Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 15:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 nejde mi sitic 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Příspěvek nejde mi sitic
prosim o pomoc mam favorit 91 model92 a nejako mi prestal ist sitic ked ho nastartujem za studena tak hned zdochne a ked druhykrat tak otacky drzi asik tak na 500 a nie vyssie jak by mal na sitic ,mam podozrenie ze nefunguje hoci som ho vymenil za novy a vymenil som aj tie membranky na druhej strane karburatora ale stale nic poradte nikto co by to mohlo byt diky


6.12.08, 23:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
a sytic je automat z vyroby nebo nejak predelany na manual ?


7.12.08, 00:43
Profil ICQ

Příspěvky: 4
Příspěvek 
novy automat z vyroby a nastaveny na tu prvu risku ako bol stary


7.12.08, 10:46
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to me jeste rekni, co si predstavujed pod pojmem membrany - takove ty cerne plastove veci na karburatoru ?
a dale vymenil jsi sytic, tj co presne, on tam totiz v podstate zadny neni, jen vzduchova privera, tu jsi asi nemenil, pak bimetal a ty vacky a pruzinky, co jsi vlastne vsecko menil ?

ja si myslim, ze jestli ses hrabal v tech cernejch kravinach, tak je nemas serizeny, to dneska nikdo pomalu neumi, a jeslti ses hrabal v tech pruzinach tak jsi to mohl snadno protocit, taky mozna nemas spravne pridelany ten bimetal, tam je takove okynko do toho musis nasadit kolicek co ovlada priveru, doufam, ze jsi s tim celym nezkousel otacet

ted kdyz sundas víko filtru, jak vypada privera, je otevrena, zavrena ? jak pri studenym tak teplym motoru...

nemas to doufam na plyn ?


7.12.08, 12:44
Profil ICQ

Příspěvky: 4
Příspěvek 
noo menil som tu vec nadruhej strane karburatora co sa kupuje cela a ide cez to benzin a na sitici som menil to cele teleso s bimetalovou pruzinkou do ktoreho ide voda , ten stvorhranny kolik co je napojeny na bimetal je zasunuty spravne daval som si nato pozor .ta klapka ked dam krit veka filtra dole co je na lavo tak je otvorena , je tam este nejaka ina alebo nieco ine co treba pozret? dik nie na plyn to nemam


7.12.08, 14:19
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
Ahoj presne takýto problém mám aj ja a neviem co dalej


6.2.09, 06:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
koukni do vedlejšího tématu kolegy, co má porblém se sytičem, dal sjem tam odkaz na můje řešení problémů, kde je vše poměrně podrobně probráno..

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


6.2.09, 11:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Je potřeba se podívat, jestli se po sešlápnutí plyn. pedálu zavře přívěra. Pokud ne, tak je problém buď nekde v těch táhlech, nebo může být i ta samotná přívěra přidřená. Musí s ní jít hýbat volně, nesmí to nikde dřít.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.2.09, 10:25
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
Ahoj takze vsetko ide ako ma, nic mi tam nedre vsetko priviera aj otvara ako ma a nic nejde sytic. SKusil som vymenit komplet karburator za iny a to iste skratka nejde sytic. NECHAPEM CO TO MOZE BYT. Ako je to mozne ze to nejde aj ked som vymenil komplet karburator za druhy ? Podotykam ze vsetky mechanizmi chodia dobre a volne


9.2.09, 07:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FEFE píše:
Ahoj takze vsetko ide ako ma, nic mi tam nedre vsetko priviera aj otvara ako ma a nic nejde sytic. SKusil som vymenit komplet karburator za iny a to iste skratka nejde sytic. NECHAPEM CO TO MOZE BYT. Ako je to mozne ze to nejde aj ked som vymenil komplet karburator za druhy ? Podotykam ze vsetky mechanizmi chodia dobre a volne


právera na Lekri/Pierburgu je sytič, ak si menil celý karb chyba musí byť niekde inde...

máš tam dosť benzínu :?:
palivové čerpadlo je dobré :?:
nemáš ucpaný prepad do nádrže :?:

ak pootvoríš 1. klapku a jemne otáčaš mechanizmom tak prívera sa otvára a zatvára :?: s toho mechanizmu ide také malé tiahlo na tú príveru, je to dosť neprístupné a pri rozborke sa stane že to vyskočí a treba to nasadiť nazad správne...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.2.09, 12:46
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
- Mam tam dost benzinu
- palivove cerpadlo je dobre
- Prepad do nadrze nie je ucpany
- Vsetko sa otvara aj zatvara spravne to tiahlo nie je vyskocene je tam kde ma byt.


11.2.09, 07:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FEFE píše:
- Mam tam dost benzinu
- palivove cerpadlo je dobre
- Prepad do nadrze nie je ucpany
- Vsetko sa otvara aj zatvara spravne to tiahlo nie je vyskocene je tam kde ma byt.


to by moha byť prasknutá membrána, pred štartom by sa mala prívera úplne zavrieť, keď naštartuješ, tak do 2s by sa mala na 1-2mm pootvoriť, ak nie, skontroluj tie tenké hadičky, a ak budú v poriadku tak asi bude zlá membrána čo je vedľa toho mechanizmu, niekde sa tomu hovorí štrtovacia klapka, je to nad bowdenom, idú do toho dve hadičky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.2.09, 13:21
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
Ked myslis toto tak to je v poriadku

Obrázek


12.2.09, 08:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FEFE píše:
Ked myslis toto tak to je v poriadku


pred naštarovaním musí byť prívera úplne zavretá, po naštartovaní sa musí vďaka tej membráne pootvoriť, ak je membrána dobrá ešte by to mohol byť vadný termoventil, ten je na konci jednej s tých dvoch hadičiek čo s tej membrány idú...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.2.09, 08:35
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
ten termoventil sa da ako otestovat ci je funkcny ? ako by sa mal spravat ?

Ale nechapem to vymenil som koplet karburator za iny a robi to to iste


12.2.09, 08:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz