Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Štelování LPG-karbec
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14369
Stránka 1 z 3

Autor:  Dedous [ 2.12.08, 21:48 ]
Předmět příspěvku:  Štelování LPG-karbec

Chtěl jsem se zeptat jestli je nějakej návod jak seštelovat LPG... mám motor FAVO s karburátorem... a když jedu a přidám tak to cuká jako by to mělo málo paliva... koukal jsem že tam je jeden šroub na směšovači a druhej na hadici co vede do karburátoru... tak díky za rady

Autor:  michalkatka [ 2.12.08, 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Štelování LPG-karbec

Dedous píše:
Chtěl jsem se zeptat jestli je nějakej návod jak seštelovat LPG... mám motor FAVO s karburátorem... a když jedu a přidám tak to cuká jako by to mělo málo paliva... koukal jsem že tam je jeden šroub na směšovači a druhej na hadici co vede do karburátoru... tak díky za rady


robí to aj na benzín?

základ je mať motor 100% nastavený na benzín...

trhanie môžu spôsobovať nevhodné sviečky, alebo zlé niečo VN...

Autor:  Dedous [ 2.12.08, 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Štelování LPG-karbec

michalkatka píše:
Dedous píše:
Chtěl jsem se zeptat jestli je nějakej návod jak seštelovat LPG... mám motor FAVO s karburátorem... a když jedu a přidám tak to cuká jako by to mělo málo paliva... koukal jsem že tam je jeden šroub na směšovači a druhej na hadici co vede do karburátoru... tak díky za rady


robí to aj na benzín?

základ je mať motor 100% nastavený na benzín...

trhanie môžu spôsobovať nevhodné sviečky, alebo zlé niečo VN...
ne ne ne... na benzin to jede super.... karbec byl nedavno cistenej a stelovanej... zajima me jestli neni nejakej postup cim stelovat nejdriv.. jestli tim na smesovaci nebo na ty hadici...

Autor:  gokralik [ 2.12.08, 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Štelování LPG-karbec

michalkatka píše:
Dedous píše:
Chtěl jsem se zeptat jestli je nějakej návod jak seštelovat LPG... mám motor FAVO s karburátorem... a když jedu a přidám tak to cuká jako by to mělo málo paliva... koukal jsem že tam je jeden šroub na směšovači a druhej na hadici co vede do karburátoru... tak díky za rady


robí to aj na benzín?

základ je mať motor 100% nastavený na benzín...

trhanie môžu spôsobovať nevhodné sviečky, alebo zlé niečo VN...


A nebo taky chudá směs. Zkus přidat na tom šroubu půl otočky a uvidíš jestli to bude lepší nebo horší. Kurňa chlapi ale čtěte si už starší témata, páč tu řešíme pořád to samé dookola! Mimochodem Michale. Kámošovo auto na benzín vůbec nejede a na plyn jako z praku.

Autor:  gokralik [ 2.12.08, 22:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Štelování LPG-karbec

Dedous píše:
ne ne ne... na benzin to jede super.... karbec byl nedavno cistenej a stelovanej... zajima me jestli neni nejakej postup cim stelovat nejdriv.. jestli tim na smesovaci nebo na ty hadici...


Na té hadici to šteluj při nastartovaném motoru a během toho koriguj volnoběh tím šroubem na směšovači.

Autor:  Dedous [ 2.12.08, 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Štelování LPG-karbec

gokralik píše:
Dedous píše:
ne ne ne... na benzin to jede super.... karbec byl nedavno cistenej a stelovanej... zajima me jestli neni nejakej postup cim stelovat nejdriv.. jestli tim na smesovaci nebo na ty hadici...


Na té hadici to šteluj při nastartovaném motoru a během toho koriguj volnoběh tím šroubem na směšovači.
ok zkusim teda otocit po smeru hod.rucicek pul otocky... jinak teda me to predtim na plyn jelo slucne ale membrany byly spatny a na benzin to jelo taky ale zralo to asi 100na 100... a ted na beno v klidu akorat ten plyn potrebuju postelovat

Autor:  michalkatka [ 2.12.08, 22:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Štelování LPG-karbec

gokralik píše:
Mimochodem Michale. Kámošovo auto na benzín vůbec nejede a na plyn jako z praku.


to poznám (nie u mňa), karbec je pre LPG brzda, takže nejaké zacpané kanáliky, alebo zlá hladina, zacpané vzdušníky a trysky na LPG vôbec nevadia....

to dopadne tak keď sa auto používa dlhú dobu iba na LPG...

Autor:  gokralik [ 2.12.08, 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

Proti směru hodinových ručiček...ten šroub potřebuješ povolovat. Ale to pochopíš kam točit, až uslyšíš kam ten motor chce.

michalkatka píše:
....


Tak třeba můj Faťan jezdil 13 let snad nonstop na plyn a pak se při přepnutí na benál nic nestalo...všechno jelo tak jak má. Moc tomu nerozumím, ale ta moje vývozovka je snad nějak precizně udělaná, že se na ni skoro nic nekazí. :lol: (doufám že jsem to nezakřiknul)

Autor:  Dedous [ 2.12.08, 22:48 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Proti směru hodinových ručiček...ten šroub potřebuješ povolovat. Ale to pochopíš kam točit, až uslyšíš kam ten motor chce.

michalkatka píše:
....


Tak třeba můj Faťan jezdil 13 let snad nonstop na plyn a pak se při přepnutí na benál nic nestalo...všechno jelo tak jak má. Moc tomu nerozumím, ale ta moje vývozovka je snad nějak precizně udělaná, že se na ni skoro nic nekazí. :lol: (doufám že jsem to nezakřiknul)
ajo proti smeru:) a na co je to na ty hadici ke karburatoru?

Autor:  marczano [ 3.12.08, 16:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Štelování LPG-karbec

Dedous píše:
Chtěl jsem se zeptat jestli je nějakej návod jak seštelovat LPG... mám motor FAVO s karburátorem... a když jedu a přidám tak to cuká jako by to mělo málo paliva... koukal jsem že tam je jeden šroub na směšovači a druhej na hadici co vede do karburátoru... tak díky za rady


číís, mě taky škubal favorit na lpg, tak sem vyměnil svíčky, kabely, palec a je po problemu.

Autor:  gokralik [ 3.12.08, 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

Dedous píše:
ajo proti smeru:) a na co je to na ty hadici ke karburatoru?


No tam nastavuješ množství plynu který jde do karburátoru. Ale taky by bylo dobré vyměnit svíčky kabely a vzduchový filtr než se do toho pustíš. Ale pokud to chceš mít tip ťop, tak si sežeň analyzér výfukových plynů a pak ti řeknu přesný postup. :lol:

Autor:  Dedous [ 3.12.08, 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Dedous píše:
ajo proti smeru:) a na co je to na ty hadici ke karburatoru?


No tam nastavuješ množství plynu který jde do karburátoru. Ale taky by bylo dobré vyměnit svíčky kabely a vzduchový filtr než se do toho pustíš. Ale pokud to chceš mít tip ťop, tak si sežeň analyzér výfukových plynů a pak ti řeknu přesný postup. :lol:
kabely jsou meneny a rozdelovac je novej pac odesel.. jaky svicky bys mi doporucil??

Autor:  gokralik [ 3.12.08, 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

Dedous píše:
kabely jsou meneny a rozdelovac je novej pac odesel.. jaky svicky bys mi doporucil??


Já tam dávám normální Boschky na benzín, pár lidí co tam dávají ty LPG svíčky nakonec přešli k těm normálním. Taky se tady hodně doporučují NKG, ale s těmi ještě nemám zkušenosti.

Autor:  Dedous [ 3.12.08, 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Dedous píše:
kabely jsou meneny a rozdelovac je novej pac odesel.. jaky svicky bys mi doporucil??


Já tam dávám normální Boschky na benzín, pár lidí co tam dávají ty LPG svíčky nakonec přešli k těm normálním. Taky se tady hodně doporučují NKG, ale s těmi ještě nemám zkušenosti.
ok.. zatim diky

Autor:  NOVON [ 4.12.08, 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi,dyť to tady už X krát psal MILOŠ..Nastartovat-povolit šroub na hadici na max.-na reduktoru naštelovat co nejvyšší volnoběh a pak ho stáhnout na 900-1000 otáček-pak přidat plyn na 3000 a držet,zároveň utahovat šroub na hadici až to začne chcípat a pak povolit o 2 otáčky..No a pak jezdit a zkoušet,pokud to bude líné tak přidat o čtvrt otáčky až to prostě pojede o.k..Já to šteloval měsíc;-)..

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/