Autor |
Zpráva |
e-vosa
Příspěvky: 7 Bydliště: Tábor
|
Vectra A 1.6 Nejede, a už ani nestartuje ...
hoši sorry že to neni škodovka ale jsem v nouzi ..... Moje vectra 1.6i kterou už nejezdím a chci ji ted prodat zlobí, při jízdě hrozně vynechávala uplně až třeba chcípla..´pak šla ztěžka natočit ted už nejde vubec...vim že to je hrozně obecná porucha ale zkusím ještě něco....jiskru to hází, rozdělovač jsem vyčistil....ale pozor...když odpojím kabel od první/4. - nejblíže rozdělovači/ svíčky tak při startování motor jakoby chytá ... ale nikdy nechytne uplně a když jednou jo hrozně to pískalo a dělalo hnusný zvuky.....občas to střelí do vejfuku i do vzduchovýho filtru... .. když zapojim všechny 4 svíčky tak se to nechytá vubec jenom točí a točí.......CZN16..........jako naschval to začně když jsem se zbavil vectry na náhradní díly...
zkoušel jsem poodpojovávat ruzně konektroy od vstřikování a ruznych čidel .... vyměnit řídící jednotku .. nic...
tak zkuste nápady..
_________________ XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.
|
12.12.08, 15:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Vyblikej si závady, pak budeš vědět víc. Jestli to je něco z elektroniky, tak se to objeví. Jinak zkontroluj rozvody, funkci čerpadla na benzín, tlak, pojistky, relátka a pak se pohneš dál.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
12.12.08, 16:31 |
|
|
e-vosa
Příspěvky: 7 Bydliště: Tábor
|
...jo funkci čerpadla jsem vyzkoušel ... abych řekl pravdu vubec by mě nenapadlo vyzkoušet pojistky a relátka. .. díky...
_________________ XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.
|
12.12.08, 16:45 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
A kolik dává tlak?
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
12.12.08, 16:57 |
|
|
e-vosa
Příspěvky: 7 Bydliště: Tábor
|
no to nevim ... nikde jsem s tím nebyl a nemám žádnej měřák na tohle
_________________ XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.
|
12.12.08, 16:58 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Taky nemusí dávat dostatečnej tlak, nebo snímač otáček může být špatnej, že to vstřikuje a pálí v jinou dobu než má. Vyblikej si závady a budem chytřejší.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
12.12.08, 17:03 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Předpokládám,že máš motor C16NZ nebo C16LZ anebo X16SZ..U těchto motorů odcházejí rozdělovače resp.snímače otáček váčky,který je v rozdělovači..Taky to může být pal. čerpadlo..Ještě takhle-rozsvěcovala se ti při jízdě oranžová kontrolka motoru? Pokud ne,tak to je závada v rozdělovači a ta se do ECU nezaznamená..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.12.08, 17:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jestli to má snahu chytit když oddálíš jeden kabel od rozdělovače tak máš na 99% prasklinu ve víčku rozdělovače, kolikrát to není ani vidět, vetšinou zevnitř je jen taková jako-by mapa.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
12.12.08, 19:25 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
code motor chybí pak se dá zjistit co stím, je tam spoust měření v řízení motoru a jestli jsou OK tak je řj KO miloš
|
12.12.08, 20:48 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MILOŠ: Kódy motoru jsem napsal výše,jiné 1.6 se do Vectry A nedávaly..Důležité je aby v prvé řadě vyblikal paměť závad v ECU,dobrý návod je na www.opelastra.cz,www.kadett.cz v sekci návody..Měl jsem několik Kadettů,tak mám ze staršími oply celkem dost zkušeností..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.12.08, 23:36 |
|
|
e-vosa
Příspěvky: 7 Bydliště: Tábor
|
CZ16N...dneska jsem měl na to málo času a zkusil jsem jednu věc co mi poradili ..... zkusil jsem přímo do sání stříknout extremně hořlavý čistič brzdových koroučů a chytlo to na hned... jenže to sukalo stejně pořád při přidání a volnoběh taky nebyl idealní .. zítra asi zkusím to co tady povídáte ... závady jsem nevyblikával .... ale co se týče tý kontrolky elektroniky motoru tak ta se někdy rosvěcovala už třeba po pěti kilometrech jízdy po dálnici a tal..
_________________ XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.
|
13.12.08, 16:26 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já našel asi jen code C16NZ no zajímal bych se o tlak čerpadla to musí dávat u stříkačky v motoru 0.6-0.9 atm
tím ti chci říct že vyloušíš fuel systém a pak se můžeš soustředit na elektroniku, elektronika ti nezjistí tlak čerpadla a jak píšešl startovací sprej zabral což znamená dostal nažrat tak jede tak bych šel po tom čerpadle at je v něčem jasno miloš
|
13.12.08, 17:28 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MILOŠ SLOVAČEK: Našel jsi správně:-).Motor C16NZ je 8-mi ventil s jednobodovým vstřikováním MULTEC (jako BMM)..Kdysi na Kadettu se stejným motorem mi odcházelo čerpadlo-na volnoběh to šlapalo a po přidání plynu chcíplo-malý tlak..Někde na opláckých stránkách je napsáno kolik má čerpadlo vytlačit benálu za minutu do plastové láhve,zkusím to najít,ale myslím,že asi 3 litry benálu..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
14.12.08, 10:08 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MILOŠ SLOVAČEK: Našel jsi správně:-).Motor C16NZ je 8-mi ventil s jednobodovým vstřikováním MULTEC (jako BMM)..Kdysi na Kadettu se stejným motorem mi odcházelo čerpadlo-na volnoběh to šlapalo a po přidání plynu chcíplo-malý tlak..Někde na opláckých stránkách je napsáno kolik má čerpadlo vytlačit benálu za minutu do plastové láhve,zkusím to najít,ale myslím,že asi 3 litry benálu..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
14.12.08, 10:09 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
E-VOSA: Pokud se ti rozsvěcovala kontrolka motoru,tak máš závady uložené v ECU a je třeba to vyblikat,jinak se asi nepohneme..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
14.12.08, 10:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|