoreni karbecu. Prípadne iné nápady? |
Autor: | Šemik [ 2.12.08, 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
A před studeným startem předčerpáš ručně palivo? |
Autor: | Kachnis [ 2.12.08, 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
jednou nebo 2x to chcipnout v zime muze,stava se to..pokud ti pada benzin jak psal semik, mas problem s ACpumpou... taky muzes mit blbou trysku na sytici pokud se v tom nekdo pred tebou hrabal...nekde byva 50ka, nekde 80ka no a borci mivaj i 100ku |
Autor: | Šemik [ 2.12.08, 14:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
50 tryska na sytici? Nepletete si to s volnobehem pane |
Autor: | Kachnis [ 2.12.08, 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
a sakra jek se mi to mohlo stat |
Autor: | elegant [ 2.12.08, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Práveže aj keď tú AC pumpu použijem, tak stále to isté. So starým EDSR som bol zvyknutý aj v zime štart na prvé otočenie kľúčika (aj keď raz za čas sa nepodarilo, hlavne po dlhšom státi), takže fatk neviem. Škoda že mi tam ten volnobeh odišiel. BTW žere mi to 11 litrov na 100 km, takže niečo s tým bude. |
Autor: | Pech. [ 4.12.08, 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
vezmi starý karburátor, vyčisti všechny trysky (je jich tam mnoho a jsou poschovávaný) zkontroluj, případně vyřeš prohnutí horního víčka karburátoru. POZOR EDSR MÁ JINÝ TĚSNĚNÍ NEŽ SERD, KOUPIT SE MUSÍ SPRÁVNÝ zkontrolovat, vyčistit vzdušníky. zkontrolvat dozrazy klapky 1. komory... |
Autor: | Pech. [ 4.12.08, 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
neo sehnat prokazatelně funkční karburátor typu aporvedení přesně pro tvůj typ motoru.. každej měl jiný difuzory a trysky... například 105 s karburátorem 120 je lenivá škubající a uchlastaná, obráceně to prd jede.... takež správnej typ karburátoru je nutnej rozdělení je v Andrtovi.. |
Autor: | trady [ 4.12.08, 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja kdyz nic pred startem neudelam (nenacepuju) tak mi to zpravidla 3x chcipne a naskoci (na sytic) ale kdyz 10x seslapnu na plno plynovy pedal tak pak to chytne na skyt... Vyzkousej to... Jinak ta neseriditelnost na tom EDSRu muze byt budto vymackanyma ebo prasklyma Okrouzkama na jehlach nebo prohle viko... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |